Resume from May 29, 2024 File

Алла

HR-керівник

Age:
40 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Dnipro, Kharkiv, Khmelnytskyi, Kremenchuk, Kyiv, Lviv, Poltava, Remote, Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Іванченко Алла Олександрівна
Особисті дані

Мета

40 років
отримання посади HR – менеджера, рекрутера

Контактна
інформація
тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта
2019 – 2020 Українська інженерно-педагогічна академія, магістр з Прикладної механіки
2015 – 2019 Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність Практичний психолог
1998 – 2002 Харківський машинобудівний коледж, молодший спеціаліст

Додаткова освіта
Березень 2015 - Програма управлінського розвитку «Фарт тут ні до чого», спеціалізований курс ТГС для виробників, що працюють на склад
Листопад 2015 – Тренінг на тему «Соціальний інтелект запорука успішної кар'єри»
Грудень 2015 – Програма навчання «Техніки Арт-терапії»
Лютий 2016 – Тренінг «Основи системного та процесного підходу»
Квітень 2016 – Тренінг з навчання «Менеджмент проектів та перспективне планування якості продукції»
Липень 2016 – Тренінг «Культура виробництва та 5S»
Жовтень 2016 – Тренінг «Вимоги ISO 9001:2015», «Внутрішній аудит»
Вересень 2017 – Тренінг «Управлінські компетенції керівника»
Березень 2021 – тренінг «Складська логістика. Управління складом»
Квітень-червень 2021 Курс «HR-курс Олени Мостової – управління персоналом»
Квітень 2024 – Тренінг «Оргсхема»
Травень 2024 – Курс на платформі Laba «Побудування бізнес-процесів»

Досвід роботи

З липня 2023 р. по теперішній день робота в ТОВ «Парфумерна долина» - Український виробник ароматичної продукції (https://esse.ua/)

Посада:HRG (регіони: Харків, Київ, Львів)

Функціональні обов’язки:

1. Підбір персоналу (ТОП-менеджери, спеціалісти, лінійний персонал);
2. Введення на посаду, навчання та адаптація нових співробітників (розробка посібної документації для введення на посаду, систематизація існуючих матеріалів);
3. Оцінка та тестування персоналу;
4. Проведення one-to-one зустрічей з співробітниками компанії;
5. Організація корпоративних заходів, створення сприятливого клімату у колективі;
6. Формування кадрового резерву;
7. Моніторинг ринку заробітних плат;
8. Формування звітності;
9. Формування бюджету;
10. Ведення первинної кадрової документації;
11. Підготовка табелів, графіків відпусток і т.п.;
12. Робота над проектом по матеріальній та нематеріальній мотивації для співробітників компанії.

Вересень 2021 р. по березень 2023 р. робота в компанії ТПК «Енергія» — Компанія надає послуги під час будівництва або реконструкції електричних підстанцій від 0,4 кВ до 750 кВ (www.tpke.com.ua), штат компанії складає до 100 співробітників;
Посада: HR-менеджер (регіони: Харків, Київ)
Функціональні обов’язки:
1. Підбір персоналу;
2. Введення на посаду, навчання та адаптація нових співробітників (розробка посібної документації для введення на посаду, систематизація існуючих матеріалів);
3. Оцінка та тестування персоналу;
4. Організація корпоративних заходів, створення сприятливого клімату у колективі;
5. Формування кадрового резерву;
6. Моніторинг ринку заробітних плат;
7. Формування звітності.
Професійні компетенції:
- 2 роки досвіду у сфері рекрутингу;
Приклади вакансій, які закривала (керівні позиції: керівник відділу продажів, керівник ділянки з налагодження та випробувань, керівник ділянки проектів по розподільним мережам, головний енергетик, головний бухгалтер, фінансовий директор; фахівці: інженер з налагодження та випробування, інженер ПТО, економіст, менеджер з постачання, менеджер з продажу, менеджер з транспортної логістики, менеджер з розвитку фірмової мережі, куратор торгових точок, торговий представник, нач. охорони, маркетолог, маркетолог-аналітик; бухгалтер робітники різного рівня кваліфікації: слюсарі, електрики, комірники, двірники, оператори лінії, пакувальники, маркувальники, продавці продовольчих товарів, прибиральниці, мийник-прибиральник рухомого складу)
• Терміни закриття вакансій від 1 до 3 місяців;
• В роботі мала 8-12 вакансій щомісячно;
• Формувала кадровий резерв;
• Здійснювала моніторинг ринку заробітних плат;
• 4 роки досвіду в проведенні адаптаційних заходів (складання Планів по проходженню випробувального терміну, розробка Довідника новачка);
• Аналіз залученості та задоволеності колективу з використанням NPSe;
• Організація навчання виробничого персоналу;
• 16 років досвіду на виробничих підприємствах, змістовне розуміння внутрішніх процесів;
• Досвід описання бізнес процесів (в тому числі в області HR) під час підготовки підприємства до сертифікації ISO 9001:2015.
лютий 2016 по серпень 2021 року. працювала у ТОВ «Ньютон - Промсервіс» виробничо-торгове підприємство лакофарбової продукції
http://www.newton.ua/, штат компанії складає до 300 співробітників

Посада: Заст. директора з виробництва
функціональні обов’язки:
1. Організація ефективної взаємодії структурних підрозділів компанії;
2. Управління персоналом (організація ефективної взаємодії структурних підрозділів компанії, пошук, підбір та проведення співбесід, контроль адаптації нових співробітників (контроль проходження стажувань) створення та ведення баз (по кадровому резерву та база персональних даних співробітників департаменту виробництва));
3. Керівництво та контроль за роботою цехів з випуску готової продукції;
4. Контроль за виконанням плану виробництва на експорт, контрактними замовленнями, замовленнями по Україні;
5. Реалізація спільного з цехами та службами підприємства заходів щодо підвищення якості продукції, що виготовляється;
6. Ведення звітної документації;
7. Впровадження СМЯ стандарту ISO 9001:2015;
8. Підготовка, організація та участь у проведенні внутрішнього аудиту СМЯ на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015;
9. Організація, контроль та участь у проведенні перевірок на складі за системою 5S;
10. Контроль та організація, а також участь у проведенні інвентаризацій на складах ТМЦ та ГП;
11. Контроль за дотриманням на виробництві технологічної дисципліни, правил та норм охорони праці;
12. Підбиття підсумків з робітниками цеху з питань якості виконаних службових обов'язків.
березень 2013 – січень 2016
посада: Керівник планового відділу виробництва.
функціональні обов’язки:
1. Планування виробництва ПФ та ГП: річний план, план на 3 місяці, план на місяць, змінне завдання;
2. Розміщення заявок на закупівлю сировини, матеріалів та комплектуючих;
3. Розподіл завдань між робітниками цеху;
4. Перевірка наявності сировини та комплектуючих для виробництва аутсорсингу відповідно до планів та листів погодження від інших відділів;
5. Контроль за виконанням плану виробництва ПФ та ГП;
6. Планування виробництва продукції на експорт відповідно до специфікацій;
7. Щотижневий звіт щодо невчасно випущеної продукції;
8. Підготовка звітів за показниками KPI для виробництва;
9. Контроль за своєчасним приходом сировини та матеріалів на склад;
10. Контроль наявності готової продукції на складах ДВ

лютий 2007 – квітень 2008 ТОВ «Укрпромфарба» реалізація лакофарбової продукції
посада: Офіс менеджер з частковим суміщенням функцій менеджера з персоналу.
функціональні обов’язки:
1. Підбір персоналу;
2. Допомога при входженні на посаду нових співробітників;
3. Ведення кадрового діловодства (штатний розпис, ведення трудових книжок, оформлення прийому, переводу та звільнення співробітників, ведення табеля обліку робочого часу);
4. Організація діяльності офісу;
5. Ведення ділового листування, підготовка офіційних листів;
6. Підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника.

Навички роботи з комп’ютером
Впевнений користувач - MS Office, навички роботи в 1С: 8.0 управління торговим підприємством

Особисті якості

Завжди доводжу розпочату справу до кінця, те саме стосується робочих завдань та обов'язків, вмію працювати з великим обсягом інформації. Поважаю чужі думки та ідеї, йду на компроміси, але можу відстояти свою думку. На роботі викладаюсь на всі 100%. Легко навчаюсь, постійно прагну нових знань і навичок. Відповідальна, чесна, ініціативна.
В наявності права кат. В

Інтереси та хобі

Читання художньої літератури, велопрогулянки

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: