Resume from April 23, 2024 File

Віталій

Директор підприємства

Age:
43 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Горбач Віталій Миколайович
Україна, Волинська обл., м.Луцьк

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

ДОСВІД РОБОТИ:

Управління персоналом – 8 років; Трейд - Маркетинг – 5р.;
Управління продажами (В2В, В2С) – 9р.; Розвиток персоналу (бізнес-тренінги) – 7р.

03.2023 – 09.2023
​ ТОВ «КОРТЕВА АГРІСАЄНС УКРАЇНА» /B2В/

Керівник з продажів та розвитку
Функціональні обов’язки:
- розробка мотиваційних програм для торгового персоналу та керівників;
- забезпечення організаційного розвитку співробітників;
- організація процесу оцінки співробітників, складання навчальних планів та планів розвитку компетенцій.
05.2017 – 12.2022
ТзОВ «Фірма ЕРІДОН» /дистрибуція /

Директор з продажів ФІЛІЇ у Волинській області
Функціональні обов’язки:
- організація розвитку дистрибуції в області;
- управління складськими запасами та бюджетування роботи підрозділу;
- розширення клієнтської бази та контроль роботи персоналу;
- планування та реалізація будівництва складу та офісу.

03.2016 – 02.2017
ТзОВ «Волинь Зерно Продукт»

Керівник з розвитку Групи компаній ТМ «ВІЛІЯ»
Функціональні обов’язки:
- аналіз діяльності підприємства та розробка програм по оптимізації процесів;
- інтернет-реклама, мас-медіа, день поля, навчання партнерів;
- управління реалізацією соціальних, маркетингових та PR проектів.

05.2003 - 02.2016
Компанія «Філіп Морріс Україна»
04.2014 —03.2016
Керівник з розвитку продажів
Функціональні обов’язки:
- визначення методів оптимізації розвитку роботи організації;
- розробка та впровадження програм мотивації, супровід навчання керівників;
- розробка методів просування продукції;
- оцінка персоналу та аналіз рівня побудови співробітництва з клієнтами.
06.2012 —04.2014
Бізнес тренер
Функціональні обов’язки:
- відбір персоналу та організація введення в посаду нових працівників;
- розробка та проведення аудиторних та польових тренінгів;
- організація пост-тренінгового супроводу та коучингу керівників;
- забезпечення процесу оцінки співробітників, складання планів розвитку;
- створення «Національного центру розвитку» та управління його діяльністю.
05.2011 —06.2012
Керівник з трейдмаркетингу та комунікації
Функціональні обов’язки:
- організація та контроль роботи постачальників послуг;
- забезпечення взаємодії та обміну інформацією між регіональними офісами та підрозділами центрального офісу;
- підбір персоналу для проведення трейдмаркетингових активностей;
- організація навчальних сесій для персоналу промо-агенств;
- аналіз результатів проведення активностей, аудит та оцінка промо персоналу;
- формування та контроль за використанням маркетингового бюджету.
03.2010 —05.2011
Бізнес тренер
Функціональні обов’язки:
- підбір, допомога в адаптації та введення в посаду нових співробітників;
- проведення польових функціональних тренінгів та оцінки територіальних менеджерів та керівників;
- забезпечення процесу оцінки співробітників та супровід планів розвитку;
- проведення аудиторних тренінгів.
12.2007 —03.2010
Керівник відділу продажу
Функціональні обов’язки:
- управління командою торгових представників;
- аналіз території та розподіл ресурсів;
- управління бюджетом мотиваційних програм для дистриб'юторів та роздрібу;
- проведення переговорів із ключовими клієнтами;
- польові тренінги, аудит та оцінка діяльності підлеглих;
- розробка та впровадження мотиваційних програм для персоналу.
05.2003 —12.2007
Торговий представник
Функціональні обов’язки:
- представлення інтересів компанії на території;
- переговори з клієнтами;
- впровадження та контроль виконання умов партнерських програм;
- взаємодія з дистриб'юторами та управління складськими запасами.

ВУЗ
ОСВІТА
Волинський Державний Університет ім. Лесі Українки
Вища економічна за спеціальністю «Облік та аудит»
ВУЗ
ОСВІТА
Міжрегіональна академія управління персоналом ім.В.Липинського
Вища юридична за спеціальністю «Право»

ПРОФЕСІЙНІ
НАВИЧКИ

Навики управління персоналом.
Підготовка та проведення переговорів, презентацій та розвиваючих заходів.
Розробка навчальних планів, розвиваючих програм.
Розробка та реалізація планів продажів, мотиваційних програм.
КУРСИ та ТРЕНІНГИ
«Ефективна комунікація»; «Навики переговорів»;
«Дизайн та проведення тренінгів»; «Навики керівника»; «Ефективна комунікація»; «Фінансовий аналіз та стратегічне планування»; «Навики коучингу».
ОСОБИСТІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Планування та управління процесами
Націленість на результат
Вирішення проблем та визначення пріоритетів розвитку
Розвиток підлеглих та саморозвиток
Комунікабельність, емоційний інтелект та самоаналіз

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: