Resume from May 18, 2023

Евгения

Керуючий рестораном, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 04.2022 to 11.2022 (7 months)
Crazy Land, Полтава (Готельно-ресторанний бізнес)

• Забезпечення безперебійної діяльності
ресторану;
• Участь у формуванні команди ресторану;
• Створення сприятливого клімату в колективі;
• Дотримання трудової дисципліни співробітниками ресторану;
• Контроль якості роботи персоналу ресторану;
• Формування звітності.

Керуючий рестораном

from 11.2020 to 11.2021 (1 year)
Компания Moderza, ресторан henThai, Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація та координація управлінської та адміністративно-господарської діяльності ресторану
Організація та контроль виконання стандартів обслуговування в ресторані
Управління персоналом: комплектація штату, адаптація, мотивація, навчання, формування команди
Комунікація та розрахунок з постачальниками
Управління доходами та витратами ресторану, аналітика

Адміністратор

from 10.2017 to 02.2022 (4 years 4 months)
Компания Moderza, клуб Galaktika, Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

Забезпечення безперебійної роботи клубу на своїй робочій зміні
Зустріч та виявлення потреб гостя
Ведення касової дисципліни (апарати Neon, Марія)
Робота в 1С, корпоративних порталах
Контроль роботи персоналу
Контроль чистоти зали
Навчання стандартів сервісу
Проведення щоденних 5-хвилин, регулярних зборів
Контроль проведення інвентаризацій
Складання графіків, закупівель
Прийом товару

Адміністратор

from 12.2015 to 09.2017 (1 year 9 months)
Lux Carte, клуб Plazma, Харьков (Готельно-ресторанний бізнес)

Зустріч гостей, вирішення конфліктних ситуацій, робота в 1С, спілкування на корпоративних сайтах, організація роботи персоналу, прийом телефонних дзвінків, ведення документації, касова дисципліна

Администратор

from 11.2013 to 04.2014 (5 months)
кафе-ресторан "Бонжур", Харків (Гостинично-ресторанный бизнес)

- прием телефонных звонков;
- ведение документации;
- организация банкетов;
- ведение кассовой дисциплины;
- решение конфликтных ситуаций;
- организация работы персонала

Кассир-администратор

from 02.2012 to 05.2013 (1 year 3 months)
Харьков Палас (Гостинично-ресторанный бизнес)

- прием телефонных звонков;
- ведение документации;
- ведение кассовой дисциплины;
- разрешение конфликтных ситуаций;
- работа в системе R-Keeper;
- организация работы персонала

Официант

from 05.2011 to 10.2015 (4 years 5 months)
ООО "Красотель", отель "Левант", Ялта (Гостинично-ресторанный бизнес)

- встреча и размещение гостей;
- прием заказов;
- качественное обслуживание;
- работа в системе "Libra";
- обслуживание банкетов

Бармен-администратор

from 06.2010 to 09.2010 (3 months)
мини-отель "Малибу", Ялта (Гостинично-ресторанный бизнес)

- организация и контроль работы персонала торгового зала;
- работа с поставщиками, торговыми представителями;
- осуществление закупок;
- приготовление напитков;
- прием телефонных звонков

Education

Харьковский Национальный Университет Городского Хозяйства им. Бекетова

Менеджмент. Гостиничный и ресторанный бизнес, Харьков
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

ВПУ № 6, ассистент референта

2005-2008

Knowledge and skills

Пользователь ПК Управлінські навички Уміння аналізувати Впровадження системи KPI Фінансове планування Управління готельно-ресторанним бізнесом Управління командою 1С:Підприємство CRM Стратегічне планування

Language proficiencies

English — average

Additional information

Особисті якості: стресостійкість, комунікабельність, грамотне мовлення, оптимізм, відповідальність, порядність, чесність, вміння швидко реагувати в нестандартних ситуаціях, активність, уважність, ініціативність, вміння працювати на результат, вміння працювати в команді та індивідуально

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: