Resume from May 13, 2024 File

Олена

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

Age:
49 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Нікітенко Олена
Інспектор з кадрів / менеджер з персоналу

м. Київ
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
(Viber, Telegram, Skype, WhatsApp, Meet)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Навички:
● Досконале знання трудового законодавства, кадрового діловодства,
правил обліку і руху персоналу;
● Досвід і бажання автоматизації облікових процесів;
● Впевнений користувач MS Office/Excel, Word, 1С УТП;
● Вміння та бажання працювати з великими об’ємами інформації та
документації;
● Робота з каналами підбору персоналу, пошук та відбір резюме
кандидатів, проведення телефонного інтерв'ю;
● Уважність до деталей, здатність концентруватися на поставленому
завданні;
● Вміння накопичувати, аналізувати та узагальнювати інформацію;
● Володіння знаннями складання ділових листів та повідомлень для
спілкування;
● Ведення військового обліку, бронювання працівників;
● Доброзичливе ставлення до персоналу, відповідальність, уважність
та охайна робота з документами, бажання розвиватися, командна
робота;

Досвід роботи:
- Менеджер з персоналу
Приватне підприємство, яке займається зовнішньоекономічною діяльністю
(з 15.12.2023 по теперішній час)
Обов’язки:
● Ведення кадрового діловодства;
● Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників,
відпусток, премій;
● Оформлення наказів на відрядження за кордон та по Україні;
● Складати графіки відпусток, табелі обліку робочого часу;
● Вести особові справи і трудові книжки;
● Займатися оформленням довідок і документів;
● Консультувати співробітників з кадрових питань;
● Брати участь в розробці посадових інструкцій та розробляти
положення;
● Написання кадрових наказів, наказів з особового складу, наказів з
основної діяльності, наказів адміністративно-господарських. Вести
журнали реєстрації наказів;
● Складати штатний розпис, зміни до штатного розпису, організаційну
структуру;
● Робота в програмі 1С (занесення всіх даних про працівників,
прийом, звільнення,відпустки, табелі обліку робочого часу);
● Вести військовий облік, бронювання працівників;
● Співпраця з ТЦК та СП, здача звітів;
● Робота з каналами підбору персоналу, пошук та відбір резюме
кандидатів, проведення телефонного інтерв'ю;

- Менеджер з персоналу (штат 300 чол.)
Приватна медична клініка «Мій лікар» (з травня 2023-го року по грудень
2023-го року)
Обов’язки:
● Ведення кадрової документації відповідно до вимог чинного
законодавства України (прийом, переведення, звільнення
працівників);
● Складання графіків відпусток, табелів обліку робочого часу;
● Оформлення відпусток, премій, відряджень;
● Вести особові справи і трудові книжки;
● Робота з електронними листами непрацездатності працівників;
● Займатися оформленням довідок і документів;
● Консультувати співробітників з кадрових питань;
● Брати участь в розробці посадових інструкцій та розробляти
положення;
● Написання кадрових наказів, наказів з особового складу. Вести
журнали реєстрації наказів;
● Складати штатний розпис;
● Вести військовий облік;
● Робота з каналами підбору персоналу, пошук та відбір резюме
кандидатів, проведення телефонного інтерв'ю;
● Робота з ел. порталом ПФУ – подання сканкопій трудових книжок,
робота з е-лікарняними, довідки про трудовий стаж;
● Робота з програмами: MS Office/Excel, Word, електронний кабінет
платника податків, вести базу даних в програмі 1С;
● Внесення даних по медпрацівникам у медичну систему ЕВО-міс,
Е-хелс;

- Інспектор з кадрів (штат 200 чол.)
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Корюківський центр
сімейної медицини». З 29.09.2017 року по 01.05.2023 (5 років 6 місяців)
Обов’язки:
● Вести кадрове діловодство;
● Складати графіки відпусток, табелі обліку робочого часу;
● Оформлювати прийом, переведення, звільнення співробітників,
відпустки, премії, відрядження;
● Вести особові справи і трудові книжки;
● Займатися оформленням довідок і документів;
● Консультувати співробітників з кадрових питань;
● Вести базу даних в кадровій програмі «Облік медичних кадрів»
(аналог 1С ЗУП 8.3);
● Брати участь в розробці посадових інструкцій та розробляти
положення;
● Написання кадрових наказів, наказів з особового складу.Вести
журнали реєстрації наказів;
● Складати штатний розпис;
● Вести військовий облік;
● Робота з ел. порталом ПФУ – подання сканкопій трудових книжок,
робота з е-лікарняними, довідки про трудовий стаж;
● Робота з програмами: MS Office/Excel, Word, електронний кабінет
платника податків, вести базу даних в кадровій програмі «Облік
медичних кадрів» (аналог 1С ЗУП 8.3);
● Відповідала за оформлення ЕЦП для працівників (пролонгація
ЕЦП);
● Робила відомості та всю документацію для отримання ліцензії на
медичну практику до МОЗ України, вношу зміни до ліцензії;
● Назначена відповідальною за заключення договорів з НСЗУ на
програму медичних гарантій для первинної медичної ланки, працюю
в системі «МЕДСТАР» для кадровика, оформляю додаткові угоди до
договорів;

- Бухгалтер (тендерні закупівлі, прості закупівлі, казначейство)
Корюківська центральна районна лікарня з 24.11.2012 по 28.09.2017 (4
роки 10 місяців)
Обов’язки:
● Складати та затверджувати річний план закупівель;
● Здійснювати вибір процедури закупівлі та проводити їх;
● Забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний
вибір переможця;
● Забезпечувати складання, затвердження та зберігання відповідних
документів з питань публічних закупівель, визначених Законом про
публічні закупівлі;
● Забезпечувати оприлюднення інформації та звіту щодо публічних
закупівель відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі;
● Представляти інтереси замовника з питань, пов’язаних зі
здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних
заходів, розгляду скарг і судових справ;
● Надавати в установлений строк необхідні документи тавідповідні
пояснення;
● Аналізувати виконання договорів, укладених згідно із Законом про
публічні закупівлі;
● Здійснювати моніторинг змін у законодавчому і нормативному
забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в
Україні;
● вести облік податкових зобов’язань, оформлення договорів,
накладних, робити розноску в програмі Е-дата; забезпечувати
достовірність даних по дебіторській та кредиторській
заборгованості;
- Оператор ЕОМ І кваліфікаційної категорії
Корюківська центральна районна лікарня з 17.02.1993 по 23.11.2014 (21
рік)
Обов’язки:
● вносити в базу даних медичної документації, робота в MS Office;
● набір текстів у MS Word (у великій кількості - так як не було ще все
автоматизовано);

Освіта:
Сосницький технікум бухгалтерського обліку з 01.09.1989 по 29.06.1992.
Спеціальність: бухгалтерський облік, контроль і аналіз.

Додаткова інформація:
Відповідальна, цілеспрямована, вихована, врівноважена, до людей
відношусь ввічливо, завжди поважаю їх точку зору (адже це особистість),
всю роботу довожу до кінця, заради хорошого результату готова робити
24/7, подобається вчитися новому і розвиватись.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: