Resume from May 7, 2024 File

Денис

Спеціаліст АХО

Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Павлюк Денис Максимович
08 грудня 1992 р.н.
м. Київ - 03148, вул. Гната Юри 12-60
моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Професійна діяльність:
21.04.2021 – 19.10.2022 – ТОВ ”Фінтарікс” – директор.
14.05.2020 – 16.04.2021 – ТОВ “ДРП Київ” – менеджер з адміністративно – господарської діяльності.
19.12.2019 – 12.05.2020 – ТОВ “Вайт Райно” – директор.
02.10.2018 – 18.12.2019 – ТОВ “Блек Райно” - посаду підсобного робітника відділу адміністративно – господарської діяльності.
01.02.2018 – 28.09.2018 - ТОВ “Радугар” – посаду підсобного робітника відділу адміністративно – господарської діяльності.
10.2017 – 11.2017 – ТОВ "Континент Фуд" - інспектор-контролер.
08.2016 – 09.2017 – ТОВ "С.Б.Грифон" - охоронець;
01.2016 - 04.2016 - ТОВ "Бігтур" - комплектувальник розподільчого центру;
12.2012 – 12.2015 – ТОВ "Схід"- оператор заправних станцій;
02.2012 -12.2012 - ТОВ "Кершер" - оператор заправних станцій;
11.2011 – 10.2012 – КП "Київтранспарксервіс"- контролер служби паркування;
05.2011 – 10.2011 – ТОВ "Ельфа лабораторія" - комплектовщик;
Освіта:
2008 – 2011 – МВПУ АТ та БМ. --- Майстер з діагностики та налагодження електронного обладнання автомобіля.
Додаткова інформація:
Досвітчений користувач ПК, MS Office: Word, Excel, Outlook, Internet, Еzstation 3.0.
Права категорії В.
Особисті якості:
Відповідальність, працьовитість, пунктуальність, дотримання субординації, виконання поставлених завдань, ухвалення швидкого рішення в екстремальних ситуаціях, стресоустойчивость, уміння працювати в різних колективах.
Функціональні обов'язки:
- забезпечення поточної господарської діяльності офіса та господарських приміщень;
- організація проведення ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт підрядниками.
- закупівля оргтехніки, витратних матеріалів та продуктів харчування в офіс компанії;
- контроль за справністю обладнання (освітлення, систем опалення, вентиляції та ін.).
- виявлення та усунення неполадок, проведення дрібних ремонтних робіт своїми руками: сантехніка, електрика (заміна ламп, світильників, вимикачів), ремонт меблів, дрібні будівельні роботи, ремонт замків і т.д.
- участь в підготовці конференцій, корпоративних заходів та обслуговування делегацій;
-контроль за дотриманням використання засобів доступу персоналу до офісних приміщень, контроль по камерам відеоспостереження;
- виконання особистих доручень керівництва;
Мета:
Знайти роботу з можливістю навчання та перспективою на майбутнє.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: