Resume from April 11, 2024 File

Ольга

Економіст, офіс-менеджер

Age:
40 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ольга Янченкова
Економіст
Дата нарождення: 10.05.1983 р.
Місто: Тернополь
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

Фахівець із видачі непродовольчих товарів NFI ( БО БФ «Рокада»)

З 02.2023 по 03.2024 р
Обов’язки:
• надання непродовольчої допомоги внутрішньо-переміщеним особам в м. Тернопіль, а також в межах Тернопільській області;
• ведення реєстру бенефеціарів, які отримали непродовольчі товари, а також виявлення потреб новоприбулих ВПО і забезпечення їх всім необхідним;
• створення запитів на видачу товарів зі складу, їх отримання і подальша роздача внутрішньо-переміщеним особам;
• складання та надання щоденної, щотижневої, щомісячної та річної звітності по дистрибуції непродовольчих товарів для БО БФ «Рокада», а також для донора.

Асистент дистриб’ютора (Міжнародна гуманітарна неурядова організація Medair)

З 08.2022 по 12.2022
Обов'язки:
• реєстрація бенефіціарів на отримання грошової допомоги;
• виявлення та забезпечення потреб внутрішньо-переміщених осіб у непродовольчих товарах;
• пакування та доставка гуманітарної непродовольчої допомоги внутрішньо-переміщеним особам в межах Тернопільської області;
• ведення щоденної та місячної звітності.

Асистент Прожект Менеджера (Postoplan)

З 04.2021 по 11.2021
Обов'язки:
• ведення ділової кореспонденції, у т. ч. англійською мовою;
• пошук необхідної інформації через соцмережі, україномовні та англомовні джерела, сервіси конкурентів;
• пошук фрілансерів для співпраці через біржі фрілансу, у т. ч. зарубіжні (Upwork, Indeed, Feverr);
• пошук партнерів для подальшої співпраці, ведення переговорів (листування, дзвінки)
• редагування договорів, оновлення актуальної інформації на сайті компанії.

Фрілансер

З 03.2014 до 03.2021
Обов’язки:
• копірайтинг;
• рерайтинг.

Провідний економіст відділу роздрібного бізнесу (ПАТ «Ерсте Банк»)

З 03.2009 по 10.2010
Обов'язки:
• укладання зарплатних проектів;
• відкриття карткових рахунків платіжних систем Visa, MasterCard;
• нарахування заробітної плати працівникам банку;
• оформлення кредитних карток;
• консультування та обслуговування фізичних осіб – власників карток
платіжних систем Visa, MasterCard.

Начальник відділу платіжних карток (АТ Ощадний Банк)

З 10.2007 до 12.2008
Обов'язки:
• укладання та ведення зарплатних проектів;
• контроль над завантаженням та розвантаженням банкоматів;
• складання квартальної, річної звітності;
• планування майбутніх витрат.

Економіст відділу платіжних карток (АТ Ощадний Банк)

З 03.2006 до 10.2007
Обов'язки:
• відкриття карткових рахунків платіжних систем Visa, MasterCard;
• відкриття овердрафтів, кредитних ліній;
• нарахування заробітної плати, пенсій на карткові рахунки.

Економіст відділу валютного контролю (АТ Ощадний Банк)

З 06.2005 до 03.2006
Обов'язки:
• ведення реєстру грошових переказів в іноземній валюті;
• аналіз первинних документів;
• моніторинг валютних операцій;
• контроль над термінами та цільовим використанням валюти.

Касир операційної зали (АТ Ощадний Банк)

З 07.2004 до 06.2005
Обов'язки:
• валютно-обмінні операції;
• оформлення та видача грошових переказів в іноземній валюті (Western Union, MoneyGram);
• обслуговування фізичних осіб - власників платіжних карток систем Visa, MasterCard.

Освіта

МУБіП (Міжнародний університет бізнесу та права)
Фінанси та економіка підприємства, м. Херсон
Роки навчання: з 09.2000 до 06.2005 р.
Диплом магістра

Додаткова освіта

Курси англійської мови TOEFL (з 2008 до 2009 р.)
Водійське посвідчення: кат. В

Професійні навички

Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Power Point). Є досвід роботи в Клієнт-Банк, 1С, Asana, Trello, Slack, Google Docs.

Знання мов

Українська – рідна
Англійська – вище середнього
Литовська – середній рівень

Особисті якості

Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, цілеспрямованість, дружелюбність, націленість на результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: