- PRO
Ірина
Бухгалтер, 40 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 38 years
- City of residence:
- Irpin
- Ready to work:
- Bucha, Irpin
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1373610/
Work experience
Бухгалтер ФОП
from 06.2020 to now
(5 years 2 months)
ФОП Полішук В.К., Ірпінь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1. Ведення кілька ФОП 2групи ЄП
2. Рознесення банківський операцій
3. Реєстрація та налаштування ПРРО та касирів
4. Ведення кадрової дисципліни по найманих працівниках
5. Нарахування та виплата заробітної плати та відпускних.
6. Підготовка та подача помісячної Звітності по ЄСВ
7. Підготовка та подача щорічної Декларації по ФОП
Начальник економічно-договірного відділу, Економіст
from 12.2012 to 05.2020
(7 years 5 months)
ТОВ «УБМ-ГРУП», Київ (Машинобудування)
1. Обов'язки бухгалтера з первинної документації: створення в 1С.8 рахунків-фактур, актів виконаних робіт, видаткових накладних, актів звірки, процентовки.
2. Передача первинних документів замовникам та контроль повернення оригіналів.
3. Введення архіву первинної документації.
4. Проведення банківських виписок в 1С.
5. Участь у переміщені та списанні запчастин та матерів в 1С.
6. Ведення, звірка і контроль дебіторської заборгованості.
7. Введення рапортів відпрацьованих годин та звірка табелів на оплату праці.
8. Підготовка та підписання договорів та додаткових угод.
Контроль передачі їх замовнику, стану підписання та повернення оригіналів.
9. Участь у плануванні доходів та витрат підприємства.
10. Складання калькуляцій на послуги підприємства.
11. Поточне ведення різних фінансово-аналітичних звітів.
12. Складання та надсилання ділової переписки, листів, супровідних листів.
Економіст планового відділу
from 06.2012 to 12.2012
(6 months)
ПрАТ «Бориспільський автозавод», Київ (Машинобудування)
1. Підготовка калькуляцій готової продукції
2. Участь в підготовці бюджетів діяльності;
3. Супровід кредитних договорів;
4. Розрахунок цін, тарифів на товари та послуги заводу;
5. Підготовка інформації та розрахунків, звʼязаних з поточною діяльністю підприємства
6. Підготовка оперативної звітності
(Звіт про фінансово-господарську діяльність підприємства);
7. Підготовка звітності для Наглядової Ради (звіти про фінансові результати; виробничо-господарські результати; доходи та собівартість за видами діяльності о финансовых результатах; собівартість основної реалізованої продукції; розшифровки загальновиробничих, адміністративних, збутових, фінансових витрат та інших витрат і доходів; Рух грошових коштів; розшифровки дебіторської та кредиторської заборгованості; аналіз росту оборотних активів (аналіз 2, 3, 5, 6 класи Плану рахунків); звіт про капітальне будівництво та купівлю основних засобів)
8. Підготовка звітів для банківських установ (Аналіз виконання плану реалізації; Капітальне будівництво; Розшифровка статей Балансу (Ф1) та Звіту про фінансові результати.
9. Підготовка документів та інформації для банків для тримання нових банківських продуктів;
Менеджер відділу документообігу
from 10.2009 to 02.2011
(1 year 4 months)
Октагон-Аутдор, ТОВ, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
1. Складання та підготовка фактичного бюджету грошових витрат
2. Складання та підготовка планового бюджету витрат
3. Ведення аналітичних форм бюджетів
4. Участь у Складання річних планів та фактів бюджету компанії
5. Складання та визначення собівартості та рентабельності рекламних конструкцій
6. Складання та підготовка різних фінансових звітів за вимогою керівництва
7. Робота з базою 1С: Бухгалтерія 7.7
8. Збір даних для підготовки та затвердження оплат. Контроль за своєчасністю оплат.
9. Ведення дозвільної документації та контроль за терміном їх дії та умовами продовження
10. Підписання Договорів та контроль за умовами їх виконання
11. Ведення контролю документообігу (рахунки, акти, податкові накладні, довіреності, інформаційні листи та ін.)
12. Ведення переговорів із постачальниками
13. Робота з підрядними організаціями
14. Реєстрація вхідної та вихідної документації відділу
15. Ведення та контроль архівування документів.
Касир відділу касові операції
from 09.2009 to 11.2009
(2 months)
МЕТРО Кеш енд Кері, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Education
Уманський державний аграрний університет
Факультет "Економіки та підприємництва", Спеціальність "Бухгалтерський облік і аудит, Умань
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)
Knowledge and skills
- MS Outlook
- Сводные таблицы
- Мини-АТС
- Создание диаграмм
- Чесність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Неконфліктність
- Доброзичливість
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
References
Пархоменко Маргарита Володимирівна
Замісник главного бухгалтера, ТОВ “УБМ-ГРУП"
Additional information
Відповідальна, комунікабельна, трудолюбива, цілеспрямована, чесна, весела, без шкідливих звичок. Швидко навчаюсь. Активна, завжди щось організовую)).
Вмію працювати в команді та досягати поставлених цілей. Шукаю можливості для застосування своїх знань та навичок у вашій компанії.
More resumes of this candidate
- PRO
45 000 UAH
Irpin, Kyiv, Bucha
Higher education · Full-time, part-time
- Бухгалтер ФОП, ФОП Поліщук В.К., 5 years 2 months
- Начальник економічно-договірного відділу, ТОВ "УБМ-ГРУП", 7 years 4 months
Similar candidates
-
Бухгалтер
Irpin -
Бухгалтер
Irpin, Remote -
Помічник бухгалтера
Irpin, Bucha, Hostomel -
Бухгалтер
Irpin -
Головний бухгалтер
Irpin, Kyiv, Remote -
Бухгалтер
Bucha