Юлія
Менеджер з персоналу
- Age:
- 34 years
- City:
- Poltava
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10703310
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Пузакова Юлія Вікторівна 04.04.1990р. (34 р.)
м. Полтава
Освіта: 2007-2012р. Полтавський університет економіки і торгівлі, кафедра фінансів. Вища, спеціаліст.
Досвід роботи:
2012-2024 р. Холдинг «Саламандра»
18.04.2012 - 03.04.2013 – МХ Консалтинг , менеджер відділу взаємовідносин з клієнтами
Обов’язки:
• Продаж страхових продуктів по телефону;
• Консультація клієнтів.
04.04.2013 - 23.12.2013 – МХ Консалтинг, менеджер з маркетингу
24.12.2013 – 31.01.2016 – ПРАТ «СК «Саламандра Україна» , фахівець відділу взаємовідносин з клієнтами
01.02.2016 – 28.02.2021 – ПРАТ «СК «Саламандра Україна» , заступник начальника відділу взаємовідносин з клієнтами (працювала супервайзером).
Обов’язки:
• Контроль показників менеджерів з продажу страхових продуктів;
• Формування звітів;
• Проведення співбесід, навчання персоналу, написання матеріалу для навчання;
• Розподіл заробітної плати.
3 місяці працювала керуючою офісом у м. Львів.
01.03.2021- 30.06.2021 – ПРАТ «СК «Саламандра Україна» змінила назву на «СК «Ван Клік», заступник начальника відділу зі страхування.
01.07.2021- 04.10.2022 – ПРАТ «СК «Ван Клік», провідний фахівець відділу по роботі з персоналом.
Обов’язки:
• Опис та розміщення вакансій на job-сайтах, соц.мережах, співпраця з центром зайнятості;
• Проведення співбесід;
• Формування кадрового резерву;
• Моніторинг ринку ЗП;
• Підтримка зв’язку з кандидатами на всіх єтапах працевлаштування;
• Створення матеріалів по адаптації та навчанню персонала, участь в процесі адаптації персонала, координування нових працівників в проходженні адаптації.
05.10.2022 – ПРАТ «СК «Саламандра», провідний фахівець департаменту по роботі з персоналом.
Обов’язки:
• Опис та розміщення вакансій на job-сайтах, соц.мережах, співпраця з центром зайнятості;
• Проведення співбесід;
• Формування кадрового резерву;
• Моніторинг ринку ЗП;
• Підтримка зв’язку з кандидатами на всіх єтапах працевлаштування;
• Створення матеріалів по адаптації та навчанню персонала, участь в процесі адаптації персонала, координування нових працівників в проходженні адаптації.
Soft skills:
- аналітичне мислення;
- стресостійкість;
- розвинені комунікативні навички;
- відповідальність;
- самоорганізація;
- спроможність швидко обробляти та засвоювати інформацію, навчати інших;
- високий рівень емпатії.
Навички менеджера з підбору персоналу:
- вміння складати job - offer;
- вміння продавати;
- надання розгорнутого фідбеку;
- вміння визначати мотивацію працівників;
- адаптація та навчання нових співробітників.
Маю успішний досвід у підборі кандидатів на займані посади: менеджер з продажу, оператор ГЛ, медсестра, сімейний лікар, вузькопрофільні спеціалісти (лікарі), секретар, юрист, спеціаліст відділу кадрів, фінансист, бухгалтер, програміст, офіс-менеджер та ін.
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, CRM).
Заміжня, маю дитину (7р).
Контактна інформація: [
Similar candidates
Продавець-консультант Рекрутер
15000 UAH, Poltava
Менеджер з навчання персоналу
Poltava
Менеджер з підбору персоналу, HR-рекрутер
Poltava, Vinnytsia
,
more 8 cities
Менеджер з персоналу
Poltava
Инспектор отдела кадров, менеджер по персоналу
Poltava, Sumy
Менеджер з персоналу, копірайтер, помічник керівника, спічрайтер
30000 UAH, Poltava, Kyiv, Remote