Ольга
Account manager
- Employment:
- Part-time.
- Age:
- 37 years
- City of residence:
- Odesa
- Ready to work:
- Odesa, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1726682
Work experience
Адміністративний помічник
from 08.2017 to now
(6 years 9 months)
BEST (California, USA), Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)
- робота зі страховими компаніями;
- спілкування з клієнтами, терапевтами та супервайзерами компанії по Viber, електронній пошті, TextNow, FluentCloud, Zoiper (служба підтримки клієнтів);
- планування сеансів терапії, шкільних спостережень, клінічних зустрічей для терапевтів та супервайзерів із клієнтами компанії в NPA (CRM);
- відстеження оновлень, питань та запитів від терапевтів через Viber (в режимі реального часу);
- щоденні оновлення за розкладом клієнта в режимі реального часу відповідно до запитів сімей чи терапевтів;
- створення/оновлення звітів/карток відповідно до обов'язків роботи;
- контроль закінчення контракту для авторизації клієнта на послуги.
Менеджер відділу роздрібного продажу
from 06.2016 to 09.2017
(1 year 3 months)
Тайсон компані, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- забезпечення виконання планів за обсягами продажів;
- планування, керівництво, координація роботи точок продажу;
- поповнення залишків та асортиментного ряду на торгових точках;
- контроль виконання вимог компанії торговими точками, складання письмових та фотозвітів;
- контроль та перевірка заповнення звітів, оформлення рахунків, переміщень, замовлень тощо у 1С по кожній торговій точці;
- проведення інвентаризації на торгових точках.
Фахівець по роботі з клієнтами
from 06.2015 to 06.2016
(1 year)
Полімерконсалтинг, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- оформлення первинної бухгалтерської документації (рахунків, видаткових та транспортних документів, списання ПММ);
- управління персоналом - 1 комірник та 1 водій;
- інвентаризація складу;
- організація доставки товару клієнтам;
- проведення звірок зі складом та контрагентами;
- забезпечення прийому, обліку та контролю, зберігання документів;
- супровід продажів по телефону.
Education
Одеська державна академія холоду
Факультет інформаційних технологій, спеціальність "Спеціалізовані комп'ютерні системи", Одеса
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)
Additional education and certificates
Coursera (https://www.coursera.org) - курс "Економіка для неекономістів"
2015, 12 тижнів
Навчальний центр "Інститут професійних технологій" навчальний курс "Організація та управління роботою офісу"
2009, 3 місяці
Тренінг "Мій імідж. Стратегії досягнення успіху"
2009, 1 день
Тренінг "Поетапна та ефективна робота з клієнтом"
2007,1 день
"Платформа LABA" (https://l-a-b-a.com/uk) - курс "EXCEL для бізнесу"
2019, 3 місяці
"Дизайн презентації в PowerPoint"
2023, 3 місяці
Certificate
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
- Bulgarian — average
More resumes of this candidate
Odesa, Remote
Higher education · Part-time
- Адміністративний помічник, BEST (California, USA), 6 years 9 months
Odesa, Remote
Higher education · Part-time
- Адміністративний помічник, BEST (California), 6 years 9 months
Similar candidates
Менеджер по роботі з клієнтами
Mykolaiv, Remote
Менеджер по роботі з клієнтами
15000 UAH, Dobropillia, Remote
Менеджер по работе с клиентами
15000 UAH, Pervomaisk (Mykolaiv Region), Remote
Менеджер по работе с клиентами
Chernivtsi, Remote
Менеджер по роботі з клієнтами
Remote
Акаунт-менеджер
Remote