Resume from May 14, 2024 File

Марина

Керівник відділу, заступник керівника

Age:
39 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

МАРИНА ЗАЯЦЬ
(Maryna Zaiats)
Дата народження: 11.04.1985
Місто: Ужгород
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
ОСВІТА:
Навчальний заклад: Закарпатський державний університет
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: правознавство, кваліфікація – юрист.
Період навчання: 20.06.2007р. — 20.06.2012р.
Навчальний заклад: Ужгородський національний університет
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: економіка, освітня програма – логістика.
Період навчання: 01.09.2017р. – 31.12.2018р.

ДОСВІД РОБОТИ:
Назва компанії: Філія – Закарпатське обласне управління АТ «Ощадбанк».
Стаж роботи 16 років 7 місяців.
Кар'єра розпочалася в 2007 році з посади - старший бухгалтер-контролер відділення, де моїми обов'язками було:
- відкриття рахунків та подальше їх обслуговування фізичним та юридичним особам
- робота з платіжними дорученнями, чеками та ін. документами приватних підприємців
- відкриття депозитів фізичним особам
- видача та обслуговування кредитів фізичних осіб
- залучення клієнтів
- ведення звітності.
В 2008 році переведена на посаду - головний економіст сектору кредитної експертизи відділу організації роздрібного кредитування Філії - обласного управління АТ «Ощадбанк», де основними обов'язками було:
- аналіз фінансових документів клієнтів на предмет їх платоспроможності та можливості отримання кредитів ( беззаставні, авто кредити, іпотечні кредити)
- перевірка правовстановлюючих документів на нерухоме майно на предмет відповідності забезпечення вимогам банку
- збір необхідного пакету документів для оформлення заставних та беззаставних кредитів фізичним особам
- консультування менеджерів відділень області з питань кредитування
З 2015 року по квітень 2024 року займала посаду заступника начальника відділу організації роздрібного кредитування – завідувач сектору. Основними моїми обов'язками були:
- аналіз правовстановлюючих та інших документів на нерухомість на предмет їх відповідності законодавству та вимогам банку та в разі виявлення помилок – надання практичних рекомендацій щодо їх виправлення
- вирішення проблемних питань різного рівня складності щодо документів по нерухомості (невідповідність фактичної площі/кількості кімнат/призначення кімнат правовстановлюючим документам, помилки в ПІБ власників, адресі нерухомості, велика кількість часток в квартирі, оформлених неналежним чином, власниками являлися малолітні/неповнолітні діти та проблеми отримання опікунської ради та ін.)
- підготовка всієї необхідної документації для реалізації угоди (договори, довіреності, заяви)
- повне планування угод ( підписання договорів купівлі-продажу, узгодження всіх нюансів зі всіма учасниками проекту ( в т.ч. партнерами Банку), підготовка та підписання договорів з Банком, контроль погодження документів бек-офісом, видача /перерахунок коштів)
- організація роботи з нотаріусами, страховими компаніями, рієлторами, експертами з оцінки майна.
- організація та контроль роботи менеджерів відділень області, контроль за виконанням планових показників, проведення нарад
- надання консультацій, практичних роз'яснень та допомоги менеджерам відділень області з питань кредитування фізичних осіб
- залучення клієнтів роздрібного бізнесу
- пошук ділових партнерів
- ведення переговорів, налагодження ділових стосунків

Додаткова інформація
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel), навики роботи з Internet і E-mail (Outlook Express), знання оргтехніки (телефон, принтер, сканер), діловий етикет, досвід спілкування з людьми, вміння чітко організувати складний робочий процес.

Володію раціональним мисленням, організаторськими здібностями, високою працездатністю та орієнтацією на успішний результат, умінням налагоджувати контакти з людьми (люблю інколи побути психологом), володію технологіями спілкування з клієнтами, методами переконання. Володію відмінними навиками планування і організації робочого часу, комунікабельна, відповідальна, з почуттям гумору і бажанням добре заробляти. Активна позитивна життєва позиція. Люблю музику і багато ходити пішки. Не палю.
Знання мов: українська – рідна; англійська – +/- середній рівень.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: