Resume from October 9, 2019 PRO

Олександра

HR-менеджер, HR-Business Partner, керівник проектів, 60 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник проектів і програм

from 10.2018 to now (5 years 7 months)
NESTLE UKRAINE LLC BRANCH ‘NESTLE BUSINESS SERVICES EUROPE, Львів (Харчова промисловість)

Планування і ведення проектів та програм
Координація і контроль виконання завдань відповідно проектного плану
Звітування статусів по проектному плану
Управління ризиками
Тісна співпраця з Основними Партнерами
Комунікація з Топ Менеджментом на різних рівнях
Робота з великим масивом данних та їх аналіз

Начальник відділу кадрів і розрахунку заробітної плати (співпраця з Nestle Greece, Adriatic region, Hungary, Romania, Bulgaria)

from 08.2012 to now (11 years 9 months)
ФІЛІЯ ТОВ “НЕСТЛЕ УКРАЇНА” “НЕСТЛЕ БІЗНЕС СЕРВІС В ЄВРОПІ (NESTLE UKRAINE LLC BRANCH ‘NESTLE BUSINESS SERVICES EUROPE), Львів (надання послуг, обробка, розрахунок та виплата з/п працівникам Nestle, обробка запитів Контактного Центру)

Відповідальна за якісне надання сервісу для Nestle в Європі. Організація та планування роботи команд. Підбір персоналу.
Опрацювання та вирішення складних (критичних) запитів від партнерів (Nestle) та налагодження зв’язків.
Робота з підлеглими (персональний розвиток, делегування завдань, передача знань, наставництво, коучінг, планування персональних цілей на рік тощо). В підпорядкуванні 28 працівників.
Організація і проведення презентацій та переговорів (на грецькій, англійській мовах)
Відповідальна за результати команди
Робота над проектами (від планування до впровадження)
Робота над показниками, їх аналіз та слідування плану покращення якості сервісу.
Оптимізація існуючих процесів.
Тестування нових систем та автоматизація процесів.
Впровадження та стабілізація нових активностей.
Участь у розробці бюджету відділу (відповідальна за витрати відділу).
Співпраця з аудиторами різних рівнів.
Аналіз даних (робота у різних системах), обробка вхідної інформації.

Робота за кордоном

from 05.2006 to 08.2012 (6 years 3 months)
робота за кордоном, робота за кордоном (робота за кордоном)

робота в Греції та США

Education

Львівська комерційна академія

Факультет “Економіка підприємства”, диплом бакалавра (стаціонар), Львів
Unfinished higher, from 2003 to 2007 (3 years 9 months)

1993 -2003р.р. – середня загальноосвітня школа №28 з поглибленим вивченням німецької мови

Additional education and certificates

•Сертифікати про проходження тренінгів “Situational Leadership”, "Influence and convince others" i “People Management"

одна неделя

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК САПР Управлінські навички Впевненість Креативність Cisco Организация труда Развитие подчиненных Передача знаний (обучение) Быстро учусь новому Confidence Internet User MS Outlook CAD People Management Process establishment People Development Fast learning ability Creativity and innovation

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Greek — advanced
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Професійні вміння:

•Володіння програмами SAP і Legacy System
•Досвід роботи на керівній посаді
•Організація і проведення презентаці/переговорів
•Вільне володіння ПК та программами Microsoft Office
•Впевненний користувач Internet, електронна пошта
•Досвід роботи з документацією, оформлення договорів, звітування про виконані роботи
•Досвід роботи з різноманітними клієнтами і надання кваліфікованої консультації
•Вміння працювати у великому колективі
•Вирішення конфліктних ситуацій
•Ділова переписка на українській та англійській мовах
Досвід роботи у структурі "Сервіс Центру"
Досвід ведення проектів

Особисті якості:

Відповідальність, пунктуальність, добросовісність, дипломатичність, креативність, доброзичливість, стійка до стресових ситуацій , дисциплінованість, організаторські здібності, цілеспрямованість, вміння швидко вчитись, порядність, націлення на подальший розвиток

Додатково:

Не маю шкідливих звичок, заміжня, одна дитина, можливі відрядження, водійське посвідчення В

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: