Resume from May 22, 2024 File

Людмила

Начальник відділу кадрів

Age:
47 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Решетило Людмила Дмитрівна

Дата народження:
07.08.1976

Сімейний стан:
розлучена

Адреса:
м.Харків вул. Луї Пастера, 200, кв. 30

Телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section) (Вайбер)

e-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: отримання посади спеціаліста відділу кадрів

Ключові вміння та навички:






вміння вести облік особового складу підприємства, згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації; оформлювати прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю;формувати і вести особові справи працівників, вносити зміни, пов’язані з трудовою діяльністю; готувати необхідні матеріали, що стосуються винагород і заохочень працівників; заповнювати, вести облік і зберігати трудові книжки, визначати трудовий стаж, видавати довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників; вести облік надання відпусток працівникам, здійснювати контроль за складанням і дотримання графіків чергових відпусток; вести архів особових справ, готувати документи для здавання їх до державного архіву; вносити інформацію про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стежити за його своєчасним оновленням і поповненням; здійснювати контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку; вести облік порушень трудової дисципліни і громадського порядку, контролювати своєчасне прийняття адміністрацією, громадськими організаціями і трудовими колективами відповідних заходів; складати встановлену звітність про роботу з кадрами ведення документообігу,обробка кореспонденції.
Досвід роботи

12.042016-14.08.2020,

02.10.2023-цей час
Комунальне некомерційне підприємство «Міський клінічний пологовий будинок № 6» Харківської міської ради
Посада:
старший інспектор з кадрів
Функціонал:
ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій;
формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників.
заповнення, ведення облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.;
ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства та їх сім’ям;
складання звітності про роботу з кадрами;
внесення даних про працівників до системи eHealth та до програми «Медичні кадри».

12.042016-14.08.2020
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області
Посада:
страховий експерт з охорони праці Ізмаїльського відділення
Функціонал:

участь у розслідуванні нещасних випадків на виробництві і професійних захворювань;участь у перевірці знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників підприємств;вивчення і поширення позитивного досвіду створення безпечних і нешкідливих умов праці;здійснення контролю за виконанням заходів щодо усунення причин нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, запропонованих комісіями з розслідування;розробленні актів з охорони праці, що діють у межах підприємства;розробленні комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення стану умов безпеки праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання;ведення пропаганди безпечних і нешкідливих умов праці, в тому числі через засоби масової інформації.ведення обліку страхових випадків, їх аналіз;

17.10.2006-11.04.2016
Управління соціального захисту населення Ізмаїльської районної державної адміністрації Одеської області
Посада:
завідувач сектором з питань кадрової та інформаційної роботи
Функціонал:

ведення документообігу;обробка кореспонденції;ведення обліку особового складу підприємства;оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства. а також іншу встановлену документацію з кадрів;формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю:заповнення, облік і збереження трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;складання звітності про роботу з кадрами.

Освіта

1993-1999
Ізмаїльський державний педагогічний інститут
Спеціальність:
початкове навчання та основи інформатики
Навички роботи на комп’ютері:

Досвідчений користувач: MsWord, Excel, eHealth, «Медичні кадри».
Навички роботи: M.E.Doc, 1С.

Водійські права:
Категорії В
Особисті якості:
Грамотність, уважність, аналітичний розум, оперативність, відповідальність; раціональність і ефективність в організації праці на робочому місці; дотримання норм технологічного процесу.
Додаткова інформація:

Можливі відрядження

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: