Resume from April 26, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5679548

Начальник відділу кадрів, менеджер по роботі з персоналом, 18 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Chernivtsi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу кадрів

from 07.2016 to 12.2020 (4 years 5 months)
ТОВ "УКРБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

ведення кадрового діловодства в повному обсязі (прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, штатний розпис, посадові інструкції, складання графіків роботи та табелів робочого часу, ведення обліку підсумкового робочого часу, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників та ін);
- підбір персоналу, проведення первинних співбесід;
- контроль за заповненням вакантних посад;
- консультування підрозділів компанії з питань законодавства України по працю;
- ведення кадрового діловодства в електронній системі 1С 8 (ЗУП);

Штат компаній складає 375 осіб.

Головний спеціаліст Відділу по роботі з персоналом

from 08.2012 to 09.2014 (2 years 1 month)
Державна інспекція України з контролю за цінами. (звільнилася за угодою сторін у зв`язку з ліквідацією підприємства)., Киев (реалізація державної політики з контролю за цінами)

формування необхідної документації при прийомі, переведенні, звільненні співробітників;
- облік наказів про прийом, переведення, звільнення співробітників, їх реєстрація та систематизація;
- формування та зберігання особистих справ співробітників (кількість 360 чоловік);
- облік, заповнення та зберігання трудових книжок;
- облік відпусток всіх видів, надання інформації по відпустках для співробітників
- облік декретних відпусток
- облік лікарняних листів
- облік роботи співробітників у вихідні дні
- складання табеля обліку робочого часу
- облік прийнятих / звільнених співробітників
- формування щомісячної кадрової звітності, в тому числі для керівника;
- ведення бази (картка державного службовця);
- формування кадрового резерву працівників;
- підготовка документації для проведення конкурсу на заміщення посад державних службовців;
- написання офіційних листів до міністерств;
- зведення звітності про виконану роботу.

Провідний спеціаліст відділу управління майном Департаменту фінансово-економічного аналізу та господарської діяльності. Звільнилася у зв`язку зі змінами в організації виробництва і праці(п.1 ст.40 КЗпП України)

from 09.2011 to 04.2012 (7 months)
Державна інспекція сільського господарства України, Киев (сільське господарсво)

підготовка та формування тендерної документації;
- проведення ревізії по відділах та інспекції в цілому;
- ведення внутрішньої документації.

Старший методист

from 09.2006 to 12.2010 (4 years 3 months)
Будинок письменників України, Киев (культурно-освітня)

- участь у підготовці культурних заходів;
- організація зустрічей з письменниками;
- підтримка, в процесі роботи, зв’язку з творчими спілками та громадськими організаціями щодо залучення до проведення заходів професійних творчих працівників ;
- складання планів щодо проведення культурно-освітніх заходів;
- здійснення координаційної роботи із зацікавленими відомствами.

Education

Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича (стаціонар)

Історичний факультет, політолог, викладач суспільно-політичних дисциплін, Черновцы
Higher, from 2001 to 2006 (4 years 9 months)

Language proficiencies

English — average

Additional information

Знання КЗпП України, кадрового діловодства в повному об’ємі, основи обслуговування клієнтів різного рівня,.
Вміння вирішити конфліктну ситуацію, навчання та розвиток персоналу, планування і контроль (вміння встановлювати чіткі і досяжні цілі, переконувати, запевняти), планування своєї діяльності.

Досвід роботи з ПК ( Word, Excel, 1С 7 - 8, Internet, Outlook, Power Point) тощо.

Українська - володію вільно. Англійська -середній рівень

Категорія В

Особисті якості:
Цілеспрямованість, пунктуальність, ініціативність, комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в колективі, відчуття гумору.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: