Natalia
HR-директор, HR manager, рекрутер
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 37 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/237985
Work experience
HR-керівник
from 10.2020 to 03.2024
(3 years 5 months)
БК БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Я людина, яка віддана своїй справі та обожнюю свою професію, тому що так можна стати найкращим коли любиш свою роботу , ще важливим фактором є стресостійкість, адже працювати з людьми потрібно мати витримку, розуміння, толерантність та професіоналізм.
Ціную в людях чесність, щирість та духовне збагачення.
Вважаю, що Люди- найцінніший ресурс у будь якій сфері діяльності.
Закривала вакансії різного рівня в найкоротші терміни ( від лінійного персоналу до керівників середньої та вищої ланки) для підприємств різних сфер діяльності – виробництво, торгівля, логістика, агро, будівництво, нерухомість.
В підпорядкуванні була у власника компанії.
У моєму підпорядкуванні було 4 рекрутери
Штат від 600 співробітників
Розміщення та опис вакансій, пошук на різних джерелах
Пошук кваліфікованих кандидатів на вакансії різних підрозділів та вузькопрофільних вакансій компанії
Проведення нарад з керівниками та підрозділами
Адаптація, мотивація, залучення, утримання персоналу.
Вміння самостійно планувати свій час та розставляти приорітети.
Розробката впровадження тестів для бухгалтерів, менеджерів з продажу, рекрутерів, тощо
Оцінка персоналу (тестування)
Ведення бази кандидатів ( є велика база) формування кадровго резерву
Розробка та оптимізація орг.структури з власником компанії
Написання брифів, та написання посадових інструкцій, написання положень
Складання штатного розкладу
Моніторинг ринку праці
Робота з брендом компанії
Підготовка робочого місця для нових співробітників та забезпечення технікою канцелярією і.т.д
Розроблення програми мотивацій ( матер. та не матеріальної)
Кадрова робота ( прийом, звільнення, переведенная, договора)
Підтримка корпоративної культури
Формування політики щодо відносин між співробітниками
Робота з колегами для встановлення позитивних відносин 1:1
Зустрічі one to one
Проведення exit-інтерв'ю, супровід процесу звільнення.
HR-керівник
from 02.2018 to 03.2020
(2 years 1 month)
Status group, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обов'язки:
Розміщення інформації про вакансію на job-сайтах та в соцмережах, пошук кандидатів, використовуючи інтернет ресурси, прямий пошук
Навички проведення переговорів та співбесід
Адаптація нових співробітників, психологічна підтримка на початкових етапах
Ведення бази кандидатів, створення кадрового резерву
Звіт щодо стану закриття вакансій
Моніторинг заробітної плати
Збір рекомендацій
Впровадження процесу exit-інтервю, утримання цінних співробітників, аналітика причин звільнення
Упорядкування посадових обов'язків, укладання договорів, ведення частково кадрового діловодства.
Навичка хантінгу
Навичка роботи в умовах багатозадачності, розставляти пріоритети, критичне мислення
HR manager
from 01.2017 to 02.2018
(1 year 1 month)
Varus, Київ (Роздрібна торгівля)
- Пошук кандидатів
- Складання профілю посади
- Проведення інтерв'ю soft skills, hard skills.
- Ведення внутрішньої звітності з пошуку і підбору персоналу
- Масовий підбір персоналу
- Успішний досвід закриття вакансій різного рівня складності.
- Проведення тренінгів для персоналу
- Відкриття нових магазинів
- Ведення діючих магазинів
- Ведення табелів обліку робочого часу;
- Ведення штатного розкладу;
- Адаптаційне супровід працівників штат від 700 чол.
- Участь в організації навчальних заходів для співробітників.
- Ведення документообігу по роботі свого підрозділу
- Оформлення, переклад, відпустки, звільнення.
- Розрахунок заробітньої плати в 1 С
- Табелювання співробітників в утиліті, і 1С
- Контроль проходження тренінгів.
- Активна життєва позиція, вміння працювати в умовах мультизадачности, Вміння знаходити спільну мову з будь-якою людиною, багатозадачності, високий рівень самоорганізації, вміння працювати в команді, і самостійно, здатність мислити нестандартно, відповідальність і бажання професійно зростати в сфері HR.
Рекрутер
from 02.2014 to 01.2017
(2 years 11 months)
Фора, Київ (Роздрібна торгівля)
Підбір та пошук персоналу проведення інтерв'ю, зворотний зв'язок
- Постійний пошук нових джерел для залучення кандидатів
- проведення співбесід, анкетування;
-Досвід успішного закриття вакансій різного рівня.
- орієнтація на успіх, націленість на результат
- Проведення інтерв'ю за моделлю компетенцій також за KPI
- Виявлення потреби у навчанні персоналу
- Оцінка та атестація персоналу
- Адаптація та супровід у період випробувального терміну
- формування кадрового резерву
- ведення звітності відділу
Взаємодія із центрами зайнятості
- ведення бази кандидатів у СLever Staff;
- Оформлення на роботу (прийом, переведення, звільнення)
- навички вирішення проблемних звільнень (скорочення) тощо.
- Вирішення конфліктних ситуацій
- Участь у ярмарках вакансій
- Відкриття нових магазинів
- Вести магазини, що діють
- Повна комплектація штату в дуже короткий термін
- Контроль проходження стажувань
- Проведення тренінгів у полях та тестування
- Виходити із зони комфорту.
Рекрутер
from 05.2007 to 02.2014
(6 years 9 months)
Ин-Тайм, Киев (Транспорт, логістика)
Підбір персоналу
Проведення інтерв'ю
Табелювання співробітників
Ведення особистих справ
Адаптація
Консультація клієнтів з доставки;
Упорядкування маршрутних листів водіїв;
Контроль термінів доставки;
Наставництво нових працівників;
Веде табель робочого часу.
Офіс менеджер
from 12.2004 to 05.2007
(2 years 5 months)
ООО Бизнес Групп 2, Киев (Транспорт, логістика)
Консультація клієнтів у телефонному режимі;
Організація поїздок та відряджень, замовлення квитків, бронь у готелях, готелях.
Реєстрація вх. кореспонденції.
Робота із первинною документацією;
Забезпечення життєдіяльності офісу.
Education
ННЦ ПТО АПН Украины
Бухгалтер, Киев
Specialized secondary, from 2003 to 2005 (1 year 9 months)
Младший специалист бухгалтер
Additional education and certificates
Директор департаменту кадрової політики та персоналу
3 месяца
Інтенсив Корпоративна культура та залученість персоналу
2023
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Russian — above average
- Ukrainian — fluent
References
Салей Наталія Миколаївна
БК БУД Девелопмент
Additional information
Була помічником Народного депутата ВР також набирала персонал до Верховної ради.
Особисті якості:
комунікабельність,делікатність, цілеспрямована, стресостійка
вміння знаходити контакт із будь-якими людьми різного рівня
прагну до розвитку та професійної самореалізації.
Постійно вдосконалюю свої знання
Вміння слухати та чути людей.
Дуже тонко відчуваю людей, а головне розумію і люблю їх.
Similar candidates
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Kyiv
Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, senior HR specialist, HR manager
35000 UAH, Kyiv
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Kyiv, Boryspil
Директор по персоналу, начальник отдела кадров, HR manager
25000 UAH, Kyiv, Lviv
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Kyiv, Remote
Начальник відділу кадрів, фахівець кадрового обліку, менеджер з персоналу
Kyiv