Resume from May 19, 2024 PRO

Олександр

Бізнес-тренер, 50 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
25 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бізнес-тренер

from 12.2022 to 04.2024 (1 year 4 months)
Forex Company, Львів (Фінанси, банки, страхування)

Бізнес-тренер, теоретичний напрямок (грудень 2022-го – квітень 2023-го, вересень 2023-го – квітень 2024-го)
Створення начальної програми відповідно до потреб ніш
Розвиток менеджерів по роботі з клієнтами, переважно без досвіду
Навчання ключовим навичкам ділової комунікації та ефективної роботи з клієнтами
Впровадження правильної психології роботи з клієнтами для новачків
Написання готових скриптів для роботи з клієнтами

Бізнес-тренер, коуч (квітень – липень) 2023-го
Розвиток персоналу та менеджерів компанії
Впровадження механізмів тайм-менджменту в структури компанії
Впровадження системи SMART в роботу менеджерів з метою підвищення KPI
Впровадження процесів пов’язаних з підтримкою фізичного та ментального здоров’я на регулярній основі для підвищення KPI та підтримки високої працездатності працівників компанії

Team leader

from 08.2019 to 09.2021 (2 years 1 month)
OneCall, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керівник команди продажів (team-lead) (вересень 2019го – серпень 2021; серпень-вересень 2023-го)

Створення навчальних програм з використанням педагогіки та андрагогіки
Розвиток менеджерів з продажу з нуля
Розвиток вже сформованих менеджерів для підвищення KPI
Створення KPI як в цілому для команди, так і для кожного менеджера особисто
Контроль виконання встановлених KPI
Написання готових скриптів для роботи з клієнтами
Комунікація з іншими відділами компанії для підвищення результатів команди та напрямку в цілому

Менеджер з продажу

from 09.2018 to 09.2019 (1 year)
Forex Company, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Education

УжНУ

Фізичний, Ужгород
Higher, from 2016 to 2022 (6 years)

Фізик експерт, вчена ступінь - магістр.

Knowledge and skills

Уміння аналізувати Управлінські навички Побудова відділу продажу Планування продажу Ведення переговорів Впровадження системи KPI Ведення CRM Управління командою Продаж B2C FMCG-продаж Управління персоналом Проведення презентацій Проведення тренінгів Робота в команді Аналіз роботи персоналу Розробка плану навчання Проведення тренінгів з продажу Систематизація процесів

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Бачу себе на позиції керівника відділу продажів, або бізнес тренера в компанії. У сфері роботи з клієнтами та продажів, близько 6 років. Знаю психологію та біологію людей, що і використовував як на керівних посадах, так і на позиціях нижче. Спортсмен, раніше займався боксом, тому легко переношу стреси та навантаження будь якого формату. Освіта технічна,(фізик експерт) що дає можливість дивитись на все з більш глибшої точки зору, як з позиції психології так і з позиції технічних процесів. Швидко адаптуюсь до змін, та навчаюсь. Переконаний в тому, що стратегія важливіша за тактику, як в житті, так і в роботі, та розвитку будь якої компанії. В першу чергу, шукаю компанію яка створює/реалізує/продає, щось перспективне та корисне людям, оскільки вважаю що цінність продукту компанії , є основою. Бажаний дохід від 60 000 гривень.



СФЕРА СКАМУ (ФІН РИНКИ, ТА БУДЬ ЯКІ ІНШІ НАПРЯМКИ СХОЖОГО ФОРМАТУ НЕ ЦІКАВЛЯТЬ, НЕ ВИТРАЧАЙТЕ СВІЙ ТА МІЙ ЧАС).

Ключові особистісні навички(soft skills):
1)Лідерство
2)Вміння швидко навчатись за рахунок знання біологічних процесів що за це відповідають
3)Дисциплінованість та відповідальність
4)Орієнтованість на результат
5)Здатність мислити системно, та оптимізувати робочі процеси
6)Стресостійкість
7)Вміння слухати та розуміти смпіврозмовника


Ключові практичні навички(hard skills):
1)Вміння легко, цікаво та ефективно навчати персонал
2)Вміння ефективно доносити інформацію
3)Вміння продавати та переконувати
4)Вміння мотивувати підлеглих
5)Знання психології людей, та розуміння як її використовувати в роботі
6)Впевнений користувач ПК
7)Вміння роботи з MS Office
8)Знання методики постановки та реалізації цілей за методом SMART

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: