Resume from May 16, 2024

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6821446

Адміністратор магазину, рекрутер, менеджер

Employment:
Full-time.
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Ольга Гаваза


Конт.тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. Пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місто проживання: Київ
Освіта​
1998 -2000 рр. Кіровоградський Державний Технікум Статистики
Факультет: «економічний»
Спеціальність: «Облік та аудит» Диплом молодшого спеціаліста
2002 – 2004 рр. Уманський Державний Аграрний Університет
Факультет: «економічний»
Спеціальність: «Облік та аудит» Диплом спеціаліста
Професійний досвід​

05.2023-05.2024 Адміністратор (керуюча) мережі магазинів крафтового пива «Дудляр» в м. Київ
Основні обовʼязки- підбір локації, організація ремонтних робіт, запуск точок з «0», оформлення всіх дозвільних документів, ліцензій, робота з постачальниками, заключення договорів.
Пошук, підбір та навчання персоналу, проведення атестацій.
Розробка системи мотивації для персоналу.
Ведення Poster та касової дисципліни, первинна документація, інкасації продавців, відеоконтроль, аналізи продажів, розробка планів продажів.
Робота з клієнтами. Розробка маркетингових пропозицій для підвищення продажів та багато іншого.
В підпорядкуванні було 6 магазинів ( правий та лівий берег).
Основна задача- це безперебійна робота магазинів та отримання доходу компанії.

З 2000р. по 2020 здійснювала підприємницьку діяльність, як ФОП у наступних сферах:
• підбір та забезпечення персоналу ( кадрово-рекрутингова агенція).
З 2000 по 2019 підбір персоналу на підприємства в м. Кропивницький та інші регіони України. Були філії агенцій в містах Суми, Полтава, Кременчук, Світловодськ, Симферопіль.
Навчальний центр - Комп’ютерні курси та курси 1С:Бухалтерії (проведення навчання з подальшим працевлаштуванням за бажанням)
З 2011 по 2020 підбір персоналу для роботодавців країн Європи.
Ведення переговорів з роботодавцями. Проведення співбесід, узгодження кандидатів з роботодавцями, підготовка документів для відкритті робочих віз або без візові документи, страхування, заповнення візових анкет, супровід кандидатів на всіх етапах їх працевлаштуванні за кордоном.
• Робота в туристичній галузі з 2002 року організація та продаж турів Україною,
з 2013 року відкриття своєї турагенції “Olga-Travel” . Туристичні послуги в Україні та за кордоном, продаж турів, авіа та автобусних квитків, візова підтримка, страхові послуги, складання екскурсійних маршрутів, робота з індивідуальними та груповими замовленнями та ін.
2016-2020 рр. франчайзингова агенція «Анекс-тур турагенція»
Колектив 5 чол. менеджерів
10.2008 –12.2010
ТОВ «Епіцентр К» - м. Київ та м. Кропивницький
Менеджер з підбору персоналу (рекрутер). Пошук та підбір персоналу на різні позиції включаючи керівний склад, проведення співбесід, узгодження кандидатів з керівниками.
12.2010-05.2011
ТОВ «ДСК» «Вересень плюс»
Менеджер по персоналу (ВО Директор по персоналу) start-up проект
Формування нової команди, підбір персоналу на керівні посади всіх підрозділів підприємства (основні напрямки: дистрибуція, логістика (склад, транспорт), фінансовий відділ, IT, роздрібна торгівля (була мережа алко магазинів), робота в проектній команді по відкриттю нової мережі магазинів самообслуговування «Файно маркет»)
Розробка структури, складання штатного розкладу, посадових інструкцій.
Бюджетування витрат на персонал.
Розробка і впровадження процедур, що регламентують HR-процеси.
Розробка внутрішніх положень по роботі відділів і програм адаптації та стажування, навчання персоналу.
Організація зовнішнього та внутрішнього навчання співробітників.
Організація і проведення корпоративних заходів.
Впровадження бізнес-процесів на підприємстві.


Додаткова інформація
Володію ПК (офіс, 1С: Бухгалтерія, Інтернет, пошта і ін.)
Додаткові курси для HR, школа психології, НЛП
Швидко засвоюю нову інформацію.
Вмію працювати з людьми, легко знаходжу спільну мову.
До роботи ставлюся серйозно та відповідально.
Комунікабельна, організована, цілеспрямована, клієнтоорієнтована.
Маю великий досвід роботи керівником, досвід у сфері продажу послуг та рекрутингу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: