Resume from July 1, 2023

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2081542

Экономист, офис-менеджер, деловод, помощник руководителя, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
City of residence:
Sakhnovshchyna
Ready to work:
Dnipro, Kharkiv, Krasnokutsk, Lozova, Sakhnovshchyna

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

ІРИНА АНАТОЛІЇВНА
Харківська обл. Сахновщинський район
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження 23.01.1988р.

МЕТА
•заміщення вакантної посади економіста, бухгалтера, оператора ПК, офіс-менеджера, діловода відділу кадрів;
•робота в дружньому колективі;
•кар’єрне зростання та відповідний рівень заробітної плати.

ОСВІТА
•У 2003 році закінчила Городнянську ЗОШ І-ІІ ступенів. Маю свідоцтво з відзнакою.
•У 2006 успішно завершила навчання в Краснокутському аграрному ліцеї за спеціальністю "Бухгалтер, оператор комп’ютерного набору ІV розряду". Маю диплом з відзнакою.
•У 2006 році за результатами співбесіди вступила в Харківський інститут економіки, фінансів та міжнародної торгівлі - факультет «Фінанси», заочне відділення.
•У 2010 році здобула ступінь бакалавра за спеціальністю «Економіка підприємства.
•У 2011 році здобула ступінь спеціаліста за спеціальністю «Облік і управління персоналом» .

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
•У 2006-2007 рр., працювала інженером-проектувальником газових ліній (програма AutoCad) у ПП «Ритм» Сахновщинського р-ну. Обов’язки: складання електронного плану газифікації будинка, споруди, населеного пункту; виготовлення паперового плану газифікації.

•У 2008-2009 рр. – діловод відділу кадрів (Програма «Кадри+») Харківської обласної дитячої клінічної лікарні №1 (м.Харків). Обов’язки: кадровий облік працівників, ділова документація.

•У 2009-2010 рр. – оператор комп’ютерного набору, помічник гол.бухгалтера Краснокутської районної ради. Обов’язки: забезпечення набору текстів, внесення даних у програму 1С (первинний облік), поточні роботи.

•з 2011 та по 2013р. – економіст ТОВ «Аграрний дім» Агрохолдинг Кернел (рослинництво - понад 10 тис.га; тваринництво - понад 2000 гол). Обов’язки: ведення щоденної оперативної звітності в розрізі видів робіт та галузей спрямування, хронометражі робіт (карта робочого дня працівника, хронометраж механізованих робіт у полі, проведення контрольних надоїв по МТФ), контроль за використанням ПММ (щомісячна інвентаризація ПММ у баках машин та тракторів, у цистернах станцій для заправки), контроль за витратами по мобільному зв’язку, перевірка правильності списання ПММ (подорожні листи), доведення до працівників внутрішніх Процедур та розцінок агрохолдингу, щомісячна звітність по витратам рослинництва та тваринництва, ведення ділової переписки.

• 2013 - 2019 р. – – зоотехнік ТОВ «Аграрний дім», Агрохолдинг Кернел (понад 2200 голів ВРХ). Обов’язки: щоденна статистична звітність по отриманню валового надою та приплоду, реєстрація приплоду в програмі «Animal Farm», доведення раціону годівлі ВРХ до працівників МТФ, щомісячний зоотехнічний звіт про рух поголів’я, визначення щоденної потреби у забезпеченні МТФ кормами, замовлення матеріалів для ідентифікації ВРХ та контроль за їх використанням, співпраця із ДП «Агентство реєстрації та ідентифікації тварин», ведення щоденного обліку результатів тваринництва в програмі "ОРСЕК" та "КОГНОС", забезпечення документообороту в зоотехнічно-ветеринарному відділі.

3 2019 - зоотехнік племрепродуктора СТОВ "Хоробор Агро", Кернел. Щоденна статистична звітність, щомісячна звітність, аналіз динаміки розвитку, оформлення та успішне здобуття статусу племінного для господарства,ведення щоденного обліку результатів тваринництва в програмі "ОРСЕК" та "КОГНОС", забезпечення документообороту в зоотехнічно-ветеринарному відділі.

Незважаючи на поточну роботу, працювала на посадах секретаря-референта та інспектора з кадрів на період їх відпусток.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Характер спокійний, урівноважений, доброзичлива, відповідальна, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Маю властивість швидко навчатись новим методам роботи.
Шкідливих звичок не маю. Одружена, маю доньку.


ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
•Володію російською мовою, вивчаю англійську мову. Рідна мова – українська.
•досвідчений користувач Windows, пакету MС Office, Internet, програми 1С 8.2, електронної пошти Microsoft® Office Outlook.
•за період навчання у ліцеї здобула 3-тє місце в Міжнародному конкурсі знавців української мови ім.Петра Яцика на обласному рівні – досконало володію української мовою як документально, так і усно на практиці.
•при працевлаштуванні маю потребу в забезпеченні житлом (як аналог - компенсація вартості проживання).
Розгляну варіанти із працевлаштування сім’єю (чоловіком).

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: