Resume from April 17, 2024 File

Яна

Фахівець з документообігу

Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

​ Гамага Яна Юріївна
Дата народження: 24 грудня 1990 (33 роки)
Місто: Київ, Солом’янський р-н.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейне положення: заміжня, донька ( 7 років)

​ Професійно орієнтований фахівець з документообігу з більш ніж двома роками досвіду в ефективному управлінні вхідною та вихідною документацією. Забезпечую точне та вчасне виконання завдань з прийому, обробки, класифікації та зберігання документів. Маю глибокі знання внутрішніх процедур та вимог щодо документообігу, а також вміння ефективно взаємодіяти з внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами для забезпечення потреб бізнесу.
​ Досвід роботи
Фахівець з документообігу комерційного відділу ТОВ «ДТ НЕТВОРК»( Sporbank)
з 07.2023 по 04.2024
• Повний супровід договорів з потенційними партнерами проекту (оформлення договорів та додаткових угод, передача на перевірку до відповідних підрозділів, контроль за своєчасним підписанням);
• Ведення повного документообігу
• Зведення щомісячних звірок в програмі PowerBI;
• підготовка актів-звірок та узгодження їх з партнерами проекту, контроль їх підписання;
• Контроль за здійснення оплат з боку проекту та контроль за дійсненням оплат партнерами проекту. та погодження рахунків.
Менеджер з адміністративної діяльності ТОВ «ДТ НЕТВОРК» (Sporbank)
з 01.2022 по 06.2023
• Забезпечення стабільного функціонування офісу;
• прийом та контроль вхідної-вихідної кореспонденції, кур'єрські доставки, ведення загального діловодства;
• контроль за наявністю в офісі всіх необхідних матеріалів (канцтовари, папір, вода, продукти для прийому гостей, господарчі товари та ін.);
• Управляти бюджетом витрат на офіс (планування, контроль та звітність)
• Контролювати своєчасність оплат та взаєморозрахунків з постачальниками;
• Допомога відділу кадрів з працевлаштуванням нових працівників;
• Допомагати HR-менеджеру в організації корпоративних заходів та корпоративних комунікаціях.
Менеджер інтернет-магазину «Emanuele Gelmetti»
з 12.2014 по 04.2020
• Взаємодія з клієнтами, прийом замовлень, консультація, мотивація до здійснення купівлі/замовлення, підтримання зворотнього зв’язку.
• Проведення аналізу попиту на наявні товарні позиції.
• Координація діяльності інших працівників для вирішення певних завдань (координація роботи кур’єрської служби та служби програмного забезпечення).
• Прийняття комерційних та управлінських рішень для ефективності роботи інтернет-магазину, головний орієнтир – задоволення попиту та потреб клієнтів.
• Забезпечення безперервного функціонування онлайн-магазину, без збоїв в роботі.
• Складання плану діяльності інтернет-магазину, виявлення мір необхідних для підвищення ефективності роботи.
• Складання звітів за різні періоди функціонування інтернет-магазину.
​ Спеціаліст І категорії Департаменту по питанням праці та соціального захисту населення
з 07.2012 по 09.2014
• Обробка персональних даних;
• прийом відвідувачів і обробка їх заяв;
• координація та моніторинг в сфері надання державної допомоги населенню;
• координація виплат субсидій на житлово-комунальні послуги;
• призначення компенсацій та ін. соціаль них виплат, а також контроль за їх вчасною виплатою;
• ведення службового документообігу, підготовка проектів відповідей на звернення організацій та громадян.

Освіта: з 09.2007 по 05.2012 Луганський Національний Університет імені Тараса Шевченко, Історичний, "Соціальний працівник"(магістр).
​ Додаткова освіта: 2011-2012 – Новопсковський професійний ліцей, оператор комп’ютерного набору; 2013-2014 – Курси англійської мови.
​ Основні компетенції: навички роботи з документами; знання законодавства та внутрішніх процедур; уважність до деталей; організаційні здібності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: