Resume from April 22, 2024 PRO

Iнна

Секретар, офіс-менеджер, помічник керівника, 20 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помiчник керiвника

from 12.2017 to 03.2018 (3 months)
ТОВ "Националбуд груп", Одесса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Виконання доручень, робота з документами, пiдготовка листiв в комунальнi пiдприємства, пошук персоналу.

Секретар

from 06.2017 to 12.2017 (6 months)
"Світ підшипників", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-робота з програмою 1С (прибуткові накладні, переміщення товарів)
-ведення ділового листування від першої особи компанії
-робота с офісною техникою, та інші функціональні обов'язки секретаря

Менеджер

from 01.2017 to 06.2017 (5 months)
ETGroup Турагентство, Одеса (Туризм)

Оформлення та підготовка документів,супровід при подачі в візовом центрі

Касир

from 05.2016 to 11.2016 (6 months)
Пари Матч, Одеса (Приватні особи)

Приймання ставок на спортивні події

Менеджер з продажу

from 03.2015 to 04.2016 (1 year 1 month)
Рукоділля, Одесса (Роздрібна торгівля)

обробка замовлень, відправка замовлень на склад

Продавець-консультант

from 12.2014 to 03.2015 (3 months)
Укрзолото, Одеса (Роздрібна торгівля)

консультування та поміч у виборі ювелірних прикрас

Секретарь

from 09.2014 to 11.2014 (2 months)
ТОВ "Хумана Південь", Одеса (Роздрібна торгівля)

Документаційне забезпечення керівництва:
- приймання документів та особистих заяв на підпис директору підприємства, передача документів на виконання;
- робота з наказами, роспорядженнями: підготовка проєктів, оформлення, підписання, узгодження, ознайомлення співробітників підприємства, реєстрація, облік, зберігання;
- робота з вхідною/вихідною кореспонденцією, оформлення листів керівництва, відправка термінової кореспонденції;
- приймання факсимільних повідомлень від структурних підрозділів.

Секретар

from 12.2011 to 12.2013 (2 years)
ПАТ "МАРФІН БАНК", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Секретар
грудень 2011 - листопад 2013
МАРФІН БАНК, ПАТ (http://www.marfinbank.ua)
260 сотрудників; Банки
1) Ведення діловодства компанії: реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, здійснення контролю за виконанням, архівація документації;
2) здійснення розсилання факсимільних та електроних листів;
3)відправка документів кур'єрською поштою;
4) прийом та переадресація телефоних дзвінків (Міні АТС);
5) організація прйома відвідувачів, клієнтів.
6)помічь при підготовці оперативних, селекторних нарад;
7) замовлення представницьких;
8) складання авансових звітів;
9)правка, редакція наказів і розпоряджень;
10) ведення обліку робочого часу (табелювання) співробітників;
11) складання щорічного графику відпусток співробітників;
12) виконання особистих доручень керівника;
13)робота з оргтехнікою: принтер, сканер, ксерокс, факс.

Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення

from 11.2008 to 06.2011 (2 years 7 months)
Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю, Одеса (Державні організації)

головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення
Листопад 2008 - червень 2011 (2 роки 8 міс)
Інспекція ДАБК в Одеській області (http://www.dabi.gov.ua)
от 20 до 50 співробітників Державний сектор (Державна архитектурно-будівельна інспекція яка здійснює контроль за будівництвом на території Одеської області)
1) Виконання функцій організаційно-технічного характеру по забезпеченню життєдіяльності офісу;
2) прийом і перерозподіл телефоних дзвінків;
3) забезпечення документообігу компанії: вхідна, вихідна кореспонденція, реєстрація, облік, зберігання, архівація документів;
4) виконання особистих доручень керівника;
5) організація прийому відвідувачів;
6) помічь при підготовці нарад, зборів (збір інформації і звітів);
7) вирішення адміністративних питань в межах своєї компетенції (виклик майстра, замовлення води в офіс та інше);
8) робота з оргтехнікою.

Продавець-консультант

from 06.2006 to 11.2008 (2 years 5 months)
Золото, Одеса (Роздрібна торгівля)

Консультація клієнтів в сфері ювелірного виробництва і поміч в підборі ювелірних прикрас.

Education

Одеський державний екологічний університет

Екологічне право, Одеса
Higher, from 2005 to 2011 (6 years)

Спеціальність - інспектор з охорони навколишнього природного середовища, факультет-Прикордонний екологічний контроль
Спеціаліст

Knowledge and skills

MS Excel MS Word HCL Notes Уміння користуватись оргтехнікою Неконфліктність Знання офісних програм Відповідальність Комунікабельність Ведення документації Здатність до навчання Грамотна усна та письмова мова Організованість Оперативність Привітність

Additional information

Владение языками

Русский - родной
Украинский - родной

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: