Resume from May 17, 2024 File

Юлия

Бухгалтер

Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ НА ПОСАДУ БУХГАЛТЕРА
Лєлюх Юлія Василівна
Контактний телефон
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження
29.08.1986 р.н.
Освіта
2003-2008 рр. Донбаська національна академія будівництва та архітектури. Факультет: економіки та менеджменту. Спеціальність: менеджмент організації.
Професійні навички

• ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві загальної системи оподаткування, юридичних осіб на єдиному податку 3 групи, фізичних осіб-підприємців на єдиному податку 2 групи;
• аналіз та контроль даних інших підрозділів;
• нарахування та розрахунки із заробітної плати;
• ведення кадрової документації;
• нарахування винагороди за ЦПД;
• податковий облік та подання податкової звітності;
• подання звітів до фондів;
• оформлення первинних документів;
• реєстрація та робота з програмним РРО;
• робота із клієнт-банком;
• контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
Досвід роботи
Бухгалтер
ФОП
(оптова та роздрібна торгівля автотоварами, магазини одягу та взуття)
11 років (з жовтня 2013-2023 р.р. по теперішній час)
м. Київ
Обов’язки:
• складання первинної документації;
• нарахування заробітної плати та здійснення розрахунків із робітниками;
• ведення кадрової документації;
• нарахування винагороди за ЦПД;
• розрахунки з податкових зобов'язань;
• складання річної, квартальної звітності з ЄСВ, ПДФО; декларація з єдиного податку;
• робота з клієнт-банком;
• реєстрація та робота з ПРРО;
• відкриття ФОП
Бухгалтер
ТОВ «Лілак»
(виробництво соків та консервації)
М. Чернівці
10 місяців
• розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ;
• реєстрація податкових накладних та розрахунків-корегувань;
• формування та подання звітності з ПДВ;
• виписка первинних документів;
• складання калькуляцій;

Бухгалтер
Автошкола «Лонжерон» м.Слов’янськ

2 місяці
Обов’язки:
• складання первинної документації;
• нарахування заробітної плати та здійснення розрахунків із робітниками;
• ведення кадрової документації;
• нарахування винагороди за ЦПД;
• розрахунки з податкових зобов'язань;
• складання річної, квартальної звітності з ЄСВ, ПДФО; декларація податку землю; декларація податку нерухомість;
• подання статистичної та фінансової звітності;
• ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві;
• розрахунки та контроль розрахунків з постачальниками та замовниками.
Економіст з податків та зборів
ТОВ «Слов’янська сіль» м.Слов’янськ
(виробництво та реалізація солі екстра, експорт)
3 роки (з жовтня 2016-2019 р.р.)
Обов’язки:
• розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ, податку на прибуток, податку на землю, податку на нерухоме майно, рентної плати, екологічного податку на основі даних бухгалтерського обліку;
• формування та подання звітності з ПДВ, податку на прибуток, податку на землю, податку на нерухоме майно, рентної плати, екологічного податку;
• бюджетне відшкодування ПДВ;
• ведення бухгалтерського обліку податків та зборів;
• контроль за ведення бухгалтерського обліку бухгалтерією;
• листування з податковою інспекцією;
• проходження камеральних та документальних податкових перевірок;
• підготовка пакетів документів та консультування юристів з податкового обліку, з метою звернення до суду;
• аналіз та контроль даних наданих іншими підрозділами.

Бухгалтер (єдиний)
Телерадіокомпанія
1 рік (з травня 2015-2016 р.р.)

Обов’язки:
• складання первинної документації;
• нарахування заробітної плати та здійснення розрахунків із співробітниками;
• нарахування винагороди за ЦПД;
• розрахунки з податкових зобов'язань;
• складання річної, квартальної та щомісячної звітності з ЄСВ, ПДФО, ПДВ; декларація податку землю; декларація податку нерухомість; декларація з рентної плати;
• подання статистичної та фінансової звітності;
• виписка та реєстрація податкових накладних;
• ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві;
• розрахунки та контроль розрахунків з постачальниками та замовниками.
Бухгалтер (єдиний)
ТОВ
(надання торгівельної площі в оренду)

1 рік (з травня 2015-2016 р.р.)
Обов’язки:
• складання первинної документації;
• нарахування заробітної плати та здійснення розрахунків із робітниками;
• розрахунки з податкових зобов'язань;
• складання річної, квартальної та щомісячної звітності з ЄСВ, ПДФО, ПДВ; декларація податку землю; декларація податку нерухомість;
• подання статистичної та фінансової звітності;
• виписка та реєстрація податкових накладних;
• ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві;
• розрахунки та контроль розрахунків з постачальниками та замовниками.
Бухгалтер (єдиний)
ТОВ «Покровський альянс» м. Донецьк
(оптова та роздрібна торгівля автотоварами)

1 рік (з жовтня 2013 – 2014р.р..)
Обов'язки:
• ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві;
• нарахування заробітної плати та здійснення розрахунків із робітниками;
• розрахунки з податкових зобов'язань;
• складання річної, квартальної та щомісячної звітності з ЄСВ, ПДФО, ПДВ;
• ведення кадрової документації, документації з охорони праці;
• оформлення внутрішніх наказів підприємства, штатного розкладу;
• складання первинної документації;
• виписка та реєстрація податкових накладних;
• розрахунки та контроль розрахунків із постачальниками та замовниками.
Бухгалтер з розрахунку зарабітної плати
ТОВ «Азовтранссервіс» (офіційний дистріб'ютор Renault Trucks, СТО)

1 рік (з жовтня 2012-2013р.р.)
Обов'язки:
• нарахування та виплата з/п, відпусток, лікарняних, допомог, компенсацій, мат. допомоги (штат підприємства 40 осіб);
• нарахування та виплата податків із з/п;
• щомісячна та квартальна звітність з ЄСВ, ПДФО, ФСС, центр зайнятості;
• виписка та реєстрація податкових накладних;
• ведення кадрової документації, документації з охорони праці;
• робота із клієнт-банком.
Бухгалтер
ТОВ «Салон техніки та меблів»
(роздрібна торгівтя меблями)

1 рік (з серпня 2008 р. – 2009 р.р.)
Обов'язки:
• ведення первинної документації;
• витяг податкових накладних;
• внесення даних у програму 1С;
• виписка довіреностей;
• підготовка документів для участі у тендерах.
Додаткові навички

Досвідчений користувач:
• ПК (MS Office)
• 1С: 7.7, 8.2, 8.3;
• ВАS;
• М.Е.Dос;
• iFin;
• програмне РРО «Вебчек».
Водійське посвідчення категорія «В»
Сімейний стан
Заміжня. Діти: донька - 14 років, син – 4 роки.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: