Resume from May 20, 2024 File

Катерина

Управляющий кафе

Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Марченко Катерина Сергіївна
Дата народження: 19.04.1984
Місто: Київ
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:katerinamarchenko@
gmail.com
Ціль:
Заміщення вакантної посади керуючого рестораном, помічника директора ресторану, адміністратор ресторану
Освіта:
вересень 2001 р. – червень 2005 р., Національний університет фізичного виховання та спорту України (НУФВСУ), спеціальність «Олімпійський та професійний спорт», кваліфікація тренер з легкої атлетики, викладач фізичного виховання. Диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Грудень 2021 р.- травень 2022 р. – закінчила Вище професійне училище #33 м.Києва і підвищила кваліфікацію за професією «Кондитер».
Досвід роботи:
червень 2006 р. – серпень 2010 р. – ТОВ « Адлер і партнери. Адвокатське бюро», посада секретаря.
Функціональні обов’язки:
— ведення ділового листування;
— робота з кореспонденцією;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
— виконання доручень керівника та юристів;
— ведення електронного документообігу;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— робота з оргтехнікою;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
Липень 2011 р. – листопад 2011 р. – ФОП « Медведь М.В.» - спортивний інструктор в тренажерному залі.
Функціональні обов’язки:
— проведення персональних тренувань клієнтів клубу;
— проведення кругових тренувань на гідравлічних тренажерах та степ платформах;
— складання програми тренувань;
— складання програми харчування.
Грудень 2011 р. – травень 2020 р. – ТОВ « Спорт-Маркетинг» (Спортлайф Лісовий, Спортлайф Почайна, Спортлайф Оболонь), інструктор тренажерної зали.
Функціональні обов’язки:
— проведення персональних тренувань клієнтів клубу;
— складання програми тренувань;
— складання програми харчування;
— чергування в тренажерному залі.
Вересень 2013 р. – березень 2015 р., грудень 2018 – травень 2020 – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №333, інструктор з фізкультури та басейна.
Функціональні обов’язки:
— проведення занять з фізичної культури у дошкільнят віком 3-6 років;
— проведення занять в басейні у дошкільнят віком 3-6 років.
Травень 2015 р. – грудень 2015 р. – ТОВ «ПФ-У» ( спортивний комплекс «Планета-фітнес»), інструктор методист тренажерного залу.
Травень 2020 р. – вересень 2021 р. – АТ «ДПЗКУ», заступник начальника відділу організаційного забезпечення адміністративно-господарського Департаменту.
Функціональні обов’язки:
— виконання особистих доручень керівника;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— табілювання співробітників;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.

Березень 2023 р. – по теперішній час – керуюча азербайджанським рестораном «Шашличний Хутір».

Функціональні обов’язки:
— проведення роботи з персоналом, набір та розподіл обов'язків;
—контроль фінансової діяльності закладу, аналіз продажів та витрат;
—вирішення питань з державними службами;
—контроль по забезпеченню закладу необхідним обладнанням;
—підтримання зв’язків з постачальниками, формування та замовлення необхідної продукції;
—проходження формування цінової політики, меню, винної карти;
—організація бенкетів та складання банкетного меню.
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad,Internet);
— знання оргтехніки ( копіювальний апарат, сканер, принтер);
— грамотна усна та письмова мова;
— управлінські навички, лідерські якості;
— знання стандартів обслуговування гостей, подачі, серверування; — досвід підготовки та організація банкетів від 10 до 300 осіб;
— навички забезпечення життєдіяльності ресторану;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — середній рівень.

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору. Активна життєва позиція, креативне мислення, бажання розвиватися.
Особисті досягнення:
— КМС з легкої атлетики, стрибки в довжину;
—неодноразова призерка і переможниця українських і міжнародних змагань;
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: дочка, 16 років.
Шкідливих звичок немає.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: