Resume from April 12, 2024 File

Карина

Економіст, помічник економіста

City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бочарнікова Карина Сергіївна
Дата народження: 18.11.1998
Адреса: Україна, м. Харків
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

2016-2022 рр. – Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»,
факультет «Бізнес-управління», спеціальність «Економіка підприємства», магістр.

Досвід роботи в сфері економіки:

Період Місце роботи, посада, обов'язки
ПП "НВФ "Українська вагова компанія", економіст:
 Складання бази ресурсних специфікацій в програмі 1С: ERP
для всього асортименту автомобільних ваг;
Вересень 2021 –
 Збір інформації щодо виконання працівниками робіт з
лютий 2022
виробництва продукції та розрахунок заробітної плати на її
основі.
 Складання актів списання матеріалів, договорів підряду
ТОВ «Харківський фестивальний центр», економіст:
 Збір і обробка даних щодо доходів і витрат спектаклів,
розрахунок прибутковості на їх основі;
Лютий –  Ведення план-факторного аналізу бюджету проекту;
серпень 2021  складання договорів, комерційних пропозицій, робочого плану;
 формування фінансових звітів з обґрунтуванням змін у бюджеті
для затвердження їх фондом; заповнення фінальної звітності
грантового проекту
ПП "НВФ "Українська вагова компанія"
виробнича практика:
 збір інформації про ринок компаній автомобільних ваг (ринки
Європи, США, Канади);
 класифікація компаній, ранжування по представленим
моделям, характеристикам, цінами, країнам, формування звіту
про виконану роботу;
Лютий –
 проведення аналізу фінансової звітності;
травень 2020
 дослідження стратегічних напрямків діяльності, складання
SPACE-, SWOT-, PEST-аналізу, надання рекомендацій;
 проведення фінансового аналізу (розрахунок коефіцієнтів
ліквідності, фінансової стійкості, ділової активності та
рентабельності);
 розробка стратегій подальших дій у зовнішньоекономічній
діяльності.
Професійні навички: впевнений користувач ПК (MS Office (Excel, Word, Power Рoint)),
Internet, досвід роботи з великим обсягом інформації, англійська мова - середній рівень

Курси, тренінги, активна діяльність:
1) бізнес-сесія за напрямками:
- « Генератор ефективного керівництва». Навчальна програма для керівників (18 годин),
- управління бізнес-процесами в умовах невизначеності (16 годин) (2022 р.)
2) тренінг «Мотивація до підприємництва та визначення зовнішніх та внутрішніх ресурсів
молодого підприємця» (2020 р.);
3) курс «Дизайн мислення» (2020 р.);
4) курси вожатих;
5) учасниця зимової школи лідерства «Карпатський фрістайл» (2018 р.);
6) волонтер на чемпіонаті Європи з боксу (2017 р.);
7) учасниця різних конкурсів, олімпіад.

Особисті якості: зберігаю спокій в критичних ситуаціях, швидко знаходжу спільну мову з
людьми, вмію працювати в команді, готова додатково навчатися / набувати нових навичок
для розвитку себе як особистості і фахівця, цілеспрямована, уважна, відповідальна.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: