Оксана

Менеджер по закупках, бухгалтер, спеціаліст по роботі з клієнтами, логіст, 2 800 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

менеждер по закупках

from 07.2009 to 02.2014 (4 years 7 months)
фреш, Львів (торгівля)

Липень 2009р. – по теперішній час.
Посади: з 07.2009р. – оператор 1С ТзОВ «Фреш»;
10.2014. – по теперішній час – менеджер по закупках ТзОВ «Фреш»
Професійні обов’язки:
-Виписка накладних (робота з торговими представниками);
-Ведення складського обліку (повернення (офіційні та неофіційні), виписка коригувань, переміщення по філіях, внесення приходів);
-Ведення касових операцій;
-Замовлення товару під потреби підприємства (робота з постачальниками фірми);
-Внесення приходів в 1С;
-Ведення ціноутворення підприємства (формування цінової політики);
-Складання поточної звітності для постачальників (рух товару по підприємтву, залишки, продажі, фактичне виконання плану);
-Ведення договорів з постачальниками та клієнтами фірми;
-Контроль за кредиторською та дебіторською заборгованістю даного підприємства (контроль дебіторок торгових представників);
-Списання бракованої продукції підприємства;
-Ознайомлена з управлінським обліком (складання звітності по відкодуванню витрат підприємства з боку постачальників);
-Ознайомлена з податковим обліком (реєстрація податкових накладних);
-Ознайомлена з роботою Клієнт/Банк;
-Добре ознайомлена з роботою 1С для торгових підприємств України, ознайомлена з бухгалтерським, управлінським та податковим обліком.

Education

Львівська комерційна академія

Економічний, Львів
Higher, from 2001 to 2006 (5 years)

ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ:
Місто: Львів
Район проживання: Львівська область, Пуcтомитівський район, с. Давидів,
вул. Вітряна, 62
Освіта: повна вища
Віросповідання: християнка
Дата народження: 30 липня 1984 р. (29 років)
Стать: жіноча
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.

ДОСВІД РОБОТИ:
1. Вересень 2006р. – липень 2008р.
Посада: референт відділу кадрів (повна зайнятість)
Професійні обов’язки: робота з персоналом, документацією (ведення особових справ; ведення наказів по персоналу: прийняття, переведення та звільнення з роботи; ведення трудових контрактів; видача довідок з місця роботи; оформлення відпусток та листків непрацездатності; ведення штатно-посадової книги; табеля обліку робочого часу працівників; складання посадових інструкцій та положень про відділи; ведення трудових книжок), робота з програмою 1С / Зарплата + Кадри для України; знання КЗпП.

За угодами цивільно-правового характеру (договір-підряду) викладала наступні дисципліни: «Бюджетна система», «Аудит», «Управлінський облік».

2. Серпень 2008р. – січень2009р.
Посади: з 08.2008р. – фахівець відділу партнерських та корпоративних продажів Львівської регіональної дирекції ЗАТ ФГ «Страхові традиції»;
09.2008р. – 01.2009р. – фахівець центру операційного обліку Львівської регіональної дирекції ЗАТ ФГ «Страхові традиції».

Професійні обов’язки:
- ведення обліку та складання звітності (зовнішньої та внутрішньої) страхової компанії (внесення всіх видів договорів страхування в 1С, прив’язка страхових платежів по банківських виписках, реєстрація випадків ДТП в 1С);
- ведення внутрішнього обліку ЗАТ ФГ «Страхові традиції» (реєстрів, актів прийому – передачі, виписка заявок на відрядження та посвідчень про відрядження, довіреностей, журналу реєстрації наказів ДТП, журналів реєстрації договорів страхування, виписка розрахункових чеків та ведення розрахункової книги, облік розрахунків з постачальниками та підрядчиками);
- ведення кадрового діловодства страхової компанії (складання табеля обліку робочого часу, ведення наказів, договорів з партнерами та банками, ведення журналу вхідної та вихідної кореспонденції, здійснення опису документів в розрізі номенклатури справ);
- робота офіс-менеджера;
- ознайомлена з правилами страхування автоцивілки, КАСКО, майна, нещасних випадків, медичного страхування.

Additional information

ОСВІТА:
Навчальний заклад: Міжрегіональна Академія Управління персоналом (м.Київ)
Дата закінчення: березень 2008 року
Факультет: економічний
Спеціальність: економіка праці та управління трудовими ресурсами (магістр)

ІНОЗЕМНІ МОВИ І КОМП”ЮТЕРНІ НАВИКИ:
Англійська мова: середній рівень
Польська мова: середній рівень
Російська мова: вільне володіння
Українська мова: вільне володіння
Комп’ютерні навики: користувач ПК (1С для торгівельних підприємств, 1С Підприємництво, 1С / Зарплата + Кадри для України, 1С для страхових компаній, офісні програми, інтернет, електронна пошта, робота з офісною технікою).

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Водійські права: категорія «В» і «С»
Додаткові відомості: цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна, наполеглива, швидко навчаюся, доброзичлива, врівноважена, вмію ефективно використовувати свій час, схильна до аналітичної роботи, пунктуальна.
Заняття у вільний час: читання книг, туризм.

МЕТА НАПИСАННЯ РЕЗЮМЕ:
Пошук постійної і цікавої роботи з перспективою професійного росту та особистого розвитку.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: