Resume from June 13, 2024 PRO

Віра

Начальник відділу персоналу, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Brovary, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу персоналу

from 11.2018 to now (5 years 7 months)
Броварська міська рада Броварського району Київської області, Бровари (Державні організації)

• Управління роботою відділу, контроль дотримання якості та своєчасності оформлення кадрових документів.
• Організація обліку трудової діяльності особового складу з понад 350 осіб, ведення та зберігання кадрової документації відповідно до вимог чинного законодавства України та внутрішніх правил.
• Організація запровадження системи електронного кадрового документообігу (СЕД «АСКОД) з метою автоматизації кадрових процесів.
• Здійснення організаційної роботи щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування відповідно до вимог чинного законодавства України.
• Організація та контроль ведення військового обліку.
• Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань, аналіз якісного складу персоналу.
• Здійснення організаційно-методичного керівництва, проведення атестацій, щорічних оцінок, формування кадрового резерву.
• Проведення постійного аудиту кадрової роботи, узагальнення практики роботи з кадрами, внесення пропозицій керівництву щодо її вдосконалення.
• Забезпечення прогнозування та планування потреби в кадрах, організація навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу.
• Розроблення посадових інструкцій, процедур, положень, порядків та інших документів.
• Здійснення необхідних заходів щодо організації конкурсного відбору
осіб, які претендують на зайняття посад.
• Організація заходів щодо підтримки корпоративної культури, а також
формування іміджу та престижу служби в органах місцевого
самоврядування.
• Здійснення заходів по забезпеченню дотримання режиму та трудової дисципліни.
• Підготовка та оформлення документів, щодо заохочення та застосування заходів дисциплінарного впливу.
• Здійснення постійного контролю за дотриманням внутрішнього трудового розпорядку працівниками.
• Розробка штатних розписів, організація ведення табелів обліку робочого часу.
• Підготовка проєктів розпорядчих документів.

Завідувач сектору кадрової роботи та нагород

from 08.2015 to 10.2018 (3 years 2 months)
Виконавчий комітет Броварської міської ради Київської області, Бровари (Державні організації)

• Реалізація державної політики у сфері служби в органах місцевого
самоврядування та з питань трудового законодавства.
• Прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності.
• Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту.
• Контроль дотримання якості та своєчасності оформлення кадрових документів.
• Організація обліку трудової діяльності особового складу з понад 150 осіб.
• Ведення та зберігання кадрової документації відповідно до вимог чинного законодавства України та внутрішніх правил організації.
• Організація вступу, проходження, припинення служби в органі місцевого самоврядування.
• Розроблення посадових інструкцій, процедур, положень, порядків та інших документів.
• Організація заходів з відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення, нагородження, відзначення окремих працівників, трудових колективів, які досягли високого професіоналізму і визначних успіхів у виробничій, науковій, державній, військовій, творчій, спортивній та інших сферах діяльності, організація представницьких та інших заходів.

Головний спеціаліст відділу організаційної та кадрової роботи

from 03.2012 to 07.2015 (3 years 4 months)
Виконавчий комітет Броварської міської ради Київської області, Бровари (Державні організації)

• Оформлення прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування відповідно до вимог чинного законодавства України.
• Ведення встановленої звітно-облікової документації.
• Підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань.
• Організація конкурсного відбору осіб, які претендують на зайняття посад.
• Заповнення, облік, зберігання трудових книжок та особових справ працівників.
• Підготовка проєктів штатних розписів, ведення табелів обліку робочого часу.
• Розроблення посадових інструкцій, процедур, положень, порядків, проєктів розпорядчих актів та інших документів.
• Підготовка та подання на затвердження матеріалів щодо державних нагород, присвоєння Почесних звань України.

Менеджер з персоналу

from 10.2007 to 04.2011 (3 years 6 months)
ЗАТ "Карпатія-Тур", Бровари (Готельно-ресторанний бізнес)

• Постійна робота у сфері управління персоналом та економіки праці.
• Підготовка та перевірка документів, надання висновків щодо повноти їх оформлення та вжиття заходів для усунення недоліків.
• Ведення обліку трудової діяльності команди з 80 осіб.
• Організація дотримання працівниками правил з охорони праці на підприємстві.
• Внесення даних до системи електронного документообігу підприємства.

Офіс-менеджер

from 01.2007 to 09.2007 (8 months)
ЗАТ "Бромет-металекс", Бровари (Металургійна промисловість, металообробка)

• Координація роботи всіх офісних служб.
• Ведення ділової кореспонденції.
• Зустріч відвідувачів.
• Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу.
• Робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С.
• Організація та ведення діловодства, підготовка звітів.
• Організація свят та інших корпоративних заходів.
• Ведення кадрового обліку команди з 30 осіб.

Accommodation Assistant

from 12.2002 to 09.2003 (9 months)
Castletroy Lodge LTD, Dublin Road, County Limerick, Ireland (Готельно-ресторанний бізнес)

• Підтримання та контроль чистоти в готелі.
• Дотримання високих стандартів обслуговування клієнтів готелю.
• Організація поселення та виселення гостей готелю.
• Планування та організація сніданків в готелі.
• Облік наявності продукції на складі для обслуговування готелю.
• Управління командою персоналу з 15 осіб.

Accommodation Assistant

from 04.2000 to 09.2001 (1 year 5 months)
Adare Manor hotel and golf resort, County Limerick, Ireland (Готельно-ресторанний бізнес)

• Контроль якості прибирання отельних номерів на відповідність стандартам.
• Проведення навчання персоналу.
• Облік наявності продукції на складі для обслуговування готелю.

Education

Національна Академія державного управління при Президентові України

Публічне управління та адміністрування, Київ
Higher, from 2016 to 2018 (2 years)

Міжрегіональна Академія управління персоналом

Управління персоналом і економіка праці, Київ
Higher, from 2005 to 2008 (3 years)

Національний аграрний університет

Зооінженерія, Київ
Higher, from 1997 to 2001 (4 years)

Knowledge and skills

Робота з великим обсягом інформації Здатність до навчання Ведення кадрового обліку Ведення військового обліку Організація роботи персоналу Організація адаптації персоналу Користувач систем електронного документообігу Знання трудового законодавства Стресостійкість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

•Сімейний стан: заміжня.
•Водійське посвідчення: так.

Наполегливість у досягненні поставленої мети, вимогливість, перш за все до себе, працелюбність – це ті риси, які допомагають мені у всіх справах та починаннях. Вмію організувати і спрямувати необхідний напрямок роботи. Відповідально ставлюсь до дорученої справи, рішення приймаю оперативно. Постійно працюю над підвищенням свого професійного рівня.
Я шукаю можливості роботи та реалізації свого потенціалу в дружньому колективі, з взаємною повагою один до одного.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: