Ирина
Администратор. Офис-менеджер
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 40 years
- City of residence:
- Rivne
- Ready to work:
- Remote, Rivne
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/218370/
Additional information
РЕЗЮМЕ
Устименко Ірина Олександрівна
33000, м. Рівне вул. О.Дундича, 5 кв. 127
Мобільний телефон: [
Електронна адреса: [
Особиста інформація
Дата народження - 13 листопада 1983 р.
Сімейний стан - неодружена.
Діти - немає .
Освіта
1999-2003 рр. - Рівненський державний технікум Економіки та підприємництва. Здобула диплом молодшого спеціаліста за спеціальністю менеджмент готельної і туристичної справи та ресторанний бізнес.
Проходження навчально-виробничої практики під час навчання
2002-2003 рр. Готель "Турист" на посаді практиканта-адміністратора
Досвід роботи
2003-2005 р. ТОВ Літа -М на посаді кухара-кондитера
2005- 2006 р. ТОВ Сільпо на посаді касира.
2006-2006 р. ТОВ Сільпо на посаді ст.касира.
2006-2007 р. ТОВ Еко м-46 На посаді ст. касира(штат 36 чол.):
-організція та контроль роботи касового підрозділу;
- ведення касової документації;
- проведення інкасації готівки .
2007-2007 р. ТОВ Еко м-46 на посаді заступника директора по адміністративних питаннях(персонал 90 чол):
- організація та контроль роботи персоналу в торговому залі ;
- контроль корпоративних стандартів;
- контроль за прийманням товару;
- вирішення адміністративних питань;
- контроль касового трафіка;
- ведення адміністративної документації.
2007-2008р. ТОВ Еко м-56 на посаді директора(персонал 29чол.)
- розробка та впровадження комерційної політики компанії;
- впровадження Insait;
- контроль та замовлення повного асортименту продукції,ведення переговорів та улагодження конфліктних ситуацій з постачальниками;
- підбор персоналу, проведення співбесід;
- тренінг персоналу, організація роботи в торговому залі;
- підготовка та проведення акцій ;
- ведення документів суворої звітності;
- адміністративно-управлінська робота ;
- заповнення табелю робочого часу персоналу;
- планування бюджетних заявок.
- моніторинг конкурентоспроможності;
- контроль відповідності стандартам компанії;
- контроль роботи торгових представників;
- контроль ТМЦ, інвентаризація
Додатково:
2007- 2008р
Тренінги: "Insait-впровадження новітньої Голандської системи підняття товарообігу шляхом скорочення робочого часу." "Керівник-організація поставлених цілей компанії."
"Товарознавець-замовлення,асортимент,викладка та ротація позицій,обмін та повернення протермінованого товару."
Додаткова інформація:
Знання мов - українська, російська, англійська мова (розмовний рівень).
Комп'ютерна грамотність - володію персональним комп'ютером на рівні користувача ( програми: Word, Excel, Internet 1C Підприємство).
Ділові якості - комунікабельність, вміння працювати в команді, аналітичне мислення , бажання працювати на результат, психологічна стійкість, вміння працювати в умовах стресових ситуацій .
Особисті якості - чесність , відповідальність, цілеспрямованість, сумлінність, працьовитість .
Інше - - готовність до відряджень;
- рекомендації .
Заробітна плата - від 600$
Similar candidates
-
Секретар, діловод, офіс-менеджер, помічник керівника, керівник
15000 UAH, Remote -
Адміністратор, помічник директора, секретар, офіс-менеджер
Kryvyi Rih, Remote -
Адміністратор, помічник керівника, бухгалтера, кадровика, секретар, діловод, офіс-менеджер
Rivne -
Офіс-менеджер, project manager, помічник керівника
Remote -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент керівника, проєктів
30000 UAH, Kyiv, Remote -
Діловод, архіваріус, секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник керівника
11500 UAH, Dnipro, Remote