Resume from April 30, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/1959591

Керівник мережі, ревізор, директор ресторану, обліковець, фінансист (HoReCa)

Employment:
Full-time.
City:
Lviv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник магазину

from 12.2021 to now (2 years 5 months)
Роздрібна торгівля

- організація роботи продавців-консультантів, контроль якості роботи;
- допомога у виборі товарів покупцям;
- ведення касової документації та документації магазину;
- формування звітів;
- проведення переобліків;
- розміщення товарів згідно планограми;
- управління персоналом (підбір, навчання, адаптація).

Керівник ресторану (директор)

from 06.2019 to 11.2021 (2 years 5 months)
ресторан «Burger & pizza», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- управління адміністративною - господарською та фінансовою діяльністю закладу, а також організація та контроль роботи закладу;
- організація та контроль взаємодії між виробничими підрозділами та сервісом, контроль складських приміщень;
- розробка та впровадження нових страв в меню (калькуляція);
- підбір, навчання та оцінка якості роботи персоналу, кадрове діловодство (HR-менеджер);
- розробка навчальної програми для працівників (меню навчання, стандарти обслуговування, тренінги), організація контролю якості роботи та знань (практичні, теоретичні (тести, КЛН);
- дотримання стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання, розробка і впровадження посадових інструкцій та ЧЕК листів;
- проведення інвентаризації та збереження ТМЦ;
- моніторинг та впровадження фінансових показників: план продаж, збільшення середнього чека, мінімізація витратної частини бюджету;
- робота з постачальниками, розрахунок і замовлення н/ф, продуктів на підприємство, контроль постачання і якість продукції та товару (сертифікати якості та посвідчення), терміни зберігання та принципи ротації продуктів, списання продуктів;
- контроль за дотриманням санітарно-технічних вимог до виробничих та торгових зон підприємства, а також працівників підприємства згідно HACCP;
- робота з програмою обліку Iiko office, управлінський, фінансовий облік, касова дисципліна (готівкові та безготівкові операції);
- звітність підприємства (балансовий звіт, food coast, маржа, точка беззбитковості, звіт про прибутки та витрати, ABC аналіз, створення технологічних карт в системі, звіти по продажам, аналітичні звіти, OLAP - звіти, нарахування з/п (відомість), інвентаризація і т. д.);
- планування затрат та продаж;
- аналіз ефективності роботи підприємства;
- контроль дотримання санітарних норм та правил трудової дисципліни;
- взаємодія з перевірчими органами.

Адміністратор ресторану

from 06.2018 to 04.2019 (10 months)
ресторан східної кухні «Tукамі», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація та контроль роботи закладу;
- управління адміністративною діяльністю закладу
- організація та контроль взаємодії між кухнею та залом;
- розробка та впровадження нових страв в меню (калькуляція);
- підбір, навчання та оцінка якості роботи персоналу ( виконувала обов'язки HR-менеджера);
- розробка навчальної програми для працівників (меню навчання,стандарти обслуговування,тренінги), організація контролю якості роботи та знань (практичні, теоретичні (тести, КЛН);
- дотримання стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання, розробка і впровадження посадавих інструкцій та ЧЕК листів ;
- проведення інвентаризації та збереження ТМЦ;
- робота з постачальниками, замовленню товару та продуктів, супутніх товарів, хімії тощо;
- контроль за дотриманням працівниками санітарно-технічних вимог закладу;
- робота з програмою обліку Poster.
- робота з гостями закладу, вирішення конфліктних ситуацій;
- взаємодія з контролюючими органами.

Супервайзер відділу продаж; Керівник офісу

from 01.2018 to 06.2018 (5 months)
консалтингова компанія «HRPro», Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- активні продажі послуг та продуктів компанії (здійснення холодних дзвінків, консультація клієнтів);
- ведення клієнтської бази у БІТРІХ 24 (CRM) аналіз угод і т. д.;
- планування відділу продаж , прийом та роз приділення вхідних та вихідних дзвінків між менеджерами з продажу;
- створення угод (супровід та консультація VIP клієнтів);
- систематизація продажу послуг та продуктів компанії (брифінги, чек листи, цілі, пріоритети, дедлайн);
- пошук та залучення нових клієнтів та робота з існуючою клієнтською базою;
- планування та виконання планових показників відділом продаж.

Менеджер (администратор) ресторану

from 09.2016 to 01.2018 (1 year 4 months)
ресторан східної кухні (Wok&Sushi), Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- участь і організація у відкритті закладу;
- організація та контроль роботи закладу на зміні;
- організація та контроль взаємодії між кухнею та залом;
- розробка та впровадження нових страв в меню (калькуляція);
- підбір, навчання та оцінка якості роботи персоналу (певний період виконувала обов'язки HR-менеджера);
- розробка навчальної програми для працівників (меню навчання,стандарти обслуговування,тренінги), організація контролю якості роботи та знань (практичні, теоретичні (тести, КЛН);
- дотримання стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання, розробка і впровадження посадавих інструкцій та ЧЕК листів ;
- проведення інвентаризації та збереження ТМЦ;
- робота з постачальниками, замовленню товару та продуктів, супутніх товарів, хімії тощо;
- контроль за дотриманням працівниками санітарно-технічних вимог закладу;
- робота з програмою обліку АББАК та касовим апаратом "Datex";
- робота з гостями закладу, вирішення конфліктних ситуацій;
- взаємодія з контролюючими органами.

Менеджер ресторану

from 11.2013 to 08.2016 (2 years 9 months)
ресторан ПХ "Українські страви", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація та контроль роботи закладу на зміні;
- розробка та впровадження нових страв в меню (технологічні та калькуляціїні карти), розробка сезонного меню
- організація та контроль взаємодії між кухнею та залом;
- організація роботи працівників закладу;
- контроль роботи працівників закладу та якості готової продукції;
- контроль за дотриманням працівниками стандартів компанії, та санітарно-технічних вимог закладу;
- розробка мотиваційних програм та навчальних программ для працівників;
- робота з програмою 1с ФРОНТ; D2;
- ведення звітності ресторану;
- організація навчання працівників;
- аналіз ефективності роботи закладу;
- робота з постачальниками;
- робота з гостями ресторану, вирішення конфліктних ситуацій;
- взаємодія з контролюючими органами та мережевим аудитом.

Керівник кавʼярні (директор)

from 04.2013 to 11.2013 (7 months)
casual кав'ярня "HotCityCafe", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- контроль за виробничо-господарською діяльністю підприємства
- ведення звітності підприємства
- облік у системі РБК 1с8
- підбір, навчання, адаптація та оцінка якості роботи персоналу
- розробка та впровадження нових страв в меню (технологічні та калькуляційні карти), розробка сезонного меню
- робота по замовленню поштучного товару, а також супутніх товарів, хімії тощо (робота з постачальниками)
- аналіз ефективності роботи підприємства
- моніторинг та впровадження фінансових показників: план продаж, збільшення середнього чека, мінімізація витратної частини бюджету
- розрахунок і замовлення н/ф, продуктів на підприємство, контроль поставок і якість продукції та товару (сертифікати якості та посвідчення), терміни зберігання та принципи ротації продуктів, списання продуктів
- проведення інвентаризації на підприємстві
- контроль якості готових страв та напої та їх відповідність до асортименту меню
- дотримання стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання
- розробка і впровадження посадових інструкцій та ЧЕК листів
- дотримання санітарних норм та правил трудової дисципліні
- взаємодія з контролюючими органами

Адмінстратор закладу

from 10.2012 to 04.2013 (6 months)
кафе-бістро "Містечко" (українська кухня), Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- участь і організація у відкритті кафе
- організація роботи закладу (організація, виробництво, реалізація, обслуговування);
- робота з постачальниками;
- організація роботи працівників: бару, залу, кухні;
- облік та контроль роботи підприємства;
- ведення звітності підприємства;
- організація контролю якості роботи працівників та якості готової продукції;
- пошук і підбір персоналу, проведення співбесід.

Керівник ресторану (директор)

from 01.2012 to 10.2012 (9 months)
ресторан формату бістро "Чікен Хат", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація роботи закладу(робота з постачальниками, виробництво, реалізація, обслуговування)
- організація роботи працівників залу (офіціанти), бару, кухні, складу, постачання
- облік та контроль роботи підприємства
- ведення звітності підприємства
- організація контролю якості роботи працівників та якості готової продукції
- розробка і впровадження посадових інструкцій та ЧЕК листів
- організація доставки сировини та товару на підприємство
- робота з внутрішньою програмою обліку PROFIT
- ведення кадрового діловодства
- підбір, навчання, адаптація персоналу згідно стандартів компанії
- організація навчання працівників
- планування затрат та продаж
- аналіз ефективності роботи підприємства
- організація роботи з контролюючими органами
- контроль за дотриманням стандартів компанії
- пошук і підбір персоналу, проведення співбесід.
- впевнений користувач ПК, R-Keeper;

Менеджер ресторану

from 07.2010 to 12.2011 (1 year 5 months)
ресторан мержі "Світова Карта" японської кухні "СушиЯ", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- ПЕРВИННІ ОБОВ'ЯЗКИ: організація роботи закладу(робота з постачальниками, виробництво, реалізація, обслуговування)
- організація роботи працівників залу (офіціанти), бару,суши бару, кухні, складу, постачання
- облік та контроль роботи підприємства
- ведення звітності підприємства
- ВТОРИННІ ОБОВ'ЯЗКИ: HR-менеджер регіону Львів (ведення кадрового діловодства, підбір, навчання та адаптація персоналу згідно корпоративних стандартів)
- організація контролю якості роботи працівників та якості готової продукції
- організація доставки сировини та товару на підприємство
- робота з 1с Підприємство (1с7 та 1с8 ); R-Keeper
- ведення звітності ресторану
- організація навчання працівників
- планування затрат та продаж
- підвищення середнього чеку
- аналіз ефективності роботи підприємства
- організація роботи з контролюючими органами
- контроль за дотриманням стандартів компанії
- участь і організація у відкритті ресторану східної кухні

Керівник ресторану (менеджер закладу)

from 11.2007 to 11.2009 (2 years)
ресторан "New York Street Pizza" (американська і європейська, та східна кухні), Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація роботи закладу(постачання, виробництво,реалізація,обслуговування)
- організація роботи працівників залу,бару, кухні,складу,постачання
- облік та контроль роботи підприємства
- ведення звітності підприємства
- організація контролю якості роботи працівників та якості готової продукції
- організація доставки сировини та товару на підприємство
- пошук і підбір персоналу, проведення співбесід.

Education

Львівський інститут економіки і туризму

Менеджмент і управління ПГХ, контроль технології та інженерії , спеціаліст, Львів
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)

Львівський економічний бізнес-коледж

Харчова технологія та інженерія, бакалавр, Львів
Unfinished higher, from 2003 to 2007 (4 years)

Knowledge and skills

Лідерство Робота з касовим апаратом Контроль касової зони Знання касової дисципліни Складання управлінської звітності Ведення звітності Антикризове управління Аналіз продажу Навчання персоналу Планування бюджету Контроль виконання бюджету Управління рестораном Європейська кухня Японська кухня Українська кухня Азійська кухня Ведення переговорів Ведення управлінського обліку Управління персоналом Кадрове діловодство Ведення фінансового обліку Користувач Internet 1С:Підприємство CRM R-Keeper Знання офісних програм Poster Profit Управлінські навички Навички роботи з комп’ютером на рівні в впевненого користувача IikoOffice IikoFront SERVIO Управлінський облік АТС Binotel Оцінка персоналу Підбір лінійного персоналу Неконфліктність Комунікабельність Масовий рекрутинг Ініціативність

Language proficiencies

  • Polish — average
  • English — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Остаточну З/П узгоджується на очній співбесіді та залежить від займаної посади, вимог і обсягу роботи та зайнятості.
Роботу в інших регіонах - не розглядаю!
Пропозиції оформлення ФОП - не розглядаю!
НЕ РОЗГЛЯДАЮ пропозиції (вакансії) рекрутингових агенств!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: