Денис
Спеціаліст АХО
- Age:
- 31 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10617097
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
08 грудня 1992 р.н.
м. Київ - 03148, вул. Гната Юри 12-60
моб. [
Професійна діяльність:
21.04.2021 – 19.10.2022 – ТОВ ”Фінтарікс” – директор.
14.05.2020 – 16.04.2021 – ТОВ “ДРП Київ” – менеджер з адміністративно – господарської діяльності.
19.12.2019 – 12.05.2020 – ТОВ “Вайт Райно” – директор.
02.10.2018 – 18.12.2019 – ТОВ “Блек Райно” - посаду підсобного робітника відділу адміністративно – господарської діяльності.
01.02.2018 – 28.09.2018 - ТОВ “Радугар” – посаду підсобного робітника відділу адміністративно – господарської діяльності.
10.2017 – 11.2017 – ТОВ "Континент Фуд" - інспектор-контролер.
08.2016 – 09.2017 – ТОВ "С.Б.Грифон" - охоронець;
01.2016 - 04.2016 - ТОВ "Бігтур" - комплектувальник розподільчого центру;
12.2012 – 12.2015 – ТОВ "Схід"- оператор заправних станцій;
02.2012 -12.2012 - ТОВ "Кершер" - оператор заправних станцій;
11.2011 – 10.2012 – КП "Київтранспарксервіс"- контролер служби паркування;
05.2011 – 10.2011 – ТОВ "Ельфа лабораторія" - комплектовщик;
Освіта:
2008 – 2011 – МВПУ АТ та БМ. --- Майстер з діагностики та налагодження електронного обладнання автомобіля.
Додаткова інформація:
Досвітчений користувач ПК, MS Office: Word, Excel, Outlook, Internet, Еzstation 3.0.
Права категорії В.
Особисті якості:
Відповідальність, працьовитість, пунктуальність, дотримання субординації, виконання поставлених завдань, ухвалення швидкого рішення в екстремальних ситуаціях, стресоустойчивость, уміння працювати в різних колективах.
Функціональні обов'язки:
- забезпечення поточної господарської діяльності офіса та господарських приміщень;
- організація проведення ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт підрядниками.
- закупівля оргтехніки, витратних матеріалів та продуктів харчування в офіс компанії;
- контроль за справністю обладнання (освітлення, систем опалення, вентиляції та ін.).
- виявлення та усунення неполадок, проведення дрібних ремонтних робіт своїми руками: сантехніка, електрика (заміна ламп, світильників, вимикачів), ремонт меблів, дрібні будівельні роботи, ремонт замків і т.д.
- участь в підготовці конференцій, корпоративних заходів та обслуговування делегацій;
-контроль за дотриманням використання засобів доступу персоналу до офісних приміщень, контроль по камерам відеоспостереження;
- виконання особистих доручень керівництва;
Мета:
Знайти роботу з можливістю навчання та перспективою на майбутнє.
Similar candidates
Адміністратор
Kyiv
Адміністративний керівник, адміністратор офісу
Kyiv, Cherkasy
Адміністратор
Kyiv
Администратор
30000 UAH, Kyiv, Remote
Адміністратор
Kyiv
Адміністратор, менеджер (HR), викладач історії, суспільних дисциплін
Kyiv, Nizhyn