Resume from November 13, 2023 PRO

Тетяна

Менеджер зовнішньо-економічної діяльності, 60 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник керівника економічного відділу/Керівник відділу масових напрямків

from 04.2019 to 06.2020 (1 year 2 months)
ТОВ "Тревел Профешнл Груп", Київ, Київ (Туризм)

Функціональні обов’язки:
— ведення та облік зовнішньоекономічних договорів та балансів взаєморозрахунків, ділове листування з міжнародними контрагентами – готелями по напрямку Єгипет;
— моніторинг вартості туристичних пакетів туроператорів, фінансовий аналіз продажу і дохідності туристичного продукту по напрямку Єгипет;
— ведення внутрішньої фінансової звітності та контроль виконання плану продаж і дохідності;
— організація чартерної програми туроператора по напрямку Єгипет;
— ведення переговорів з готелями та підписання договорів на співробітництво;
— розрахунок вартості туристичних пакетів, планування чартерних рейсів та організація просування продажу туристичного продукту, робота з туристичними агентами по індивідуальним запитам, маркетинг та контент.

Провідний економіст відділу обліку доходів/Керівник відділу чартерних перевезень

from 06.2013 to 03.2019 (5 years 9 months)
ТОВ "Авіакомпанія Браво", Київ, Київ (Транспорт, логістика)

Функціональні обов’язки:
— моніторинг ринку чартерних авіаперевезень та конкурентів, пошук нових клієнтів;
— ведення переговорів з замовниками чартерних авіаперевезень, орендаторів повітряних суден (ПС)та підписання договорів;
— розрахунок вартості чартерних авіаперевезень, планування розкладу рейсів та узгодження інших необхідних питань пов’язаних з їх виконанням;
— участь у розв’язанні конфліктних ситуацій при затримках рейсів.
— організація чартерних рейсів для туроператорів (ТPG, Join UP, ALF, IdrisKa Tour)
— ведення та облік зовнішньоекономічних договорів та балансів взаєморозрахунків , ділове листування з міжнародними контрагентами, переклади;
— ведення внутрішньої звітності, консолідація управлінських фінансових результатів по доходам;
— проведення та контроль своєчасності взаєморозрахунків з контрагентами;
— забезпечення документообігу між усіма відділами компанії(бухгалтерія, фінансовий та комерційний);
— контроль і облік доходів отриманих від оренди повітряних суден (ПС), чартерних рейсів та інших наданих послуг;
— контроль і облік витрат в розрізі контрагентів, відстеження платіжних документів.

Куратор продажів - головний спеціаліст по роботі з державними компаніями

from 09.2012 to 04.2013 (7 months)
ПАТ "ПУМБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов’язки:
— налагодження бізнес відносин з великими корпоративними клієнтами з державною часткою власності, залучення їх на обслуговування з наданням всього спектра банківських послуг (залучила на обслуговування ДП «Документ», розширила співпрацю з діючими клієнтами морськими портами, наростила депозитний портфель);
— координація підготовки документів на участь в тендерах по залученню кредитних коштів державними підприємствами.

Головний економіст планово - економічного відділу

from 03.2012 to 09.2012 (6 months)
ТОВ "Автометрополіс Інтернешнл" , Автодилер Mazda та Suzuki в Україні, Київ (Торгівля)

Функціональні обов’язки:
— підготовка бізнес-планів в розрізі бізнес напрямків діяльності підприємства, контроль їх виконання;
— складання бюджетів в розрізі бізнес напрямків діяльності підприємства та контроль їх виконання;
— складання та консолідація управлінської звітності підприємства, розробка і впровадження форм подачі звітності;
— отримання і обслуговування банківського фінансування підприємства;
Додатково - виконання особистих доручень керівника (переклади, планування відряджень, візові питання).

Education

Національна Академія Державної Податкової Служби України

Факультет «економіки і підприємництва», спеціальність «економіст», Київська обл., м.Ірпінь
Higher, from 2000 to 2005 (4 years 9 months)

Диплом магістра

Additional education and certificates

Курси «1С Бухгалтерія» м. Київ.

Вересень 2009 р., 3 місяці

Курси письмової журналістики, м. Київ.

Березень – Квітень 2012 р., 2 місяці

Курси копірайтингу та сторітелінгу від "РИБА"

Травень - Червень 2020 р., 2 місяці

Knowledge and skills

Користувач ПК Письмовий переклад Грамотна усна та письмова мова Trados Впевненість Комунікабельність Технічний переклад CAT tools

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

Additional information

Професійні навички та ділові і особисті якості:
— знання ділового етикету та основ діловодства, навички ведення документообігу;
— володіння комп’ютером (пакет MS Office Excel/ Word/Power Point, Інтернет) та офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами та досвід в сфері продажів;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички проведення презентацій і переговорів;
— навички управління персоналом;
— вміння користуватися законодавчою базою у банківській та підприємницькій сферах;
— чесність, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, відкритість, організаторські здібності, робота в команді, гнучкість і вміння вирішувати конфліктні ситуації.
— уміння правильно організовувати робочий час і контролювати виконання поставлених завдань.
— уміння оперативно оцінювати ситуацію, що склалася, приймати рішення в найкоротші терміни.
— активна життєва позиція, постійна самоосвіта, здатність швидко навчатися і навчання інших співробітників власного досвіду, висока працездатність і стресостійкість.
— націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: