Resume from April 3, 2024

Татьяна

Начальник отдела продаж, руководитель, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
47 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заместитель Начальника Управления розничных продаж в Черкасской области

from 12.2013 to 04.2016 (2 years 4 months)
ТОВ "ВОГ Ритейл", Черкассы (Автобізнес та автосервіс)

Управление активными продажами в регионах Черкасском и Кировоградском. Сбор и обработка информации по продажам как по безналичному расчёту так и за наличные, формирование планов и бюджетов, управление подчинённым персоналом, общение с клиетами, контроль дебиторской задолжености, разработка планов работы для персонала, контроль документооборота, анализ продаж на АЗК, подписание договров с контрагентами.

Additional information

Жовтобрюх Тетяна В’ячеславівна
м. Черкаси, вул. Пушкіна, 134
Телефони: домашній 32-37-76, контактний [open contact info](look above in the "contact info" section)
Відомості про себеДата народження: 13.05.1977 року
Сімейний стан: одружена
Діти: донька-16 років
Освіта2010-2012 – Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, спеціальність «Облік і аудит», кваліфікація – бухгалтер-економіст, диплом спеціаліста
1999-2000 – Черкаський інженерно-технологічний інститут, спеціальність - «Менеджмент організації», кваліфікація – менеджер, диплом спеціаліста.
1994-1998 – Черкаський інженерно-технологічний інститут, спеціальність - «Менеджмент організації», кваліфікація – менеджер, диплом бакалавра.
Досвід роботи28 грудня 2009 року переведена на посаду начальника відділу роздрібного продажу через мережу АЗС, де і працюю на сьогоднішній день.
Функціональні обов’язки:
Здійснювати керівництво діяльністю відділу зі збуту нафтопродуктів через мережу АЗС.
Забезпечувати ефективне використання матеріально-технічних засобів, оптимізацію обміну інформацією між структурними підрозділами підприємства.
Планувати та координувати роботу підлеглих йому працівників.
Забезпечувати виконання запланованого рівня продажу нафтопродуктів через систему смарт-карток, штрих карток.
Здійснювати організацію комплексного вивчення та аналізу регіонального ринку потенційних та існуючих споживачів нафтопродуктів по системі безготівкового продажу.
Забезпечити перспективне планування в частині організації і підвищення якості робіт підпорядкованого підрозділу.
Вивчати пропозиції конкурентів-емітентів.
Здійснювати контроль за рівнем цін на відпуск нафтопродуктів по системі безготівкового продажу.
Здійснювати підготовку пропозицій про умови роботи з клієнтами та партнерами щодо реалізації нафтопродуктів через систему безготівкового продажу.
Контролювати процес оформлення та укладання договорів.
Займатись підготовкою планів продаж нафтопродуктів через систему безготівкового продажу. Контролювати виконання цих планів.
Створювати та вести клієнтську базу.
Розробляти стратегію просування послуг смарт-карток на ринку збуту, керувати роботою зі створення дилерської ме¬режі.
Забезпечувати своєчасне подання передбаченої звітності.
Брати участь у підборі, підготовці та навчанні персоналу.
З січня 2009 року, після реорганізації ЧФ ТзОВ «ТД «Континіум-Галичина» та зміни назви на ТзОВ «Континент Нафто Трейд» була переведена на менеджера реалізації зі збуту нафтопродуктів через мережу АЗС, в функціональні обов’язки входить: Залучення нових клієнтів, збільшення реалізації, спілкування з клієнтами, ведення документального обороту. Забезпечення та контроль виконання запланованих обсягів, контроль вже залучених клієнтів.
28.01.2008 по теперішній час – Черкаська філія ТзОВ «Торговий дім «Континіум–Галичина», помічник менеджера зі збуту роздрібного продажу через мережу АЗС, в функціональні обов’язки входить:
створювати та супроводжувати клієнтську базу, вести оперативний облік реалізації нафтопродуктів через систему роздрібного продажу в розрізі клієнтів та менеджерів з продажу, ведення ділових переговорів, оформлення договорів, розвиток дилерської мережі з продажу нафтопродуктів, контроль своєчасної оплати клієнтами, робота з дебіторами, проведення звірки по клієнтах, робота з клієнтами по смарт-картках супроводження 170 клієнтів.
03.07.2006-01.10.2007 – ПІІ «Лукойл-Україна», менеджер корпоративних продаж, в функціональні обов’язки входить: робота з клієнтами, укладання договорів на поставку паливо-мастильних матеріалів, реалізація бланків-дозволу та пластикових паливних карток, збір інформації по реалізації Черкаського регіону, моніторинг та встановлення цін на АЗС по Черкаському регіону, погашення талонів та поповнення рахунків на смарт-картках (підлеглих -140 чол)
16.12.2002-30.07.2006 – ПІІ «Лукойл-Україна», оператор АЗС, в функціональні обов’язки входить: робота з клієнтами, заправка автотранспорту паливом, ведення відповідної документації, реалізація супутніх товарів, відповідальність за організацію праці на АЗС та виконання обов’язків начальника АЗС за його відсутності (підлеглих-4 чол.)
01.03.1999-01.09.2002 ЧП «Колосок», бухгалтер (без офіційного працевлаштування) , в функціональні обов’язки входить: закупка та видача харчових продуктів на торгівельний павільйон, встановлення цін для роздрібної торгівлі хлібобулочними виробами, складання технологічних карт для випічки хлібобулочних виробів, нарахування заробітної плати працівникам.
20.10.1998-15.02.1999 БУУМВС України в Черкаській області займала посаду касира з виконанням обов’язків інженера по організації і нормуванню праці.

Особисті якостіКомунікабельна, відповідальна, пунктуальна, чесна, порядна, легко навчаюсь.
НавикиВпевнений користувач ПК, знання 1-С бухгалтерії, робота з клієнтами,робота з підлеглим персоналом, постійне спілкування з керівництвом вищого рівня, ведення документації, укладання договорів, робота з дебіторами.
МовиУкраїнська-рідна, російська, англійська-шкільний рівень.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: