- PRO
Сергій
Директор представництва
- Considering positions:
- Директор представництва, Директор, Керівник транспортного відділу, Комерційний директор, Регіональний керівник, Керуючий рестораном, Керівник відділу закупівель, Тим лід, Бізнес-консультант, Директор з логістики
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 48 years
- City:
- Dnipro
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, address, Facebook and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1180016/?puid=501842
Work experience
Директор (СЕО)
from 05.2022 to 07.2025
(3 years 2 months)
Автоцех, Дніпро (Транспорт, логістика)
-Управління і стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8штук (мільйонники);
-Кризис управління(дізрапт) і виведення на новий якісний рівень персоналу і підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни і форс мажорних обставин, блекаутов, обстрілів і т.д.);
-ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країн Близького Сходу, країн MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення і товарів першої необхідності) клієнту;
-Якісний і ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107%;
-Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включно з тими компаніями, які не здійснювали оплату протягом 400 днів);
-Збільшення прибутку на 25%;
-Якісний фрозен тайм, крос-докінг;
-Сінергія з підрозділами компанії та дружніми компаніями збільшили прибуток в категорії «остання миля» за 2024 рік на 12%;
-Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більш ніж на 28%, зниження витрат і витрат на 32%;
- Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація на основі Data-driven рішень;
- Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % і 2023/2024 на 21 %;
-Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включно з передовими методами і новинками в галузі;
- CVP-аналіз, RFM-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;
Складання, прорахунок і реалізація бізнес-проєктів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR-комплексу, відкриття напряму перевезення по Північній Америці);
-Навчання, менторство співробітників Компанії, а так само відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних і фізичних осіб країни і Європи;
-Понад 300 позитивних відгуків у Lardi (при понад 1000 наявних у Компанії);
-Лекції та Консультування в провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;
-Ефективне ведення переговорів і укладення контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100шт) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ, Сільпо,Омега, Фокстрот,Сузір’я,Royal Canin,Delta Medical і зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo,Zammler, MSC, Cosco Group,Evergreen Marine Corporation.
Комерційний директор(ССО)
from 09.2021 to 04.2022
(7 months)
М'ясокомбинат МК "РІАЛ", Харків (Харчова промисловість)
•Управління комерційної діяльності підприємства;
•Ефективне управління відділами готової продукції (ковбаси, сосиски, сардельки, делікатеси і т.д.), відділом м'яса (свинина, яловичина, кури, індик - туші, півтуші, чверті і т.д.), фірмовою торгово-роздрібною мережею 30 ТТ;
•Нумеричне та зважене покриття території (збільшення на 10% і 15% відповідно) та вихід на нові ринки (Київська, Донецька, Одеська, Дніпровська та Харківські області);
•Відкриття нових ТТ фірмової торгово-роздрібної мережі (5 шт по Харківській області);
•Введення додаткової продукції (кулінарія, бакалія, кондитерські вироби, молочна продукція та яйце) відомих дистриб'юторів України;
•Удосконалення операційної логістики підприємства (введення системи «Мураха»);
•Відкриття нових логістичних напрямків - 7 штук, з ефективною доставкою продукції клієнту;
•Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, виконання плану на 102%, зменшення повернень на 15%, зменшення ПДЗ на 20%:
•Ефективна робота комерційного відділу в CRM (Бітрікс 24), постановка задач та її реалізація;
•Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація на основі Data-driven рішень;
•Високі (вище планових на 10%) показники CTR, CPM, LTV, збільшення на 8% CR, ROI, плановий CAC (15%);
•Retention - 49%-25%-15%;
•CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи;
•Маркетинг ATL, BTL, TTL;
•Введення нової моделі роботи з Торговими представниками (удосконалення GTS), менеджерами з продажу, супервайзерами та кураторами фірмової мережі;
•Успішна робота за комерційними та державними тендерами, виграно близько 45 лотів на загальну суму 125 млн. гривень;
•Наявність особистих контактів та співпраця зі всіма торговими мережами на території України: Метро, Ашан, Сільпо, Фора, Фоззі, Новус, АТБ, Варус, Клас, Рост, Посад, Копійка, Екомаркет, Мегамаркет, Таврія В, інші регіональні мережі. А також близько 750 клієнтів в напрямку HoReCa (КаБаРе).
Директор(CBO)
from 04.2018 to 08.2021
(3 years 4 months)
DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна, Дніпро (Лісова промисловість, лісообробка)
•Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).
•Збільшення прибутку на 15%. Оптимізація управління, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат виробництва.
•Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження та розподіл погодинного навантаження. Підсумок: знижено роздрібний ФОТ на 8%, впровадження системи Технічної підтримки Back office, Front office, виробництв (майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);
•Операційне управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.
•Розвиток продажів в нових регіонах (збільшення на 17%).
•Практичне створення управлінського обліку однією таблицею на виробничому підприємстві (баланс, звіт про прибутки та збитки (аналітика рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;
•Деталізовані витрати та грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;
•Управління асортиментом, цінами, укладання договорів. Виграш більше 30 тендерів.
•CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи.
•Виробничий леверидж.
•Реалізовано проекти: відкриття 4-х виробничих та модернізація складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка та впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%).
•Вибудовування ефективної системи логістики (10 R).
•Реінжиніринг бізнес-процесів у виробництві (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED) на основі Data-driven рішень.
•Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.
•Впровадження стандартів бережливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.
•Підготовка звітності для ради директорів.
•Управління персоналом (понад 200 осіб).
Директор/ СЕО
from 01.2015 to 03.2018
(3 years 2 months)
Міждународна ТПМГ MSC, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Ефективне управління всіма напрямками та бізнес-процесами компанії: три виробництва DIY (кріплення та шпалери), Medical (одяг); аграрний напрямок - виробництво (тваринництво, теплиці, рослинництво), дистрибуція B&B, ЗЕД, логістика;
•Прописав, захистив перед власником та впровадив всі основні бізнес процеси на виробництвах компанії (3 шт), сільгосп напрямок (4 шт), оптимізація виробництва, скорочення втрат, удосконалив обладнання, впровадження департаменту якості за європейськими стандартами;
•Реалізовано проект «оптимізація виробничої складської логістики» «Мезонін» на суму 6.5 млн. грн.;
•Відкрито 5 нових напрямків транспортної логістики;
•Впровадив бізнес-процеси, які забезпечили системну роботу між виробництвами, комерційним відділом, складом та транспортною логістикою компанії, що збільшило товарообіг на 15% та зменшило втрати компанії на 20%: знижено ФОТ на 8%, впровадження системи Тех. підтримки Back office, Front office, виробництв (IT, тех. експлуатація, SLA 95%);
•На практиці знаю як забезпечити виконання плану продажів та виробництва підприємства на рівні не нижче 102%;
•Брав участь у впровадженні виробництва ISO 9001:2008 та ISO 9001:2015 (будівництво, кріплення), а також ISO 13485-2011 (медичне виробництво та продаж);
•Ввів виробничі технології та бізнес-процеси повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), бережливе виробництво зі стандартами Кайдзен, 5S, TPM, SMED;
•Реалізовано проекти: відкриття 4-х цехів та складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, SAP, WMS, розробка та впровадження нового концепту, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 65 млн. грн (25%);
•Покращено основні показники В2В (продажі) компанії по території України (на 15% за півроку), по закордонних територіях (в середньому на 10% за 6 міс.), маржинальний прибуток збільшився на 5%;
•Управління, навчання та підбір персоналу (близько 1000 осіб).
Операційний директор/СОО.
from 01.2014 to 01.2015
(1 year)
SPAR Ltd м.Тбілісі, Грузія, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Виробничі, стратегічні, операційні та підтримуючі бізнес-процеси на підприємстві (B&B, FMCG, Non food, Food).
•Реалізовано:
○Операційне управління Start-Up-ом;
○Побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація виробничих процесів;
○Впровадив Стратегію та тактику компанії (фінанси, клієнти, внутрішні бізнес процеси, навчання та розвиток персоналу);
○Впровадив виробничі технології та бізнес процеси виробництва повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), за рахунок чого Валовий дохід компанії збільшився на 15% та Валовий прибуток на 9%;
○Провів злиття M&A (комерційна нерухомість) 6 об'єктів під нові Торгові Майданчики (більше 10000м2);
○Збільшення обсягів виробництва на 30% за 3 місяці;
○Повністю підготував, прорахував та впровадив план "зниження енерговитрат та підвищення енергоефективності виробництва та «back office» компанії;
○Розвинув дистрибуцію компанії ЗЕД (food і non food) в Грузії, Азербайджані, Вірменії та Туркменістані;
○Впровадив роботу операційного та стратегічного маркетингу компанії;
○Скоротив витрати та втрати виробництва на 5% та 8% відповідно;
○Управління, підбір та навчання персоналу (до 1400 осіб).
○Зменшилась плинність персоналу на 4%;
○Збільшилась продуктивність (шт-кг/години) на 3,5 %;
○Збільшився середній чек на 5%;
○Збільшилась конверсія на 6%;
○Збільшився виторг з м2 торговельної площі на 3%;
○Успішно проведені брифи: 25 рекламних акцій та програм лояльності, інтернет-портал і т.д.
Директор/ Director
from 01.2012 to 01.2014
(2 years)
Холдинг "Кардинал"(Эллада")., Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Якісне та продуктивне управління філією та фірмовою торгово-роздрібною мережею. У прямому підпорядкуванні 25 осіб. У непрямому підпорядкуванні понад 500 осіб.
Досягнення:
Організував та дав поштовх подальшому розвитку мережі фірмових магазинів та аптек. Прописано стандарти та інструкції для мережі магазинів та аптек. Розробка бренду та концепту майбутніх магазинів та аптек. Відкрито 4 нові магазини. Збільшив середній чек по мережі на 8%. Зменшив витрати підприємства на 10%. Впровадження та використання (з контролем) процесу Sales & Operations Planning. Збільшив пенетрацію на 12%. Збільшив виторг, не знижуючи націнку, на 5%. Операційний контроль та ефективна робота філії та Торгового Центру. Start up.
Товарообіг понад 2 млн. грн.
Збільшився середній чек на 8% та конверсія ТЦ на 15%.
Спостерігалося стійке зростання продажів (на 10%), а також підвищувалася ефективність роботи всього ТЦ.
Розробив ефективну методику з пошуку та залучення нових клієнтів (релевантність).
Навчив торговий персонал ефективним методикам продажів, що призвело до збільшення виторгу на 10%.
В результаті обсяг укладених угод збільшився на 14%, обсяг продажів на 20%.
Комерційний директор/ССО
from 12.2008 to 12.2011
(3 years)
Корпорація "Укртеплоенерго" ПСП "Укрмехремонт", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Ефективне управління підприємством.
•Ефективне управління, контроль та розвиток мережі АЗС/АЗК "Сепса Ойл".
•Досягнення
○Пролив світлих нафтопродуктів по LFL збільшився на 5%, пролив темних продуктів та газу по LFL збільшився на 7% та 10% відповідно;
○Провів ребрендинг та рестайлінг 8 АЗС, відкрив 3 нових АЗК.
○Неодноразовий переможець державних та комерційних тендерів (17 штук), постачальник спеціалізованого обладнання для підприємства (більше 40 штук) та населення з оборотом 58 млн.грн.
Директор мережі фірмових супермаркетів.
from 02.2005 to 04.2008
(3 years 2 months)
Х5 Ритейл Групп, Київ (Роздрібна торгівля)
•Ефективне операційне управління торгово-роздрібною мережею в Київському регіоні.
•Досягнення:
○План продажів за кількістю товару та сумою магазинів виконувався не менше ніж на 98%;
○Клієнти в магазинах обслуговувалися на вищому рівні, що було відзначено нагородами та преміями від вищого керівництва;
○Середній чек, кількість чеків, виторг при не знижуваній націнці, пенетрація, відсоток списання, відсоток недостачі, оборот залишків був доведений до планового показника;
○Продуктивно заробили акційні торці, низькі зони (понтони), бастіони, успішно проходили сезонні операції;
○Збільшилась продуктивність, шт (кг) / години на 5%;
○Зменшення видимих дірок на 20%;
○Збільшення SKU на 5%;
○Підготував 5-х (п'ятьох) фарматорів та одного КУ (заст. керуючого);
○Маркетинговий план своєчасно та чітко виконувався;
○Мінімізував збитки підприємства на 14%.
Комерційний директор/ ССО
from 01.2001 to 01.2005
(4 years)
ЗАО "Днепропетровский мясокомбинат". ТМ "Магрок"., Дніпро (Харчова промисловість)
•Якісне та ефективне управління підприємством. Start up.
•Досягнення:
○На другий місяць відкриття мережа вийшла на товарообіг в 3,1 млн.грн.
○Забезпечення стійкого зростання обороту в регіоні;
○Збереження всіх ключових клієнтів в кризу;
○Підвищення ефективності роботи регіонального відділу продажів;
○Впровадження діючої системи збалансованих показників;
○Використовуючи нову методику, збільшив прибуток на 12%;
○Розробив нову систему, за допомогою якої знизив витрати на 18%;
○EBITDA склала 11%
Директор/Director
from 05.1995 to 09.2000
(5 years 4 months)
"Взуття", "Чобіток", "ЕвроОбувь"., Дніпро (Легка промисловість)
•- операційне управління групою компаній,
•- проведення переговорів і підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;
•- відкрив понад 50 торгових точок по Україні;
•- управління персоналом (понад 200 осіб);
•100% капіталізація підприємства за 5 років
Education
Université Jean Moulin Lyon 3
МВА.Руководитель высшего звена, г.Лион, Франция
Higher, from 1990 to 1992 (2 years 8 months)
Построение управленческой платформы: Бизнес экономика,менеджмент,маркетинг,международная экономика, финансовый аккаунтинг, хозяйственное право,прикладная статистика.
Формирование рычагов управленческой эффективности:
Финансовый менеджмент,маркетинговый менеджмент,
управление персоналом,операционный менеджмент, управленческий эккаунтинг,налогообложение предприятий,
информационные системы в менеджменте,логистический менеджмент.
Интеграция управленческих компетенций:
Стратегический менеджмент, управление проектами, организационное поведение,корпоративное управление
аудит в управлении бизнесом,бизнес-симуляция Markstrat ®
Развитие бизнеса в глобальной среде:Международные финансовые рынки,инвестиционный менеджмент,
внешнеэкономические договора,кросс-культурный менеджмент,
международный бизнес (деловая игра Global Management Game).
ПГАСиА
Строительно технологический, инженер строитель технолог, Днепропетровск
Higher, from 1989 to 1994 (4 years 8 months)
Additional education and certificates
«Коммерческая деятельность» Консалтинговая компания «Benefit Рrogrammes» (Канада) г.Киев, Практические приёмы увеличения объёмов
2005 год
"Практические приёмы увеличения объёмов продаж" 2 части Консалтинговая компания "Вenefit Programmes", сертификаты
2006 год
"Что нужно, чтобы добиться успеха, во время кризиса" Олег Ишин и Олег Постаногов, "Старт к успеху и энергии" Психология
2012 год
"Что делает нас богатым человеком? Мечты,цели,любовь" Сергей Коба, Социальная психология
2013 год
Психология продаж и увелеличение прибыли в кризисное время B&S, Управляющий предприятием, розничной сетью, супермаркеты.
2013 год
Период кризиса и перемен. Антикризисное управление. Бизнес тренинг от Жан- Марье Парнэ (Франция) и Ю. Заблудовской(Россия)
2014 год
Міжнародний інститут менеджменту. Программа Executive MBA / Менеджер бізнес адміністрування.
2015, 5 месяцев
Траблшутинг и Траблшутер «Стратегии и тактики продаж»
2015, 6 месяцев
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Office
- 1С
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- MS PowerPoint
- Windows
- Internet Explorer
- Битрикс24
- MS Visio
- Организаторские способности
- ФМС
- Qlik
- Oracle APEX
- Моя компетенция Менеджмент, продажи, производство, ВЭД, финансы.
- Трабл-шутинге(продажи,маркетинг,переговоры)
- Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии
- Опыт организации работы предприятия с нуля
- Способность вести самостоятельные проекты независимость в работе
- Сертифицированный специалист по внедрению ст-рта ISO 9001:2008
- Знание американских, европейских стандартов ведения бизнеса
- Умение принимать решения, ответственность за результаты
- Умение ставить цели и контролировать их выполнение
- Умение планировать и анализировать
- Профессиональное владение компьютером
- Опыт работы в режиме многозадачности (пр-ние новой продук.лин.)
- Знания в области работы по координации front офиса
- Опыт в организации работы для получения грантов и финансировани
- Знания в области международного права
- Маркет+
- Грамотное,системное управление и использование знаний управления
- Знание трудового и административного законодательства
- 20 лет опыта в сферах Производства, В2В продажи, Логистики, FMCG
- Опыт внедрения, систематизация, оптимизации бизнес-процессов
- Опыт открытия производств, складов, автозаправочных комплексов
- Навык составления отчётности P&L, ROI, EBIDTA,БДР
- Опыт переговоров внешнеэкономической деятельности
Language proficiencies
- English — average
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
References
-
Аленская Инна Александровна
Президент, Холдинг "Кардинал".
Contact details are hidden -
Бутаков Виталий Леонидович
Генеральный директор, ПСП "Укрмехремонт"
Contact details are hidden
Additional information
Руководил организациями численностью до 1000 человек в сети с оборотом от 90 миллионов гривен в месяц. Многие годы принимаю участие в реализации успешных проектов в т.ч. трабл-шутинге. Коммуникабелен, легко вхожу в курс дела. Обладаю ярко выраженными, развитыми аналитическими, организаторскими и лидерскими способностями. Харизматичен. Способен принимать ответственные решения. Имею обширный опыт по подбору персонала, созданию команды профессионалов, единомышленников и работе в команде. Обладаю высокой работоспособностью, энергичен и пунктуален. Ориентирован на достижение максимально положительного результата. Умею эффективно работать в экстремальных и стрессовых условиях. Имею большой опыт работы в условиях финансовых и иных кризисов. Способен к нестандартным решениям, творчески подхожу к решаемым задачам. Креативен. Имею безупречную деловую репутацию.
•Высокий интеллектуальный уровень , умение планировать и анализировать
•Организаторские способности, умение ставить цели и контролировать их выполнение
•Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии: корпоративное управление, стратегический менеджмент, продажи, маркетинг, финансы, логистика, персонал, снабжение, производство, информационная поддержка и безопасность
•Способность вести самостоятельные проекты, независимость в работе
•Умение принимать решения, ответственность за результаты
•Сертифицированный специалист по внедрению и валидации стандарта ISO 9001:2008 и ISO 9001:2015 на предприятии
-Знания в области международного права
-Опыт в организации работы для получения грантов и финансирования
-Знания в области работы по координации front офиса
-Опыт работы в режиме многозадачности (продвижение новой продуктовой линейки)
•Знание американских, европейских и российских стандартов обслуживания и методов ведения бизнеса
•Опыт организации работы предприятия с нуля
•Знание трудового и административного законодательства
•Профессиональное владение компьютером
•Свободный русский/ украинский, базовые английский.
Имею огромный опыт организации и участия в международных выставок(семинаров) в г.Днепропетровске, г.Киеве, г.Москва(Россия), г.Варшава(Польша), г. Дортмунд (Германия), г.Копенгаген (Дания), г.Брешиа (Италия), г.Гуанчжоу(Китай).
ПРОЧЕЕ:
Женат, воспитываю двоих детей(20 лет), имеются водительские права категория А и В, заграничный паспорт.
Хобби – спорт, путешествия,туризм,активный отдых,охота,оружие, рыбалка, история, древние цивилизации.
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Операційний директор, спеціаліст з розвитку, проєктів, Операційний менеджер, Керівник продукту
Dnipro
Higher education · Full-time
- Директор підприємства, Автоцех, 3 years 3 months
- Комерційний директор(ССО), М'ясокомбинат МК "РІАЛ", 7 months
- PRO
Considering positions: Керівник заводу, Керівник виробництва
Dnipro
Higher education · Full-time
- Директор підприємства, Автоцех, 3 years 4 months
- Комерційний директор, Ріал, 1 year 1 month
- PRO
Considering positions: Керівник торговельно-роздрібної мережі (супермаркет, ТЦ), Керівник відділу, Управитель АЗК
Dnipro
Higher education · Full-time
- Директор підприємства, АВТОЦЕХ, 3 years 4 months
- Директор(CBO), DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна, 4 years
- PRO
Dnipro
Higher education · Full-time
- Генеральний директор, Автоцех, 3 years 3 months
- Директор(CBO), DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна, 4 years
Similar candidates
-
Директор филиала, коммерческий, руководитель отдела продаж
Dnipro, Kyiv, Kharkiv -
Начальник відділення
50000 UAH, Dnipro -
Директор філії
Dnipro, Kyiv , more 4 cities -
Директор філії
Dnipro -
Керівник філії
Dnipro, Ivano-Frankivsk , more 8 cities -
Директор філії
60000 UAH, Dnipro