Resume from April 12, 2024 File

Анна

HR Manager

Age:
38 years
City:
Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Таланчук Анна
Дата народження: 01/08/1985
Сімейний стан: не заміжня
Місце проживання: Норденхам, Німеччина
Телефон, Viber, WhatsUp:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

2022 – 2024 Nachhilfeschule Weser Bildungsverein (Освіта, навчальні заклади)
Посада: Асистент Директора
Обов’язки:
• Допомога з адаптацією українських школярів;
• Допомога в комунікації з батьками українських школярів;
• Асистування вчителів під час уроків;
• Пошук навчальних матеріалів;
• Розробка навчальних методів;
• Допомога у відділі маркетингу (переклад флаєрів, брошур, презентацій);
• Викладання німецької мови початківцям (А1-А2)
• Організація німецького розмовну клубу для українців.

2021 – 2022 Union Distribution (Виробництво, дистрибуція)
Посада: HR-Manager
Обов’язки:
• Пошук кандидатів в країнах Європи та СНД;
• Проведення співбесід;
• Адаптація та навчання нових співробітників;
• Ведення особистих справ співробітників;
• Ведення графіків робочого часу співробітників /відділів;
• Розробка та введення трудових і інших видів договорів для Європи та ОАЕ;
• Аналіз роботи співробітників та відділів компанії;
• Оптимізація бізнес-процесів;
• Розробка корпоративної культури компанії;
• Розробка навчальних матеріалів для нових співробітників (в команді з тренером по продукту);
• Налаштування командної роботи та співпраці між відділами;
• Розробка стратегій для підвищення кваліфікації співробітників в індивідуальному порядку і відділів в цілому;
• Комунікація з іноземними юристами та держслужбами;
• Організація корпоративних заходів;
• Заповнення звітів та ведення документації.

2019 - 2021: Ringway Inc. (Інформаційні Технології)
Посада: HR-Manager
Обов’язки:
• Пошук кандидатів в країнах Європи та Америки;
• Проведення співбесід;
• Ведення бази даних вже існуючих та потенційних співробітників;
• Аналіз роботи співробітників і відділів компанії;
• Налаштування командної роботи та співпраці між відділами;
• Розподіл завдань між фріланс-виконавцями;
• Координування роботи відділу перекладачів;
• Вичитка перекладених матеріалів;
• Ведення бази замовлень, клієнтів та виконавців;
• Ведення документації та інша паперова робота.

2018 - 2019: PE Trade – Innovation (Інформаційні Технології)
Посада: Начальник відділу
Обов’язки:
• Контроль та планування роботи відділу;
• Вирішення конфліктних ситуацій;
• Моніторинг даних компанії;
• Виявлення системних помилок та їх усунення;
• Співпраця з місцевими службами;
• Підбір, адаптація та навчання персоналу;
• Редагування контенту та підбір новин для сайту компанії;
• Комунікація з закордонними партнерами, переписка, ділові зустрічі, супроводження на зустрічах та заходах;
• Ведення документації та інша паперова робота.

2016 - 2018: Sunny Days El Palacio Hotel (Туризм, готельний бізнес)
Посада: Адміністратор
Обов’язки:
• Спілкування з туристами;
• Контроль якості обслуговування гостей;
• Виявлення недоліків у роботі відділів та їх усунення;
• Проведення екскурсій по території готелів для туристичних груп і турфірм;
• Підбір номерів для туристів;
• Супроводження гостей в номера;
• Перевірка стану кімнат і приміщень;
• Надання спеціального обслуговування гостям з фізичними вадами (гостям, що знаходилися під доглядом лікарів та гостям з обмеженими здібностями);
• Модерація сайту готелів;
• Підвищення рейтингу готелів, робота з туристичними сайтами (tripadvisor, tophotels, expedia, booking.com);
• Заповнення щоденних, щомісячних та річних звітів;
• Вирішення конфліктних ситуацій;
• Комунікація с турагенціями;
• Комунікація з закордонними партнерами, переписка, ділові зустрічі;
• Підготовка територій готелів до особливих заходів.

2013 - 2015: Emerald Hotel (Туризм, готельний бізнес)
Посада: Адміністратор
Обов’язки: перераховані вище

Освіта: 2012 - 2016 - Київський університет Бориса Грінченка, англійська філологія, бакалавр.
Професійні тренінги: Психологія мислення, психологія управління, конфліктологія, публічні виступи.
Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, стресостійкість, швидке навчання новому, вміння находити рішення в складних ситуаціях.
Шкідливі звички: п’ю багато кави 
Захоплення: читання, квантова фізика, подорожі.
Мови: Українська - рідна, російська – вільно, англійська – С1, німецька – А2.
Програми: MS Office (Word, Excel, Power Point), Opera, Fidelio;
Google docs, Wordpress (basic), Trello, Bitrix24.
Готовність до переїзду: залежить від локації.

Примітки: як виявилося, не маю культурних фотографій, які б відповідали теперішньому образу (наразі маю волосся природнього кольору), тому лишила попередню. Сподіваюсь рекрутер мене вибачить 

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: