Resume from May 13, 2024 File

Роман

Помічник керівника

Age:
26 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бережной Роман Сергеевич
Администратор
Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Вік: 26 років

Місто проживання: Запоріжжя

Готовий працювати: Запоріжжя, Київ

Контактна інформація
Адреса: Баррикадная 229

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Соціальні мережі:

[open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи
Менеджер по продажам
з 01.2021 по 07.2021 (6 місяців)
XX Моторс, Запоріжжя (Автобізнес та автосервіс)
Адміністратор

з 09.2016 по 02.2020 (3 роки 5 місяців)

ТОВ."Циркове агентство", Запоріжжя (Шоубізнес, мистецтво, культура)

Організація роботи з розповсюдження квитків на шоу – програми згідно з планами
продажу. Гуртовий продаж квитків через профкоми підприємств. Виступи на зборах
обкомів та профкомів. Зустрічі з керівниками найбільших у регіоні підприємств та
організація підвезення. Організація рекламної кампанії у місті та регіоні. Співпраця
з торговими центрами, мережами супермаркетів щодо розміщення реклами:
плакати, павуки, розробка акційних пропозицій, аудіо та відео рекламних блоків.
Співпраця з власниками та директорами маршрутних транспортних засобів міст
(області), керівниками тролейбусних парків та трамвайних депо щодо розміщення
рекламної продукції на рухомому складі.

Ведення переговорів та підписання угод з радіостанціями та телеканалами,
газетами та журналами. Складання та редагування медіа планів.

Контролює їх виходи та розміщення, при необхідності, нових. Ведення
переговорів та підписання угод з власниками рекламних площин (сітілайтів,
білбордів, банерів).

Організація взаємодії з дитячими розважальними, навчальними та іншими
соціальними установами.

Контролює загальні витрати. Розв'язання питань щодо наймів житла для
персоналу, артистів. Написання та своєчасне подання звітів до офісу. Підбір
персоналу в містах: касирів, промоутерів. Зустріч цирку та супровід з усіх питань
(адміністрування).

Додатково: Навчання нового персоналу: касирів, промоутерів, адміністраторів.

Освіта
ЗНУ
Міжнародна економіка, Запоріжжя
Вища, з 2023 по 2024 (1 рік)

ЗНУ
Міжнародна економіка, Запоріжжя
Вища, з 2019 по 2023 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
«Європейські практики соціального підприємництва: сталість,
інклюзія та креативність»Erasmus+ ERASMUS-JMO-2022-HEI-
TCH-RSCH
2024, є сертифікат

Знання і навички
Комунікабельність, Пунктуальність, Управління командою, Ведення документації

Знання мов
• Українська ─ вільно

• Російська ─ вільно

• Англійська ─ початковий

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/6240094/

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: