Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 июня 2024 Файл

Олена

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

Возраст:
49 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Нікітенко Олена
Інспектор з кадрів / менеджер з персоналу

м. Київ
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
(Viber, Telegram, Skype, WhatsApp, Meet)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Навички:
● Досконале знання трудового законодавства, кадрового діловодства,
правил обліку і руху персоналу;
● Досвід і бажання автоматизації облікових процесів;
● Впевнений користувач MS Office/Excel, Word, 1С УТП;
● Вміння та бажання працювати з великими об’ємами інформації та
документації;
● Робота з каналами підбору персоналу, пошук та відбір резюме
кандидатів, проведення телефонного інтерв'ю;
● Уважність до деталей, здатність концентруватися на поставленому
завданні;
● Вміння накопичувати, аналізувати та узагальнювати інформацію;
● Володіння знаннями складання ділових листів та повідомлень для
спілкування;
● Ведення військового обліку, бронювання працівників;
● Доброзичливе ставлення до персоналу, відповідальність, уважність
та охайна робота з документами, бажання розвиватися, командна
робота;

Досвід роботи:
- Менеджер з персоналу
Приватне підприємство, яке займається зовнішньоекономічною діяльністю
(з 15.12.2023 по теперішній час)
Обов’язки:
● Ведення кадрового діловодства;
● Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників,
відпусток, премій;
● Оформлення наказів на відрядження за кордон та по Україні;
● Складати графіки відпусток, табелі обліку робочого часу;
● Вести особові справи і трудові книжки;
● Займатися оформленням довідок і документів;
● Консультувати співробітників з кадрових питань;
● Брати участь в розробці посадових інструкцій та розробляти
положення;
● Написання кадрових наказів, наказів з особового складу, наказів з
основної діяльності, наказів адміністративно-господарських. Вести
журнали реєстрації наказів;
● Складати штатний розпис, зміни до штатного розпису, організаційну
структуру;
● Робота в програмі 1С (занесення всіх даних про працівників,
прийом, звільнення,відпустки, табелі обліку робочого часу);
● Вести військовий облік, бронювання працівників;
● Співпраця з ТЦК та СП, здача звітів;
● Робота з каналами підбору персоналу, пошук та відбір резюме
кандидатів, проведення телефонного інтерв'ю;

- Менеджер з персоналу (штат 300 чол.)
Приватна медична клініка «Мій лікар» (з травня 2023-го року по грудень
2023-го року)
Обов’язки:
● Ведення кадрової документації відповідно до вимог чинного
законодавства України (прийом, переведення, звільнення
працівників);
● Складання графіків відпусток, табелів обліку робочого часу;
● Оформлення відпусток, премій, відряджень;
● Вести особові справи і трудові книжки;
● Робота з електронними листами непрацездатності працівників;
● Займатися оформленням довідок і документів;
● Консультувати співробітників з кадрових питань;
● Брати участь в розробці посадових інструкцій та розробляти
положення;
● Написання кадрових наказів, наказів з особового складу. Вести
журнали реєстрації наказів;
● Складати штатний розпис;
● Вести військовий облік;
● Робота з каналами підбору персоналу, пошук та відбір резюме
кандидатів, проведення телефонного інтерв'ю;
● Робота з ел. порталом ПФУ – подання сканкопій трудових книжок,
робота з е-лікарняними, довідки про трудовий стаж;
● Робота з програмами: MS Office/Excel, Word, електронний кабінет
платника податків, вести базу даних в програмі 1С;
● Внесення даних по медпрацівникам у медичну систему ЕВО-міс,
Е-хелс;

- Інспектор з кадрів (штат 200 чол.)
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Корюківський центр
сімейної медицини». З 29.09.2017 року по 01.05.2023 (5 років 6 місяців)
Обов’язки:
● Вести кадрове діловодство;
● Складати графіки відпусток, табелі обліку робочого часу;
● Оформлювати прийом, переведення, звільнення співробітників,
відпустки, премії, відрядження;
● Вести особові справи і трудові книжки;
● Займатися оформленням довідок і документів;
● Консультувати співробітників з кадрових питань;
● Вести базу даних в кадровій програмі «Облік медичних кадрів»
(аналог 1С ЗУП 8.3);
● Брати участь в розробці посадових інструкцій та розробляти
положення;
● Написання кадрових наказів, наказів з особового складу.Вести
журнали реєстрації наказів;
● Складати штатний розпис;
● Вести військовий облік;
● Робота з ел. порталом ПФУ – подання сканкопій трудових книжок,
робота з е-лікарняними, довідки про трудовий стаж;
● Робота з програмами: MS Office/Excel, Word, електронний кабінет
платника податків, вести базу даних в кадровій програмі «Облік
медичних кадрів» (аналог 1С ЗУП 8.3);
● Відповідала за оформлення ЕЦП для працівників (пролонгація
ЕЦП);
● Робила відомості та всю документацію для отримання ліцензії на
медичну практику до МОЗ України, вношу зміни до ліцензії;
● Назначена відповідальною за заключення договорів з НСЗУ на
програму медичних гарантій для первинної медичної ланки, працюю
в системі «МЕДСТАР» для кадровика, оформляю додаткові угоди до
договорів;

- Бухгалтер (тендерні закупівлі, прості закупівлі, казначейство)
Корюківська центральна районна лікарня з 24.11.2012 по 28.09.2017 (4
роки 10 місяців)
Обов’язки:
● Складати та затверджувати річний план закупівель;
● Здійснювати вибір процедури закупівлі та проводити їх;
● Забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний
вибір переможця;
● Забезпечувати складання, затвердження та зберігання відповідних
документів з питань публічних закупівель, визначених Законом про
публічні закупівлі;
● Забезпечувати оприлюднення інформації та звіту щодо публічних
закупівель відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі;
● Представляти інтереси замовника з питань, пов’язаних зі
здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних
заходів, розгляду скарг і судових справ;
● Надавати в установлений строк необхідні документи тавідповідні
пояснення;
● Аналізувати виконання договорів, укладених згідно із Законом про
публічні закупівлі;
● Здійснювати моніторинг змін у законодавчому і нормативному
забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в
Україні;
● вести облік податкових зобов’язань, оформлення договорів,
накладних, робити розноску в програмі Е-дата; забезпечувати
достовірність даних по дебіторській та кредиторській
заборгованості;
- Оператор ЕОМ І кваліфікаційної категорії
Корюківська центральна районна лікарня з 17.02.1993 по 23.11.2014 (21
рік)
Обов’язки:
● вносити в базу даних медичної документації, робота в MS Office;
● набір текстів у MS Word (у великій кількості - так як не було ще все
автоматизовано);

Освіта:
Сосницький технікум бухгалтерського обліку з 01.09.1989 по 29.06.1992.
Спеціальність: бухгалтерський облік, контроль і аналіз.

Додаткова інформація:
Відповідальна, цілеспрямована, вихована, врівноважена, до людей
відношусь ввічливо, завжди поважаю їх точку зору (адже це особистість),
всю роботу довожу до кінця, заради хорошого результату готова робити
24/7, подобається вчитися новому і розвиватись.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: