Resume from June 12, 2024 File

Юлія

Менеджер з персоналу

Age:
34 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Пузакова Юлія Вікторівна 04.04.1990р. (34 р.)
м. Полтава
Освіта: 2007-2012р. Полтавський університет економіки і торгівлі, кафедра фінансів. Вища, спеціаліст.
Досвід роботи:
2012-2024 р. Холдинг «Саламандра»
18.04.2012 - 03.04.2013 – МХ Консалтинг , менеджер відділу взаємовідносин з клієнтами
Обов’язки:
• Продаж страхових продуктів по телефону;
• Консультація клієнтів.
04.04.2013 - 23.12.2013 – МХ Консалтинг, менеджер з маркетингу
24.12.2013 – 31.01.2016 – ПРАТ «СК «Саламандра Україна» , фахівець відділу взаємовідносин з клієнтами
01.02.2016 – 28.02.2021 – ПРАТ «СК «Саламандра Україна» , заступник начальника відділу взаємовідносин з клієнтами (працювала супервайзером).
Обов’язки:
• Контроль показників менеджерів з продажу страхових продуктів;
• Формування звітів;
• Проведення співбесід, навчання персоналу, написання матеріалу для навчання;
• Розподіл заробітної плати.
3 місяці працювала керуючою офісом у м. Львів.

01.03.2021- 30.06.2021 – ПРАТ «СК «Саламандра Україна» змінила назву на «СК «Ван Клік», заступник начальника відділу зі страхування.
01.07.2021- 04.10.2022 – ПРАТ «СК «Ван Клік», провідний фахівець відділу по роботі з персоналом.
Обов’язки:
• Опис та розміщення вакансій на job-сайтах, соц.мережах, співпраця з центром зайнятості;
• Проведення співбесід;
• Формування кадрового резерву;
• Моніторинг ринку ЗП;
• Підтримка зв’язку з кандидатами на всіх єтапах працевлаштування;
• Створення матеріалів по адаптації та навчанню персонала, участь в процесі адаптації персонала, координування нових працівників в проходженні адаптації.
05.10.2022 – ПРАТ «СК «Саламандра», провідний фахівець департаменту по роботі з персоналом.
Обов’язки:
• Опис та розміщення вакансій на job-сайтах, соц.мережах, співпраця з центром зайнятості;
• Проведення співбесід;
• Формування кадрового резерву;
• Моніторинг ринку ЗП;
• Підтримка зв’язку з кандидатами на всіх єтапах працевлаштування;
• Створення матеріалів по адаптації та навчанню персонала, участь в процесі адаптації персонала, координування нових працівників в проходженні адаптації.

Soft skills:
- аналітичне мислення;
- стресостійкість;
- розвинені комунікативні навички;
- відповідальність;
- самоорганізація;
- спроможність швидко обробляти та засвоювати інформацію, навчати інших;
- високий рівень емпатії.

Навички менеджера з підбору персоналу:
- вміння складати job - offer;
- вміння продавати;
- надання розгорнутого фідбеку;
- вміння визначати мотивацію працівників;
- адаптація та навчання нових співробітників.

Маю успішний досвід у підборі кандидатів на займані посади: менеджер з продажу, оператор ГЛ, медсестра, сімейний лікар, вузькопрофільні спеціалісти (лікарі), секретар, юрист, спеціаліст відділу кадрів, фінансист, бухгалтер, програміст, офіс-менеджер та ін.
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, CRM).

Заміжня, маю дитину (7р).
Контактна інформація: [open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section).

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: