Resume from November 30, 2023 PRO

Тетяна

Менеджер по роботі з клієнтами, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Ліснічук Тетяна

from 01.2012 to 10.2012 (9 months)
Баланс Агро, Київ (Гуртова торгівля мінеральними добривами)

Досвід роботи розміщено у розділі "додаткова інформація"

Education

КПІ

Неорганічна хімія, Київ
Unfinished higher, from 1996 to 1998 (1 year 5 months)

Освіта не мого напрямку

Additional education and certificates

Київський інститут підготовки кадрів України. Курси «секретар керівника»

6місяців

Knowledge and skills

Комунікабельність Стресостійкість

Language proficiencies

Polish — beginner

Additional information

Досвід роботи:
Лютий 2019р.- 1.09.2020р
Няня-вихователь (приватний роботодавець)
Жовтень 2016р.- 1.09.2018р.
Магазин "Кокетка"(брендова жіноча білизна), продавець-консультант
Жовтень 2014р-березень 2016
Магазин"MODA"(вироби із шкіри та хутра)… продавець-консультант
1.03.2013р-1.09.2014р
Няня-вихователь (приватний роботодавець)
02.04.2012-01.10.2012рр.ТОВ «Баланс Агро
Центр»(м.Київ), офіс-менеджер(асистент директора)
Посадові обов’язки : оформлення договорів,
документообіг , робота з офісною технікою, первинна бухгалтерія в 1С 8.0,робота з клієнтами та логістика.

04.01.2012-02.04.2012рр.ТОВ «Баланс Агро» (м.Київ),
офіс-менеджер(асистент директора)
Посадові обов’язки : оформлення договорів, документообіг , робота з офісною технікою, первинна бухгалтерія в 1С 8.0,робота з клієнтами та логістика.

13.07.2009- 01.12.2010рр. ТОВ «Альтер-С» (м.Київ),
торговий представник
Посадові обов’язки : оформлення договорів, робота з клієнтами, щоденна звітніст про виконану роботу.

26.01.2009-22.06.2009рр.ТОВ «УкрТехноФос»(м.Київ),
менеджер з адміністративної діяльності,
Посадові обов’язки : документообіг, робота з оргтехнікою , мини АТС

03.03.2008-12.01.2009pp.ТОВ «ПБК «ЗЕНАКО»(м.Київ), офіс- менеджер
Посадові обов’язки : документообіг,
робота з оргтехнікою , мини АТС.
Адміністрування офісу(заказ канцтоварів, вода)

Травень 2006 р- листопад2006рТОВ «Мансарда»(м.Київ), офіс-менеджер
Посадові обов’язки :документооборот,
робота з кадровою та бухгалтерською
документацією, робота з оргтехнікою.

Листопад2005р – травень 2006рПП «Алегро-мюзік»(м.Київ),
офіс-менеджер
Посадові обов’язки :
робота з кадровою та бухгалтерською
документацією, робота з оргтехнікою
мини АТС.

Червень 2005р – вересень 2005рПП «Контакт», ресторан «Пузата Хата»(м.Київ)
Посадові обов’язки :
робота з кадровою та бухгалтерською
документацією, робота з оргтехнікою.
Пошук та підбір персоналу.

Спеціальні знання- робота на ПК (MS Office), Internet, Outlook
- діловодство
- навики роботи з кадровою документацією
- робота з офісною технікою
- первинна бухгалтерія 1С 8.2
- діловий етикет
- міні АТС

Ділові якостіВідповідальність, пунктуальність, комунікабельність, вміння працювати в колективі, доброзичливість, швидко навчаюсь.

Додаткові відомостіВільно володію - українською (рідна), російською мовою, польська мова - базова.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: