Resume from April 22, 2024 File

Вікторія

Керівник, зам. керівника, адміністратор

Age:
31 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ціль:
Фінансовий та кар’єрний ріст.
Керівна посада .
Освіта:
Повна вища. Вересень 2009 р. – Червень 2014 р., Вінницький Державний Педагогічний Університет ім. М. Коцюбинського, факультет «Інститут Педагогіки, Психології та Мистецтв», спеціальність « Початкова освіта »,та здобула кваліфікацію організатора початкової освіти. Вчителя початкової школи. Практичного психолога. Диплом спеціаліста. Додаткова освіта: Отримання сертифікату про закінчення курсів «Оператор комп’ютерного набору».
Досвід роботи:
Зам.Керівника Центрального складу РБ та ТМЦ АТ»Укрпошта»
Функціональні обовязки:
- Керування роботами комірників, які здійснюють приймання товарно-матеріальних цінностей, що надходять від постачальників.
-Зберігання на складі і відпуск товару, розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення і прискорення пошуку необхідних матеріалів, інвентарю тощо.
-Забезпечення зберігання складованих товарно-матеріальних цінностей, додержання режимів зберігання, контроль ведення обліку складських операцій.
-Забезпечення додержання правил оформлення і здавання прибутково-видаткових документів, складання звітності
-Контроль ведення обліку наявних на складі матеріальних цінностей та документацію про їх рух.
Керівник групи відділень ТОВ «Лайм Кепітел» Червень 2020р-Липень 2021р
Функціональні обовязки:
-Здійснення безпосереднього керівництва усіх відділів. -Розподілення обов'язків між працівниками.
- Несення персональної відповідальності за виконання покладених на відділ завдань та досягнення результату.
-Перевірка та здача документів
-Швидке реагування та вирішення робочих питань
Менеджер з надання кредитів ТОВ «Лайм Кеш» Жовтень 2018р-Червень 2020
Функціональні обов’язки: — залучення та консультування клієнтів по кредитним програмам; — оформлення заявки на кредит і перевірка наданих документів; — формування пакету документів по клієнту; — укладання кредитних договорів; — збір та обробка документів,необхідних для формування кредитної справи; — супровід виданого кредиту до повного його погашення; — ведення касових операцій;
Професійні навички:
Знання програм :1С,ERP,УСЦ,ACPK
— володіння комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері роздрібних продажів;
— навички ведення документообігу;
— навички управління персоналом;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;англійська початкова.
Особисті якості:
Націленість на результат, відповідальність, правильно та швидко реагую на поставленні задачі. Здатність швидко засвоювати нові знання,комунікабельність, наполегливість, вміння працювати з великими обсягами інформації. Порядність,справедливість,уміння працювати в команді. Уважно прислухаюсь до критики, роблю відповідні висновки. Сміливість,впевненість в собі, стресостійкість. Прагнення до самореалізації та успіху.
Додаткова інформація:
Вік :32р.
Сімейний стан: одружена, є діти
Наявність закордонного паспорту:Так
Водійські права:Так

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: