Resume from April 23, 2024 File

Юлия

Рекрутер

Age:
37 years
City:
Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ПIБ ЗМАГА ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА

Дата народження 25.05.1986р.

Сiмейний стан Незаміжня

Адреса м. Гадяч

Знайти цікаву роботу в сфері
управління персоналом та HR з
Цiль
достойною оплатою та можливістю
реалізації своїх вмінь та знань.
Контактна iнформацiя
Mobile Phone [open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освiта
Роки
Назва навчального закладу Спецiальнiсть/квалiфiкацiя
навчання
Харківський національний аграрний Факультет менеджменту й 09.2003 –
Вища освiта університет імені економіки, спеціальність 06.2008
В.В. Докучаєва «Економіка підприємства»

Досвiд роботи

Мiсце
Перiод роботи Посада
працевлаштування
EWL Partners 07.2021р. – по сьогодні Рекрутер
Кадрове агентство з
працевлаштування в
Польщі і Чехії,
м. Гадяч
АТ «Райффайзен Банк», 08.2020р. - 05.2021р. Головний економіст
м. Гадяч

Order Solution, 07.2018р. - 02.2020р. Менеджер по персоналу
Варшава

ПАТ «Платинум Банк», 03.2016р. - 12.2016р. Експерт з фінансових послуг
м. Гадяч

ТОВ «Компаньйон 12.2015р. - 03.2016р. Менеджер з надання кредитів
Фінанс»,
м. Гадяч
АТ «ОТП Банк», 08.2013р. - 04.2015р. Фахівець з кредитування сектору продажу
м. Гадяч споживчих кредитів

ТОВ «Банк Русский 12.2012р. - 06.2013р. Фахівець сектору залучення клієнтів
Стандарт»,
м. Гадяч
Гадяцький районний 07.2011р. - 05.2012р. Бухгалтер
центр соціальних служб
для сім'ї, дітей та молоді,
м. Гадяч
ТОВ «Банк Русский 09.2008р. - 12.2008р. Фахівець сектору залучення клієнтів
Стандарт»,
м. Гадяч
Професiйнi навички

 Навички укомплектування організації працівниками відповідних професій, спеціальностей
та рівня кваліфікації
 Досвід проведення співбесіди, тестування, а також інших заходів, що допомагають
визначити професійні навички та соціально-психологічні якості персоналу, який вже
працює та кандидатів, які претендують на зайняття вакантних посад
 Знання трудового законодавства України
 Навички координації роботи з навчання, підвищення кваліфікації персоналу для успішного
розвитку ділової кар’єри
 Приймала участь у прийнятті рішень із найму, переведення, просування, зниження,
накладення адміністративних стягнень, звільнення працівників
 Навички оформлення трудових контрактів, договорів, а також ведення особистих справ
співробітників
 Досвід систематизації та ведення кадрової документації
 Вміння гармонійно вибудовувати відносини в колективі та комунікувати зі всіма рівнями
менеджменту, різними віковими групами та відділами
 Впевнений користувач ПК, досвідчений користувач програмами Microsoft Office
 Наявність водійського посвідчення категорії В
 Знання мов: українська, російська – вільно володію; англійська – Intermediate, польська -
середній
 Відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, аналітичні здібності,
стресостійкість, робота в команді, вміння розставляти пріоритети
Хобi

 Подорожi
 Активнi види вiдпочинку
 Книги

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: