Resume from March 29, 2022 PRO

Наталия

Старший менеджер по закупкам, 18 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по закупкам

from 04.2017 to now (7 years 1 month)
Vovk, Киев (Женская одежда)

Менеджер по закупкам швейних матерiалiв та швейних приладь: Список моїх функціональних обов`язків :

1)Обробка службової записки на заказ швейного обладнання, фурнітури. Службова підписана та затверджена керівником
2)Пошук поставщиків
3)Тендерна основа будь якого товара перед закупкою(5 пропозицій мінімум) від поставщиків)
4)Переговори з поставщиками та погодження умов поставки
5)Контроль первинної документації(рахунки, договора та накладні по приходу товара)
6)Складання заказа поставщика в 1с та в прайс матеріалів
7)Внесения товару до 1с
8)Контроль та перевірка на працю обладнання та на їх точну кількість)
9)Проводимо в 1с прихід товару на склад
10)Після перевірки наявності товару робимо заявку на оплату товара
11)Контролювання мінімальних складських товарів на яких йде запит
12)Проведення інвентаризації кожні 2 місяця
13)Виконування окремих службових поручень від керівника.
14) Пошук нових поставщиків
15) Внесення в базу нових поставщикiв.
16)Планування бюджета на мiсядь, планування закупок.
17)Вирiшування будь -яких проблем з поставщиками.
18)Контролювання поставок
19)Пiдготовка звiту кожного мiсяця
20)Установка цiн.
21)Складання артикулiв.

Адміністратор

from 01.2017 to 03.2017 (2 months)
Поліграфічна компанія "Прогрес-піар ", Киев (Маркетинг, реклама, PR)

Замовлення води, концелярії, кава.документація (рахунки).прийняти і запустити в роботу замовлення клієнта (візитки флаєра від клієнта ) кур'єри, контроль,доставка виготовленної продукції клієнту

Администратор

from 01.2017 to 03.2017 (2 months)
"Прогресс-пиар" полиграфическая компания, Киев (Реклама -полиграфия)

Заказ води,канцелярiя,кава.документацiя (рахунки ).прийняття та запускання в роботу замовлення клiента (вiзитки, флаера вiд клiента )курьери ,контроль доставка виготовленноi продукцii замовнику.

Секретар, помічник керівника.

from 06.2013 to 08.2015 (2 years 2 months)
«ОБ'ЄДНАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЕКСПОЗИЦІЙ», Киев (виставки)

-управління телефонними дзвінками;
- складання графіку керівника;
- спілкування і підтримка зв'язку між клієнтами / відвідувачами / співробітниками;
- замовлення квитків, бронювання готелів
- ділове листування;

Продавец - консультант

from 12.2012 to 06.2013 (6 months)
Спортмастер, Киев (Роздрібна торгівля)

Консультація та продаж товару покупцям

Помічник адвоката

from 12.2012 to 06.2013 (6 months)
Адвокатська контора Саннікова Сергія Григоровича, Киев (Юриспруденція)

-Контроль порядку подачі, призначення та складання заяв, скарг,клопотань та інших процесуальних документів
Ведення спілкування з державними виконавцями
Вивчання порядку документообігу в судових установах, а саме порядок подачі, призначення та отримання процесуальних документів
Підготовка, погодження, подання та контроль адвокатських запитів, відповідно до чинного законодавства

Помічник виконавця

from 09.2011 to 03.2012 (6 months)
Відділ державної виконавчої служби Печерського районного управління юстиції у м. Києві, Киев (Юриспруденція)

Підготовка документів про примусове стягнення коштів за несплату комунальних послуг
Підготовка постанов про стягнення боргу з пенсії.
Робота з банківськими установами, податковими органами
Підготовка документів для початку процедури стягнення аліментів з батьків на дітей.

Помічник головного спеціаліста управління праці та соціального захисту населення

from 03.2010 to 05.2010 (2 months)
Святошинська районна державна адміністрація м.Києва, Киев (Юриспруденція)

Ведення звітів про виконання відповідних бюджетів та програм;
- допомога у взаємодії з органами місцевого самоврядування;
- реалізація інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.

Education

МВД

Правознавство, Киев
Higher, from 2011 to 2016 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Наталія Багiнська

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Эл. почта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
 РЕЗЮМЕ
Багiнська Наталія Андріївна
Дата народження: 26 жовтня 1991 року
Сімейний стан: замiжня
Місце проживання: м. Академмістечко
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Бажаний графік роботи: повний робочий день
Эл. почта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: повна вища освіта
З 2009 по 2013 рік навчалась в Українському державному університеті фінансів та міжнародної торгівлі (закінчила бакалавра)
З 2013 по 2015 навчалась в Київському національному університеті внутрішніх справ( магістр)
Досвід роботи:
01.2011- 01.2012 магазин "Спортмастер"
Посада: Продавець - консультант
Обов'язки: Консультація та продаж товару покупцям
12.2012 –06.2013 Адвокатська контора Саннікова Сергія Григоровича
Посада: Помічник адвоката
Обов’язки: -Контроль порядку подачі, призначення та складання заяв, скарг,клопотань та інших процесуальних документів
Ведення спілкування з державними виконавцями
Вивчання порядку документообігу в судових установах, а саме порядок подачі, призначення та отримання процесуальних документів
Підготовка, погодження, подання та контроль адвокатських запитів, відповідно до чинного законодавства
09.2011-03.2012 Відділ державної виконавчої служби Печерського районного управління юстиції у м. Києві
Посада: Помічник виконавця
Обов’язки:Підготовка документів про примусове стягнення коштів за несплату комунальних послуг
Підготовка постанов про стягнення боргу з пенсії.
Робота з банківськими установами, податковими органами
Підготовка документів для початку процедури стягнення аліментів з батьків на дітей.
03.2010-05.2010 Святошинська районна державна адміністрація м.Києва
Посада: Помічник головного спеціаліста управління праці та соціального захисту населення
Обов’язки: Ведення звітів про виконання відповідних бюджетів та програм;
- допомога у взаємодії з органами місцевого самоврядування;
- реалізація інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.
04.2013-06.2013 ТОВ"Ковальська Житлосервіс"
Посада:Адміністратор ТОВ"Ковальська Житлосервіс"
Обов'язки: Слідкування за порядком,допомога ЖЄУ доводити до власників квартирнеобхідну інформацію,робити заявку на заміну електроламп.
06.2013 – 08.2015 ТОВ «ОБ'ЄДНАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЕКСПОЗИЦІЙ»
Посада: Секретар, помічник керівника.
Обов'язки:
-управління телефонними дзвінками;
- складання графіку керівника;
- спілкування і підтримка зв'язку між клієнтами / відвідувачами / співробітниками;
- замовлення квитків, бронювання готелів
- ділове листування;
Професійні навики і знання:
-Впевнений користувач ПК
- Впевнені знання адміністративного, цивільного, трудового кодексу
-Успішний досвід ведення судових справ
-Спілкування і підтримка зв'язку між клієнтами / відвідувачами / співробітниками
- Ділове листування;
З 01.01.2017- 30.03.2017 працювала в поліграфічній компанії "Прогрес-піар " адміністратором.В обов'язки входило : Замовлення води, концелярії, кава.документація (рахунки).прийняти і запустити в роботу замовлення клієнта (візитки флаєра від клієнта ) кур'єри, контроль,доставка виготовленної продукції клієнту
З 01.04.2017- по теп.час працюю в компанії VOVK менеджер розробки і планування
Пошук поставщикiв, переговори з постачальниками.установка цiн в 1c.приймання товару, контроль і перевiрка товару на брак.складання артикулу.закупівля швейної фурнiтури.

Інше:
- Структурованість і самоорганізованность
- Націленість на результат
- Грамотна усна і письмова мова
- Комунікабельність, акуратність
- Хоббі — подорожі, заняття спортом, література

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: