Резюме від 11 квітня 2024 Файл

Ольга

Економіст, офіс-менеджер

Вік:
41 рік
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ольга Янченкова
Економіст
Дата нарождення: 10.05.1983 р.
Місто: Тернополь
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

Фахівець із видачі непродовольчих товарів NFI ( БО БФ «Рокада»)

З 02.2023 по 03.2024 р
Обов’язки:
• надання непродовольчої допомоги внутрішньо-переміщеним особам в м. Тернопіль, а також в межах Тернопільській області;
• ведення реєстру бенефеціарів, які отримали непродовольчі товари, а також виявлення потреб новоприбулих ВПО і забезпечення їх всім необхідним;
• створення запитів на видачу товарів зі складу, їх отримання і подальша роздача внутрішньо-переміщеним особам;
• складання та надання щоденної, щотижневої, щомісячної та річної звітності по дистрибуції непродовольчих товарів для БО БФ «Рокада», а також для донора.

Асистент дистриб’ютора (Міжнародна гуманітарна неурядова організація Medair)

З 08.2022 по 12.2022
Обов'язки:
• реєстрація бенефіціарів на отримання грошової допомоги;
• виявлення та забезпечення потреб внутрішньо-переміщених осіб у непродовольчих товарах;
• пакування та доставка гуманітарної непродовольчої допомоги внутрішньо-переміщеним особам в межах Тернопільської області;
• ведення щоденної та місячної звітності.

Асистент Прожект Менеджера (Postoplan)

З 04.2021 по 11.2021
Обов'язки:
• ведення ділової кореспонденції, у т. ч. англійською мовою;
• пошук необхідної інформації через соцмережі, україномовні та англомовні джерела, сервіси конкурентів;
• пошук фрілансерів для співпраці через біржі фрілансу, у т. ч. зарубіжні (Upwork, Indeed, Feverr);
• пошук партнерів для подальшої співпраці, ведення переговорів (листування, дзвінки)
• редагування договорів, оновлення актуальної інформації на сайті компанії.

Фрілансер

З 03.2014 до 03.2021
Обов’язки:
• копірайтинг;
• рерайтинг.

Провідний економіст відділу роздрібного бізнесу (ПАТ «Ерсте Банк»)

З 03.2009 по 10.2010
Обов'язки:
• укладання зарплатних проектів;
• відкриття карткових рахунків платіжних систем Visa, MasterCard;
• нарахування заробітної плати працівникам банку;
• оформлення кредитних карток;
• консультування та обслуговування фізичних осіб – власників карток
платіжних систем Visa, MasterCard.

Начальник відділу платіжних карток (АТ Ощадний Банк)

З 10.2007 до 12.2008
Обов'язки:
• укладання та ведення зарплатних проектів;
• контроль над завантаженням та розвантаженням банкоматів;
• складання квартальної, річної звітності;
• планування майбутніх витрат.

Економіст відділу платіжних карток (АТ Ощадний Банк)

З 03.2006 до 10.2007
Обов'язки:
• відкриття карткових рахунків платіжних систем Visa, MasterCard;
• відкриття овердрафтів, кредитних ліній;
• нарахування заробітної плати, пенсій на карткові рахунки.

Економіст відділу валютного контролю (АТ Ощадний Банк)

З 06.2005 до 03.2006
Обов'язки:
• ведення реєстру грошових переказів в іноземній валюті;
• аналіз первинних документів;
• моніторинг валютних операцій;
• контроль над термінами та цільовим використанням валюти.

Касир операційної зали (АТ Ощадний Банк)

З 07.2004 до 06.2005
Обов'язки:
• валютно-обмінні операції;
• оформлення та видача грошових переказів в іноземній валюті (Western Union, MoneyGram);
• обслуговування фізичних осіб - власників платіжних карток систем Visa, MasterCard.

Освіта

МУБіП (Міжнародний університет бізнесу та права)
Фінанси та економіка підприємства, м. Херсон
Роки навчання: з 09.2000 до 06.2005 р.
Диплом магістра

Додаткова освіта

Курси англійської мови TOEFL (з 2008 до 2009 р.)
Водійське посвідчення: кат. В

Професійні навички

Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Power Point). Є досвід роботи в Клієнт-Банк, 1С, Asana, Trello, Slack, Google Docs.

Знання мов

Українська – рідна
Англійська – вище середнього
Литовська – середній рівень

Особисті якості

Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, цілеспрямованість, дружелюбність, націленість на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: