Resume from June 10, 2024 File

Оксана

Специалист отдела закупок

Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Онищенко Оксана Сергіївна 1978р
тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета:
---
Отримання цікавої роботи з можливістю самореалізації та професійного вдосконалення
Побажання для майбутньої роботи:
---
Посада: менеджер, технолог, бухгалтер-калькулятор, директор, завідувач складом,
Графік роботи: повна зайнятість
Досвід:
---
2021- мережа ресторанів PAUL з власною кондитерською та пекарнею : товарознавець
2019 – 2021 PAPASHON Kids + боулінг: товарознавець
2016-2019 Маг. «Fаmily” спеціальність: менеджер (товари для сім'ї: одяг, текстиль, посуд).
2016 -2016 червень - ТОВ «Фентезі 2012», м. Київ, спеціальність: менеджер-байєр відділу логістики (продукти харчування, товари для обслуговування ресторанів «Піца Челентано», «Фан-бар Банк», «Жолток»).
2013-2015 грудень – Мережа маг.. Італійські товари – менеджер .
2011-2013 - ТОВ «Книга Сіті», м. Київ, спеціальність: директор (книжкове виробництво, канцелярське приладдя)
2010-2011 – ТОВ «Книга Сіті», м. Київ, спеціальність: економіст відділу продажів (книжкове виробництво)
2008 р. – травень 2010 р. – Державне науково-виробниче підприємство «Картографія», м. Київ, спеціальність: економіст відділу збуту (поліграфічна продукція).
2005 – 2008 – Державне науково-виробниче підприємство «Картографія», м. Київ, спеціальність: товарознавець відділу збуту (поліграфічна продукція)
2000 - 2005 - Науково-виробниче підприємство «Картографія», м. Київ, спеціальність: продавець непродовольчих товарів категорії 3 категорії у відділі продажу (поліграфічна продукція)
ОБОВ'ЯЗКИ:
• взаємодія з постачальниками (пошук постачальників, укладення договорів, специфікацій, замовлення товару);
• моніторинг цін з боку постачальників,
• взаємодія з іншими підрозділами компанії щодо планування та координації закупівель
• контроль за дотриманням правил приймання та зберігання товарів .
• співпраця з шеф-кухарем, шеф-кондитером створення технологічник карт, прорахування собівартості страви
• робота з первинною бухгалтерською документацією (надходження/витрати/розрахунки/перекази);
• прийом і обробка замовлень від клієнтів і постачальників, ведення фінансового обліку;
• управління логістикою та закупівлями, взаємодією з транспортними компаніями (логістика);
• заведення в 1 С нових позицій товарів, ціноутворення, маржі;
• організація та проведення інвентаризації ОЗ та ТМЦ аналіз виявлення нестач/надлишків
• складання бухгалтерської та звітної документації, касової дисципліни; Операції з коштами та підзвітними особами (361 631 371 рахунок), консолідація загального реєстру платежів
• організація і контроль роботи персоналу, в тому числі прийняття рішень про прийом на посаду, звільнення, заохочення або покарання (в підпорядкуванні до 10 осіб);
• бюджетування та відкриття об'єктів з "0"
• управління та контроль магазину відповідно до правил та норм компанії;
Освіта:
---
Київський технікум готельного господарства. Навчальний курс для бухгалтерів. Комп'ютерні курси
---
Досвідчений користувач ПК: 1:C Підприємство + Склад 7.7, Торгсофт 9.2, storе house 4/5, знання Word, Xls., Інтернету та поштових сервісів.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Цілеспрямована, здатна швидко навчатися, орієнтована на результат у роботі, організаторські та управлінські здібності, аналітичні здібності, стратегічне мислення, навички ведення переговорів.Характерні такі якості, як відповідальність, комунікабельність, ініціативність, акуратність, чесність і порядність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: