Resume from January 1, 2024 PRO

Яна

Менеджер по роботі з клієнтами

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City of residence:
Obukhiv
Ready to work:
Kyiv, Obukhiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер клієнтського досвіду

from 09.2021 to 02.2022 (5 months)
Darwin Global, Київ (IT)

Організація і проведення опитувань клієнтів для отримання зворотнього зв'язку по якості надання послуг (NPS);
аналіз, звітність, презентація;
Оцінка якості та ефекиивності внутрішніх процесів по співробітникам компанії.

На данній посаді консолідувала інформацію по всім клієнтам по NPS, оновила форми зворотнього зв'язку, і в результаті отримала на 50% більше фідбеку від клієнтів по точкам контакту з компанією.
Оперативна передача фідбеку від клієнтів після першого контакту з компанією (очікування, триггери, побажання)- для оперативного реагування та продовження ефективної співпраці.

Client Service manager

from 12.2015 to 09.2021 (5 years 9 months)
4Service (http://www.4service.ua), Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Здійснення клієнт-сервісу: вирішення проблем, відповіді на питання та заперечення, консультування та підтримка клієнтів;

Обробка та транслювання побажань та вимог клієнта.

Контроль за ефективністю та оперативністю виконання ходу проета, якістю надання послуг.

Забезпечення документообігу та своєчасних оплат послуг кожним клієнтом;

Просування додаткових послуг; підвищення маржинальності проектів;

Налаштування, організація та контроль ходу проекту.
Написання звітів.

Проведення робочих зустрічей та переговорів щодо продажу послуг 4Service поточним клієнтом;

Забезпечення високої задоволеності клієнтів сервісним обслуговуванням.

Заповнення звітності в електронному вигляді щодо виконаної роботи та проведених зустрічей за певні періоди.

Керівник відділу служби підтримки

from 11.2014 to now (9 years 6 months)
4service, Київ (Услуги, маркетинг, реклама)

Організація роботи відділу "служби підтримки" з нуля.
Консолідувала запити, автоматизувала роботу відділу через сервіс деск.
Контроль ефективності роботи СП.
Організація навчання персоналу СП.
Визначення корисних виправлень та покращень системи.
Вирішення проблемних запитів, взаємодія з відділами компанії, закриття інцидентів.
Створення бази запитів та відповідей.
Контроль поточного стану послуг, різних систем, задіяних у наданні послуг, ідентифікація очікуваних проблем та їх усунення;
Надання відповідей користувачам в соцмережі контроль постів/публікацій, проведення опитувань.

Project manager

from 12.2013 to 12.2014 (1 year)
4service, Киев (Услуги, маркетинг, реклама)

Участь у запуску інтернет проекту (тестування, розробка процесу автоматизації запуску проектів і т. д.)

Підготовка, налагодження та запуск проектів Mystery Shopping (Таємний Покупець);

Підготовка документації по проектам (інструкції, сценарії, сертифікації)

Контроль якості проведення оцінок, навчання валідаторів.

Складання унікальних анкет для малого і середнього бізнесу по галузях.

Звіт за виконаними проектами.

Ділове листування з клієнтами, надання звітності, відповідь на запити.

Нарахування заробітної плати, звіти по виплатах, виконаним проектам і т.д.

Ессаймент менеджер

from 09.2012 to 12.2013 (1 year 3 months)
4service, Київ (Послуги, маркетинг, реклама)

Координація роботи по проекту;

Організація і координація роботи «таємних покупців» (пошук виконавців в регіонах, проведення інструктажів);

Розміщення оголошень на різних ресурсах для рекрутингу;

Контроль виконання квоти;

Формування звітності;

Робота з електронними розсилками (стартові листи за новими і поточними проектами);

Підвищення рівня лояльності та відповідальності ТП

Оператор первинної бухгалтерії

from 04.2012 to 09.2013 (1 year 5 months)
Самекс Экспресс, Київ (Сервісне обслуговування офісів)

Друк,оформлення та видача супровідних документів до замовлень згідно з дорожніми листами.
Прийом та обробка первинних складських документів.
Внесення та витяг внутрішніх складських документів у програму "ДелоПро"
Друк заявок на підбір та комплектацію, проведення їх по базі після збирання та контролю.
Ведення архіву внутрішніх та первинних складських документів.
Створення щоденних планових реєстрів та звітів за отриманими/не отриманими документами.
Виконання доручень керівництва відповідно до компетенції (робота з програмним комплексом)
Участь у проведенні інвентаризації.
Прийом готівки; ведення книги касира-операціоніста; підготовка, відправка звіту про щоденне надходження коштів до головної організації.

Асистент відділу зовнішньої служби

from 09.2006 to 06.2010 (3 years 9 months)
Medical Data Management, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Оператор Call-centr
обробка інформації - кодування, введення (анкети);

Робота з формами і базами даних в Access (актуалізація, ведення та заповнення БД);

Навчання персоналу, перевірка заповнення анкет інтерв'юерами на наявність помилок.

Контроль якості маркетингової інформації.

Education

Національна академія статистики

Статистики, кібернетики та менеджменту, Київ
Higher, from 2004 to 2010 (6 years)

В березні 2010 отримала диплом магістра по спеціальності "Економічна кібернетика"
Захистила на відмінно дипломну роботу на тему "Управління рекламною діяльністю на торговому підприємстві"

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК Користувач Internet Adobe Photoshop MS Project Adobe

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: