Resume from April 29, 2024 PRO

Оксана

Бухгалтер, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 09.2022 to now (1 year 8 months)
Dimax, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•робота в програмі Symfonia;
•контроль наявності товару на складах Європи;
•формування первинної документації: рахунки і їх коригування/відміни/повернення згідно з європейським законодавством;
•переміщення товарів між складами;
•інформування менеджерів щодо деталей відправлення замовлень;
•взаємодія з працівниками європейських складів у процесі формування замовлень;
•робота з платформами Amazon, Ebay, Shopify, Otto, Mano Mano та ін.
•підготовка необхідних звітів для бухгалтерії та фінвідділу;
•виконання доручень керівника відділу.

Бухгалтер

from 10.2015 to 04.2021 (5 years 6 months)
ТОВ "Сталекс Профі", Киев (Металургійна промисловість, металообробка)

- робота в 1С;
- пошук транспорту і організація доставки товару клієнту;
- спілкування з замовниками по всім питанням;
- формування заказів у постачальника;
- контроль наявності товару на складах;
- оприбуткування товару, що надходить на склад підприємства;
- інформування одержувачів вантажів деталей відправлення: дата відвантаження, номер вантажного документа, кількість надісланого товару;
- обробка актів виконаних робіт від постачальників послуг із доставки вантажів;
- підготовка необхідного пакета документів для відвантаження товару (рахунок, накладні, ТТН, сертифікати);
- оформлення повернення/рекламацій на склад товару;
- перевірка фінансових розрахунків;

Оператор-бухгалтер

from 03.2012 to 11.2014 (2 years 8 months)
ООО "Эльза-Декор" http://greendecor.com.ua/sad-decor/, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-прийом та внесення заявок від клієнтів та менеджерів у 1С:8 (а також внесення та зміна номенклатури та контрагентів);
-взаємодія з працівниками складу у процесі формування замовлень (переміщення, списання);
-оформлення та формування первинної документації (рахунок, довіреність, видаткова, податкова, ттн);
-оформлення та формування зворотних накладних від покупців, коригування податкового зобов'язання на суму поворотної накладної;
-контроль правильності оформлення вихідних податкових накладних та факту реєстрації в ЄРПН у «M.E.Doc»;
-облік розрахунків із постачальниками/покупцями;
-облік товарних запасів та розрахунок собівартості;
-чудові навички роботи з «Клієнт Банк»;
-робота з інтернет-магазином (консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу та асортимент продукції компанії, прийом замовлень, організація доставки товару), ведення та розширення клієнтської бази;
-організація та ведення кадрового документообігу (оформлення прийому, перекладу, відпустки, декретних, звільнення персоналу), реєстрація та розсилання наказів, розпоряджень;

Education

Київський економічний інститут менеджменту

Менеджер ЗЕД, Київ
Higher, from 2003 to 2009 (6 years)

Knowledge and skills

User Bitrix24 MS Excel MS Word MS Outlook Ведення CRM Користувач 1С Водійські права кат. B

Language proficiencies

  • English — average
  • Polish — average

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: