Resume from April 23, 2024 File

Юлия

Оператор call-центра

Age:
37 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ПIБ
ЗМАГА ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА

Дата народження
25.05.1986р.

Сiмейний стан
Незаміжня

Адреса
м. Гадяч

Цiль
Знайти цікаву роботу з достойною оплатою та можливістю реалізації своїх вмінь та знань.

Контактна iнформацiя
Mobile Phone
[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освiта

Назва навчального закладу
Спецiальнiсть/квалiфiкацiя
Роки навчання
Вища освiта
Харківський національний аграрний університет імені
В.В. Докучаєва
Факультет менеджменту й економіки, спеціальність
«Економіка підприємства»
09.2003 –
06.2008
Досвiд роботи
Мiсце працевлаштування
Перiод роботи
Посада
EWL Partners
Кадрове агентство з працевлаштування в Польщі і Чехії, м. Гадяч
07.2021р. – 02.2022 р.
Рекрутер
АТ «Райффайзен Банк», м. Гадяч
08.2020р. - 05.2021р.
Головний економіст
Order Solution,
Варшава
07.2018р. - 02.2020р.
Менеджер по персоналу
ПАТ «Платинум Банк», м. Гадяч
03.2016р. - 12.2016р.
Експерт з фінансових послуг
ТОВ «Компаньйон Фінанс», м. Гадяч
12.2015р. - 03.2016р.
Менеджер з надання кредитів
АТ «ОТП Банк», м. Гадяч
08.2013р. - 04.2015р.
Фахівець з кредитування сектору продажу споживчих кредитів
ТОВ «Банк Русский Стандарт», м. Гадяч
12.2012р. - 06.2013р.
Фахівець сектору залучення клієнтів
Гадяцький районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, м. Гадяч
07.2011р. - 05.2012р.
Бухгалтер
ТОВ «Банк Русский Стандарт», м. Гадяч
09.2008р. - 12.2008р.
Фахівець сектору залучення клієнтів
Професiйнi навички
• Навички укомплектування організації працівниками відповідних професій, спеціальностей та рівня кваліфікації
• Досвід проведення співбесіди, тестування, а також інших заходів, що допомагають визначити професійні навички та соціально-психологічні якості персоналу, який вже працює та кандидатів, які претендують на зайняття вакантних посад
• Знання трудового законодавства України
• Навички координації роботи з навчання, підвищення кваліфікації персоналу для успішного розвитку ділової кар’єри
• Приймала участь у прийнятті рішень із найму, переведення, просування, зниження, накладення адміністративних стягнень, звільнення працівників
• Навички оформлення трудових контрактів, договорів, а також ведення особистих справ співробітників
• Досвід систематизації та ведення кадрової документації
• Вміння гармонійно вибудовувати відносини в колективі та комунікувати зі всіма рівнями менеджменту, різними віковими групами та відділами
• Впевнений користувач ПК, досвідчений користувач програмами Microsoft Office
• Наявність водійського посвідчення категорії В
• Знання мов: українська, російська – вільно володію; англійська – Intermediate, польська - середній
• Відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, аналітичні здібності, стресостійкість, робота в команді, вміння розставляти пріоритети
Хобi
• Подорожi
• Активнi види вiдпочинку
• Книги

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: