Resume from June 2, 2014

Ірина

Працівник для будь-якої роботи, 3 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Боднар Ірина Михайлівна

Рік народження: 22.11.1988
Місце проживання: м. Івано-Франківськ
Освіта: вища
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль пошуку:
Найти цікаву роботу в сфері обслуговування, яка зможе забезпечити мене стабільним заробітком, а також перспективою кар’єрного росту.
Отримання посади: розгляну всі пропозиції.

Освіта:
01.09.2006р./27.06.2008р. – Вище професійне училище №21 м. Івано-Франківськ
Комп’ютерні науки. Спеціальність – Експлуатація систем обробки інформації та прийняття рішень. Професійні права – технік-програміст, технік обчислювального центру,оператор компю’терного набору. Диплом з відзнакою молодший спеціаліст. Денна форма навчання.
01.09.2006р./30.06.2010р. – Тернопільський національний економічний університет
Менеджмент. Спеціальність – Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.
Професійні права – робота за фахом бакалавр з менеджменту. Диплом бакалавра. Заочна форма навчання.
01.09.2010р./30.06.2011р. – Івано–Франківський інститут менеджменту ТНЕУ
Менеджмент ЗЕД. Спеціальність - Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.
Професійні права – робота за фахом менеджер-економіст. Диплом спеціаліста. Заочна форма навчання.
Досвід роботи:
З Червня 2006/Грудень 2006р.р. – фірма ”Перламутир”. Дистриб’ютор пива марки ”Чернігівське”. Займала посаду – мерчандайзер.
Обов'язки:представлення, викладка продукції відповідно до маркетингових розробок, розміщення рекламної продукції для підвищення продаж в торгових точках.
З Березня 2008/Жовтень 2008р.р. – офіс-менеджер з продажів металопластикових конструкцій, вхідних та міжкімнатних дверей і комплектуючих.
Обов'язки:надання консультацій, продаж продукції, організація роботи в офісі і на об'єктах, залучення нових клієнтів і подальша співпраця з існуючими покупцями.
З Лютого 2010/Листопад 2012р.р. – ПВП ”Трель”. Посада – офіціант-бармен.
Починала працювати офіціантом на протязі одного року, пішла на підвищення на посаду бармена, а останнім часом виконувала обов’язки офіціанта-бармена. Моїми обов'язками було зустріти клієнта, прийняти замовлення, віддати замовлення на кухню, а поки воно готується подати напої і всі необхідні прибори для прийняття їжі, прибрати пусті тарілки, прислухатись до вражень і побажань клієнта і взяти на примітку та розрахувати клієнта. І чекати наступної зустрічі.
З листопада 2012/Травень 2013р.р. – ГК “ Буковель ” Офіс мережі ресторанів Carte.L.
Посада – офіс-менеджер відділу кадрів.
Обов’язки: допомога головному менеджеру відділу кадрів з вирішенням нагальних питань щодо безперебійного режиму роботи персоналу мережі ресторанів Carte.L, щодо поселення персоналу і перевезення як на робочі місця так і в садиби персоналу. Ведення документації щодо медичного догляду персоналу. Ведення моніторингу цін закупок продукції для роботи мережі. Виконання всіх необхідних завдань як офіс – менеджера.
З грудня 2013/Березень 2013р.р. – ГК “ Буковель ” Корчма “ Фільварок № 12”. Посада – касир.
Моїми обов'язками було розрахунок гостей закладу відповідно до наданих мені, як касира клієнтських рахунків офіціантами, як готівковий так і безготівковий, а також часткове обслуговування гостей закладу біля бару, ведення документації згідно вимог закладу щодо податкової звітності, знання і робота із косовим апаратом.
Особисті навички:
Порядність,чесність і відповідальність. Організаційні навички і вміння прийняття рішень,вміння згладжувати конфліктні ситуації з різноплановими клієнтами та форс-мажорних ситуаціях, бажання працювати і віддаватись цілком і повністю початій справі,цілеспрямованість і комунікабельність. Основним із своїх досягнень вважаю вміння професійно презентувати товар чи послугу і переконати покупця/клієнта в правильності його вибору, акуратність, бажання вчитись і підвищувати свій кваліфікаційний рівень, а також бажання до росту і процвітання як власного так і бізнесу загалом.
Знання комп’ютера: впевнений користувач ПК.
Знання програм: Windows, Word, Excel, Access, Internet Explorer, Power Point, оргтехника
Знання мов: англійська мова – базовий рівень,
російська мова – базовий рівень.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories