Resume from November 22, 2023 PRO

Тетяна

Економіст, фінансовий менеджер, спеціаліст по роботі з клієнтами, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник керівника економічного відділу

from 04.2019 to 06.2020 (1 year 2 months)
ТОВ "Тревел Профешнл Груп", Київ, Київ (Туризм)

Функціональні обов’язки:
— розрахунок собівартості та реалізаційної вартості туристичних продуктів;
— участь у межах своїх повноважень у переговорних процедурах щодо заключення договорів з постачальниками, здійснення перевірки і відповідності фінансової частини договірних домовленостей та контроль їх виконання;
— ведення та облік зовнішньоекономічних договорів та балансів взаєморозрахунків, ділове листування з міжнародними контрагентами;
— контроль грошових коштів, формування платіжного календаря та проведення розрахунків з контрагентами, контроль відображення операцій в обліку;
— фінансове планування бюджету доходів та витрат, руху грошових коштів у взаємодії з усіма структурними підрозділами організації;
— аналіз виконання бюджету, дебіторської та кредиторської заборгованості;
— моніторинг вартості туристичних пакетів туроператорів, фінансовий аналіз продажу і дохідності туристичного продукту, ведення внутрішньої фінансової звітності та контроль виконання плану продаж;
—підготовка аналітичної інформації за запитом керівника.

Провідний економіст відділу обліку доходів

from 06.2013 to 03.2019 (5 years 9 months)
ТОВ "Авіакомпанія Браво", Київ, Київ (Транспорт, логістика)

Функціональні обов’язки:
— ведення та облік зовнішньоекономічних договорів та балансів взаєморозрахунків , ділове листування з міжнародними контрагентами, переклади;
— ведення проектів з чартерних авіаперевезень (розрахунок вартості, підписання договорів тощо);
— проведення та контроль своєчасності взаєморозрахунків з контрагентами, виставлення рахунків, оформлення та підписання актів звірки (дебітори/кредитори);
— облік та контроль доходів отриманих від оренди повітряних суден (ПС), чартерних рейсів та інших наданих послуг;
— облік та контроль витрат в розрізі контрагентів, відстеження платіжних документів;
— відображення операцій в 1С;
— ведення внутрішньої звітності, консолідація управлінських фінансових результатів по доходам;
— забезпечення документообігу між усіма відділами компанії(бухгалтерія, фінансовий та комерційний);
— моніторинг та підготовка аналітичної інформації за запитом керівника.

Куратор продажів - головний спеціаліст по роботі з державними компаніями

from 09.2012 to 04.2013 (7 months)
ПАТ "ПУМБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов’язки:
— налагодження бізнес відносин з великими корпоративними клієнтами з державною часткою власності, залучення їх на обслуговування з наданням всього спектра банківських послуг (залучила на обслуговування ДП «Документ», розширила співпрацю з діючими клієнтами морськими портами, наростила депозитний портфель);
— координація підготовки документів на участь в тендерах по залученню кредитних коштів державними підприємствами.

Головний економіст планово - економічного відділу

from 03.2012 to 09.2012 (6 months)
ТОВ "Автометрополіс Інтернешнл" , Автодилер Mazda та Suzuki в Україні, Київ (Торгівля)

Функціональні обов’язки:
— підготовка бізнес-планів в розрізі бізнес напрямків діяльності підприємства, контроль їх виконання;
— складання бюджетів в розрізі бізнес напрямків діяльності підприємства та контроль їх виконання;
— складання та консолідація управлінської звітності підприємства, розробка і впровадження форм подачі звітності;
— отримання і супроводження банківського фінансування підприємства (підготовка повного пакету документів, заключення кредитних договорів, договорів застави та ін.), контроль оплати процентів та тіла кредиту.

Спеціаліст відділу корпоративних клієнтів Управління корпоративного бізнесу

from 03.2011 to 03.2012 (1 year)
ПАТ «Банк КІПРУ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов’язки:
— налагодження бізнес відносин з великими корпоративними клієнтами, надання банківського фінансування поточної діяльності компанії, а також проектного фінансування;
— структурування кредитних угод, кредитний аналіз позичальників, написання кредитних заявок і їх захист на кредитному комітеті, супровід кредитних угод з оформленням всіх необхідних документів.

Старший експерт Департаменту персональних банківських послуг (УПРБ)

from 01.2010 to 02.2011 (1 year 1 month)
АТ «УкрСиббанк» (BNP Paribas Group), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов’язки:
— консультування клієнтів та проведення презентацій для залучення на обслуговування ;
— налагодження та координація роботи експертів департаменту;
— поточне супровід операцій клієнтів сегменту VIP (Private Banking) в Київському регіоні;
— реалізація внутрішньобанківських проектів, спрямованих на розвиток бізнесу Персональних Банківських Послуг і залучення нових клієнтів;
— розробка та впровадження бізнес-процесів по оптимізації ведення бізнесу в сфері Private Banking і забезпечення ефективної взаємодії з іншими структурними підрозділами Банку

Education

Національна Академія Державної Податкової Служби України

Факультет «економіки і підприємництва», спеціальність «економіст», Ірпінь
Higher, from 2000 to 2005 (4 years 9 months)

Диплом спеціаліста з відзнакою, диплом магістра.

Additional education and certificates

Курси «1С Бухгалтерія» м. Київ.

Вересень 2009 р., 3 місяці

Курси письмової журналістики, м. Київ.

Березень – Квітень 2012 р., 2 місяці

Курси копірайтингу та сторітелінгу від "РИБА"

Травень - Червень 2020 р., 2 місяці

Knowledge and skills

Користувач ПК Письмовий переклад Грамотна усна та письмова мова Trados Впевненість Комунікабельність Технічний переклад CAT tools

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

Additional information

Професійні навички та ділові і особисті якості:
— знання ділового етикету та основ діловодства, навички ведення документообігу;
— володіння комп’ютером (пакет MS Office Excel/ Word/Power Point, Інтернет) та офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами та досвід в сфері продажів;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички проведення презентацій і переговорів;
— навички управління персоналом;
— вміння користуватися законодавчою базою у банківській та підприємницькій сферах;
— чесність, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, відкритість, організаторські здібності, робота в команді, гнучкість і вміння вирішувати конфліктні ситуації.
— уміння правильно організовувати робочий час і контролювати виконання поставлених завдань.
— уміння оперативно оцінювати ситуацію, що склалася, приймати рішення в найкоротші терміни.
— активна життєва позиція, постійна самоосвіта, здатність швидко навчатися і навчання інших співробітників власного досвіду, висока працездатність і стресостійкість.
— націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: