Resume from April 13, 2024 PRO

Юлія

Керуючий рестораном

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор кафе ( 2 заклади )

from 01.2022 to 03.2023 (1 year 2 months)
Illy Espresso Bar, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
- Складання графіків роботи, нарахування та виплата заробітної плати;
- Доопрацювання та впровадження стандартів роботи ресторану, правил внутрішнього розпорядку;
- Складання технологічних карт, формування меню, ціноутворення;
- Вибір постачальників, укладання договорів, контроль постачання;
- Аналіз фінансової діяльності, подання щоденних та щотижневих звітів, контроль витратної частини;
- Постійна робота з оптимізацією витрат;
- Робота з контролюючими органами;
- Забезпечення своєчасного ремонту обладнання та іншої техніки;
- Контроль якості обслуговування гостей;
- Проведення інвентаризацій, переобліків, санітарних днів, їх аналіз.
- Управління грошовими потоками та бюджетом;
- Розробка, прорахунок та впровадження меню;
- Розробка акцій та маркетингових стратегій;
- Введення первинних докуменів в систему Айко

Директор ресторана

from 07.2021 to 01.2022 (6 months)
Ресторан "Барсук", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Дотримання стандартів франчайзингу
- Управління фінансово-господарською діяльністю ресторану.
- Підбір, адаптація та навчання персоналу.
- Контроль забезпечення установи необхідними матеріалами, продуктами та засобами для ефективного функціонування.
- Вирішення адміністративно та господарських питань.
- Контроль запасів, інвентаризація.
- Оптимізація витратної частини.
- Звітність та прогнозування.
- Аналіз. Мінімізація та оптимізація витрат.
- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
- Ведення та обробка первинної документації (прибуткові та видаткові накладні, переміщення ТМЦ, акти списання, інвентаризація за складами та підрозділами, робота з калькуляційними та технологічними картами). Робота з контрагентами (взаєморозрахунок, аналіз цін, заявки на постачання товару). банківська виписка, прихід товару)

Керуючий пекарнею

from 09.2020 to 06.2021 (9 months)
Пекарня Good Bread for Good People, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- Організація та контроль роботи всіх підрозділів закладу.
- Розробка та покращення своєї служби доставки в даному сегменті.
- Контроль та координація роботи персоналу. (Люди з ментальною інвалідністю)
- Бюджетування та планування.
- Оптимізація food costa.
- Проведення переговорів із постачальниками, укладання контрактів.
- Планування та контроль фінансової діяльності.
- оперативне управління діяльністю пекарні.
- Контроль за дотриманням стандартів якості обслуговування кухня, сервіс.
- Контроль фінансовою та бухгалтерською звітністю.
- Складання та контроль графіків персоналу, табелювання.
- Контроль адміністративно-господарської діяльності ресторану.
- Участь у проведенні інвентаризацій планових та поза плановими.
- Щомісячна аналітика роботи закладу (продаж, собівартість, оптимізація).
- Контроль санітарного стану закладу.
- Робота з перевіряючими та дозвільними інстанціями.

Керуючий кафе ( 2 заклади )

from 09.2019 to 08.2020 (11 months)
Salatnik, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
- Складання графіків роботи, нарахування та виплата заробітної плати;
- Доопрацювання та впровадження стандартів роботи ресторану, правил внутрішнього розпорядку;
- Складання технологічних карт, формування меню, ціноутворення;
- Вибір постачальників, укладання договорів, контроль постачання;
- Аналіз фінансової діяльності, подання щоденних та щотижневих звітів, контроль витратної частини;
- Постійна робота з оптимізацією витрат;
- Робота з контролюючими органами;
- Забезпечення своєчасного ремонту обладнання та іншої техніки;
- Контроль якості обслуговування гостей;
- Проведення інвентаризацій
- Управління грошовими потоками та бюджетом;
- Розробка, прорахунок та впровадження меню;
- Розробка акцій та маркетингових стратегій;

Керуючий рестораном

from 10.2018 to 05.2019 (7 months)
Кафе Diner ( работа на время открытие и первое введение ресторана ), Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- Організація запуску ресторану з нуля.
- Координація та обслуговування проектно-будівельних робіт.
- Адаптація та навчання персоналу.
- Контроль роботи установи за всіма напрямками діяльності.
- Контроль за забезпеченням закладу необхідними матеріалами, продукцією та засобами для ефективного функціонування.
- Вирішення адміністративних та господарських питань.
- Розробка та впровадження посадових інструкцій та системи мотивації персоналу.
- Пошук і укладення договорів з постачальниками.
- Контроль запасів, інвентаризація.
- Оптимізація витратної частини.
- Розробка та впровадження меню та технологічних карт.
- Розробка та оформлення меню, візиток, банерів, флаєрів.
- Звітність та прогнозування.
- Підтримка соціальних мереж.
- Просування закладу на різних рекламних майданчиках
- Організація служби доставки

Відриття кав'ярень ( 2 кав'ярні )

from 12.2017 to 04.2018 (4 months)
Royal Coffee, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- Організація запуску кав'ярень з нуля.
- Координація та обслуговування проектно-будівельних робіт.
- Адаптація та навчання персоналу.
- Контроль роботи установи за всіма напрямками діяльності.
- Контроль за забезпеченням закладу необхідними матеріалами, продукцією та засобами для ефективного функціонування.
- Вирішення адміністративних та господарських питань.
- Розробка та впровадження посадових інструкцій та системи мотивації персоналу.
- Пошук і укладення договорів з постачальниками.
- Контроль запасів, інвентаризація.
- Оптимізація витратної частини.
- Розробка та впровадження меню та технологічних карт.
- Розробка та оформлення меню, візиток, банерів, флаєрів.
- Звітність та прогнозування.
- Підтримка соціальних мереж.
- Просування закладу на різних рекламних майданчиках

Керуючий рестораном та магазином

from 12.2016 to 09.2018 (1 year 9 months)
Ресторан "Мясторія", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Організація, контроль та забезпечення взаємодії всіх служб ресторану (кухні, працівників зали, служби безпеки, бухгалтерії)
- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
- Управління виробництвом: керування кухнею; організація та контроль закупівель, зберігання та списання продуктів; організація та контроль взаємодії кухні та зали; контроль за дотриманням санітарних норм;
- Розробка та впровадження заходів щодо збільшення рівня рентабельності ресторану
- Складання графіків роботи, нарахування та виплата заробітної плати;
- Ефективне вирішення питань із контролюючими органами
- Проведення інвентаризацій
- Ведення внутрішньої документації та бухгалтерії ресторану;
- Контроль за наявністю необхідної для процесу сировини та товарів.
- Організація банкетів, фуршетів, виїзних заходів.

Заступник директора

from 04.2016 to 01.2017 (9 months)
Лапша Бар Noodle Doodle, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- Організація запуску ресторану з нуля.
- Координація та обслуговування проектно-будівельних робіт.
- Адаптація та навчання персоналу.
- Контроль роботи установи за всіма напрямками діяльності.
- Контроль за забезпеченням закладу необхідними матеріалами, продукцією та засобами для ефективного функціонування.
- Вирішення адміністративних та господарських питань.
- Розробка та впровадження посадових інструкцій та системи мотивації персоналу.
- Формування бюджету ;
- Контроль запасів, інвентаризація.
- Оптимізація витратної частини.
- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;

Заступник керуючого ресторана

from 04.2015 to 04.2016 (1 year)
Ресторан "Веранда на Мельникова", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Менеджер готельно - рестораного комплекса

from 01.2013 to 03.2015 (2 years 2 months)
Готельно-рестораний комплекс "Княжий Двір", Броварской р-н (Готельно-ресторанний бізнес)

Банкетний менеджер ресторану

from 04.2011 to 11.2012 (1 year 7 months)
Ресторан "Пітер", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Офіціант,бармен,адміністратор

from 03.2008 to 03.2011 (3 years)
Ресторан "Монте Карло", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Education

НПУ імені М.П. Драгоманова

Практична психологія, Київ
Higher, from 2020 to 2022 (2 years)

Киевский Университет Туризма,Экономики и Права

Туризма,гостиничного и ресторанного бизнеса,Специальность менеджер гостинично-ресторанного бизнеса, Киев
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 10 months)

Обучение по специальности 5 лет на стационаре.Прохождение практик в гостиницах города Киев.

Additional education and certificates

Тренинг Станиславы Стефановской: Подбор персонала

2 дня

Тренинг Станиславы Стефановской: Личность руководителя: выявление сильных сторон и зон развития

4 дня

Тренинг Станиславы Стефановской: Достижение результатов: сферы ответственности руководителя

2 дня

Тренинг Станиславы Стефановской: Адаптация персонала

2 дня

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Outlook Windows Outlook Express R-Keeper Знание офисных программ iiko Poster Express

Language proficiencies

  • English — average
  • French — beginner

Additional information

 ПЕРСОНАЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА:
Ответственная и трудолюбивая, успешно работаю в команде единомышленников, инициативная, пунктуальная, общительная. Умею принимать решения и нести за них ответственность. Обладаю хорошими навыками коммуникаций с людьми разных характеров и социального положения.

Семейное положение: в разводе, детей нет

Рекомендательные письма предоставлю по запросу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: