Resume from April 29, 2024

Вікторія

Керівник відділу, 40 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник направлення фуд (відділ фреш)

from 07.2017 to now (6 years 10 months)
RetailGroup, Київ (Роздрібна торгівля)

- Прогнозування і планування роботи відділу
- Робота з Р&L, бюджетування відділу
- Контроль операційного стану магазину
- Контроль товарних залишків, аналіз оборотності товарів;
- Управління персоналом,розподіл обов’язків, постановка задач по Smart, мотивація, навчання .

Адміністратор

from 03.2013 to 04.2015 (2 years 1 month)
Kamik, Киев (продаж дитячих товарів)

-Контроль роботи персоналу,
- Оформлення торгівельного залу згідно сезонності та планограм.
- Контроль своєчасного поповнення робочого запасу товарів.
- Розгляд претензії покупців, що пов’язані з обслуговуванням та якістю товару.
- Пошук співробітників, проведення співбесід.
- Проведення переобліків в приміщенні магазину та на складі.

Additional education and certificates

Лідерська платформа

2022-2023

Additional information

Голубець Вікторія Вікторівна

Дата народження:16.06.1989р.
Телефон: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)


Мета: Керівник середньої ланки

Освіта:
2004 – 2008 р. закінчила Смілянський технікум харчових технологій за спеціальністю "Організатор виробництва"

2008 - 2011р закінчила Київський національний університет харчових технологій за спеціальністю "Менеджер виробництва"

Досвід професійної і трудової діяльності:
Керівник фуд відділу направлення фреш.
з 07.2017 по нині (6 років 8 місяців)
RetailGroup Київ (Роздрібна торгівля)

- Прогнозування і планування роботи відділу
- Контроль операційного стану магазину
- Контроль товарних залишків, аналіз оборотності товарів;
- Аналіз продажів, складання прогнозів продажів і планів замовлень;
- Управління персоналов в секції: розподіл обов’язків, постановка задач по Smart. Мотвація. Навчання персоналу.

04.2013 – 09.2017 адміністратор в ТРЦ Океан Плаза, магазині Каmik

Основні обов’язки:
-Консультація покупців та продаж товарів;
-Прийом, переміщення, викладка товару;
-Розрахунок покупців на касі.
-Оформлення повернення та обміну товарів;
-Оформлення документів на ввезення та вивезення товару.

10.2008 – 04.2009р. продавець-консультант касир в магазині Antonio Biaggi в м. Черкаси
Основні обов’язки:
-Консультація покупців,
-Викладка товару, та оформлення торгових вітрин і залу згідно зі стандартами компанії ,
-Розрахунок покупців на касі, робота з пластиковими картами.

Інші навики і знання:

•Windows, MS Office, Internet – досвідчений користувач.
•Права категорії В
•базові знання програми 1С Бухгалтерія

Особисті якості:
Уміння швидко орієнтуватися в ситуації що склалася, уміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову, швидко навчаюсь, відповідальна, цілеспрямована, активна.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: