Resume from April 26, 2024 PRO

Ольга

Account manager

Employment:
Part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністративний помічник

from 08.2017 to now (6 years 9 months)
BEST (California, USA), Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

- робота зі страховими компаніями;
- спілкування з клієнтами, терапевтами та супервайзерами компанії по Viber, електронній пошті, TextNow, FluentCloud, Zoiper (служба підтримки клієнтів);
- планування сеансів терапії, шкільних спостережень, клінічних зустрічей для терапевтів та супервайзерів із клієнтами компанії в NPA (CRM);
- відстеження оновлень, питань та запитів від терапевтів через Viber (в режимі реального часу);
- щоденні оновлення за розкладом клієнта в режимі реального часу відповідно до запитів сімей чи терапевтів;
- створення/оновлення звітів/карток відповідно до обов'язків роботи;
- контроль закінчення контракту для авторизації клієнта на послуги.

Менеджер відділу роздрібного продажу

from 06.2016 to 09.2017 (1 year 3 months)
Тайсон компані, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- забезпечення виконання планів за обсягами продажів;
- планування, керівництво, координація роботи точок продажу;
- поповнення залишків та асортиментного ряду на торгових точках;
- контроль виконання вимог компанії торговими точками, складання письмових та фотозвітів;
- контроль та перевірка заповнення звітів, оформлення рахунків, переміщень, замовлень тощо у 1С по кожній торговій точці;
- проведення інвентаризації на торгових точках.

Фахівець по роботі з клієнтами

from 06.2015 to 06.2016 (1 year)
Полімерконсалтинг, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- оформлення первинної бухгалтерської документації (рахунків, видаткових та транспортних документів, списання ПММ);
- управління персоналом - 1 комірник та 1 водій;
- інвентаризація складу;
- організація доставки товару клієнтам;
- проведення звірок зі складом та контрагентами;
- забезпечення прийому, обліку та контролю, зберігання документів;
- супровід продажів по телефону.

Education

Одеська державна академія холоду

Факультет інформаційних технологій, спеціальність "Спеціалізовані комп'ютерні системи", Одеса
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Additional education and certificates

Coursera (https://www.coursera.org) - курс "Економіка для неекономістів"

2015, 12 тижнів

Навчальний центр "Інститут професійних технологій" навчальний курс "Організація та управління роботою офісу"

2009, 3 місяці

Тренінг "Мій імідж. Стратегії досягнення успіху"

2009, 1 день

Тренінг "Поетапна та ефективна робота з клієнтом"

2007,1 день

"Платформа LABA" (https://l-a-b-a.com/uk) - курс "EXCEL для бізнесу"

2019, 3 місяці

"Дизайн презентації в PowerPoint"

2023, 3 місяці
Certificate

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК MS Outlook CRM Робота з оргтехнікою Google Docs Робота зі сканером Робота з принтером Робота з факсом Trello Google Первинна документація Basecamp Google Календар Знання касової дисципліни, первинної бухгалтерії, досвід роботи Навички роботи з Amazon Seller Center, Helium 10, Keepa. Касова дисципліна Створення презентації в PowerPoint

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Bulgarian — average

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: