Resume from August 7, 2008

Ірина

інспектор кадрів, офіс-менеджер, фінанси/ банк

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Заєць Ірина Григорівна

Дата та місце народження: 31 серпня 1983 року, м. Миколаєв
Сімейний стан: незаміжня
Громадянство: українка
Контакти:м.т.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
2007-2009Миколаївський державний аграрний університетМиколаїв
•Факультет: Друга освіта. Перекваліфікація та перепідготовка.
•Спеціальність: Облік і аудит. Економіст банківської справи та фінансів.

2000-2005Миколаївський державний ун-т ім. В.О. СухомлинськогоМиколаїв
•Факультет: факультет
•Спеціальність: Педагогіка та методика середньої освіти. Українська мова і література та мова і література (англійська).

Мета: цікава, перспективна робота, з гідною з/ пл, кар’єрний зріст

Досвід роботи:
Липень 2007- липень 2008 МОО ФСТ «Динамо»Миколаїв
Провідний фахівець
•Підбір кадрів
•Підготовка наказів по особовому складу
•Оформлення та ведення особових справ
•Оформлення та заповнення трудових книжок
•Складання табелю обліку робочого часу та статистичної звітності
•Ведення кадрового обліку в програмі 1С

Вересень 2006- липень 2007 МДУ ім. В.О. СухомлинськогоМиколаїв
Старший лаборант кафедри іноземних мов
•Ведення документації кафедри
•Укладання поточних звітів
•Планування роботи кафедри
•Заміна та проведення лекцій та семінарських занять
•Забезпечення організації робочого процесу
•Участь у проведенні експериментів (соціологічних досліджень) та в обробці їх результатів
•Секретар приймальної комісії
•Секретар комісії державних іспитів

Вересень 2005- серпень 2006МДУ ім.. В.О. СухомлинськогоМиколаїв
Секретар деканату філологічного факультету
•Ведення документації деканату факультету
•Видача довідок
•Ведення екзаменаційних та залікових відомостей
•Виписка скерувань на роботу
•Організація та проведення зборів старост груп та курсів

Навички: MS Office, Outlook Express, Word, Exel, Internet, e-mail, програма 1С,
Особисті якості: комунікабельність, цілеспрямованість, легко та швидко навчаюся, роботоспроможня, пунктуальна, стресостійка

Бажана з/ пл: від 1700 грн.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: