Resume from June 25, 2016

Лидия

Начальник отдела продаж, подбора персонала

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City:
Chernivtsi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Цуренкова Лідія Євгенівна
Дата народження 01.01.1980 р.
Адреса проживання: м. Чернівці, пров. Пушкіна, буд.1 кв.2-а
Контактні телефони: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: одружена.
Освіта:
01.09.1997-27.06.1999 р.р. Харківський банківський коледж. Спеціальність «Банківська справа». Присвоєно кваліфікацію молодший спеціаліст банківської справи.
01.09.1999-27.06.2004 р.р. Донецький Національний Технічний Університет. Спеціальність «Облік і аудит». Присвоєно кваліфікацію спеціаліст (бухгалтер-аудитор).

Досвід роботи:
21.01.2015 –
По теперішній час
(1 рік 5 міс.)З головного спеціаліста
До заступника керуючого – начальника відділу організації продажів ТВБВ №10025/057 Філії – Чернівецьке обласне управління АТ «Ощадбанк»
Обов'язки: організація роботи підзвітної мережі (32 відділення зі штатом до 150 чол.) в частині доведення планових показників і контролю за їх виконанням по всім банківським продуктам для фізичних осіб. Сприяння підвищенню якості обслуговування клієнтів (надання нормативної інформації, проведення навчань з працівниками, нарад). Робота зі скаргами клієнтів. Виконання обов’язків керуючого під час його відсутності.

Досвід роботи:
01.08.2008 –
05.06.2014
(5 р. 10 міс.)З менеджера по роботі з клієнтами (мікроклієнти)
до начальника Чернівецького відділення №2 ПАТ «Фідобанк» (нова назва Ерсте Банку після продажу банку). Звільнена за скороченням штату при закритті відділення.
Обов'язки:
на посаді менеджера: залучення і обслуговування кредитування юридичних осіб, ФОП і фізичних осіб (заставне, беззаставне, кредитні картки) з повним після продажним супроводженням і обслуговуванням; зарплатних карткових проектів; поточних рахунків фізичних осіб; депозитні рахунки ФО і ЮО; здійснення валютного контролю; інтернет-банкінг для ФО; клієнт-банк для ЮО (БІФІТ); виконання на 100% показників якості обслуговування по програмі «Mistery Shoping».
на посаді начальника відділення: всі вище перелічені обов’язки, а також: залучення і утримання клієнтів ЮО, ФОП і ФО; підбір і навчання персоналу; контроль касових і безготівкових операцій; проведення міграційних процесів пов’язаних з продажем банку.

Досвід роботи:
26.02.2008 –
26.07.2008
(5 міс.)Провідний економіст Відділу кредитування малого і середнього бізнесу
Чернівецької філії ТОВ «Укрпромбанк»

Обов'язки: такі ж саме, як на попередньому місці роботи на посаді економіста-експерта.


Досвід роботи:
12.11.2004 –
21.02.2008
(3 р. 3 міс.)Від економіста 1 категорії з мікрокредитування
до начальника Відділу продажу та підтримки малого та середнього
бізнесу Чернівецької ОД «Райффайзен Банк Аваль» Калинівського відділення
Обов'язки: на посаді економіста-експерта: залучення нових клієнтів засобами активного маркетингу. Фінансово-економічний аналіз клієнта по методиці Європейського Банку Реконструкції і Розвитку (ЄБРР) і Німецько-Українського Фонду (НУФ) та написання висновку (резюме). Оцінка типових предметів застави по «мікро» кредитам. Моніторинг поточного кредитного портфеля. На посаді начальника відділу: організація власної діяльності та діяльності відділу. Розподіл завдань та функцій між окремими працівниками, забезпечення якісного та своєчасного виконання планових показників. Підбір персоналу, навчання, організація введення в посаду, адаптація кредитних менеджерів відділення.

До жовтня 2004 року мешкала в м.Сніжне Донецької області.
Досвід роботи:
25.08.1999 –
25.10.2004Працювала у виконкомі Сніжнянської міської ради

Додаткова інформація: відвідання семінарів на теми: «Підвищення кваліфікації держслужбовців», «Кредитування по лініях міжнародних організацій ЄБРР і НУФ», «Модель продаж для клієнтів Smаll» з отриманням відповідних сертифікатів; неодноразові семінари з якості обслуговування клієнтів; володію технікою «холодних» і «теплих» дзвінків при контактах з юридичними і фізичними особами; впевнено і результативно проводжу тренінги з персоналом на різні теми.
Володіння комп'ютером на рівні впевненого користувача всіма загальноприйнятими програмами, які використовуються в фінансових установах.
Іноземна мова - англійська зі словником.
Особисті якості. Чесність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, комунікабельність, енергійність, організованість, доброзичливість, впевненість у свої силах, здатність швидко та адекватно реагувати на зміни, логічно мислити, вміння досягати поставленої мети, готовність до навчання, знання нормативної і законодавчої бази, бажання оволодіти знаннями окрім банківської діяльності, вміння одночасно якісно робити декілька справ, здатність працювати у швидкому темпі при підвищених навантаженнях.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: