• PRO

Людмила

Административный директор

Employment:
Full-time.
Age:
56 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заместитель директора

from 10.2009 to now (14 years 11 months)
Евродом (аренда квартир)

-планирование и организация работы компании, составление текущих и перспективных планов, исследование рынка аренды квартир посуточно
- подбор (проведение собеседований), адаптация и обучение персонала, разработка должностных инструкций
-контроль качества работ выполняемых сотрудниками
- решение административно-хозяйственных вопросов, организация закупок для офиса и объектов, сдаваемых в аренду
-бронирование квартир (обработка заявок бронирования, контроль проплат)
-поиск и разработка новых источников привлечения клиентов, организация размещения рекламы
- работа с клиентами и арендодателями ( подписание договоров, расчеты, подготовка отчетной документации)
- контроль выполнения финансовой дисциплины сотрудниками компании

Административный директор

from 02.2007 to 10.2009 (2 years 8 months)
Агентство недвижимости "Терен Плюс", Киев (Аренда, продажа объектов недвижимости)

Координация работы офиса, решение всех вопросов с арендаторами и арендодателями; работа с гос. учреждениями, дипломатическими представительствами стран мира; подготовка и подписание Договоров, ведение отчетной документации, решение финансовых вопросов агентства, решение всех конфликтных ситуаций, подбор и обучение персонала

Менеджер по персоналу

from 09.2004 to 02.2007 (2 years 5 months)
ООО "Агро-3" (Продажа оборудования для пищевой промышленности)

Подбор и обучение персонала, ведение кадровой документации, подготовка и проведение выставок, подготовка отчетной документации для центрального офиса г. Москва

Организатор сервиса и торговли

from 04.1988 to 09.2005 (17 years 5 months)
Гостиница "Славутич", Киев (Hotel and restaurant industry)

Организация встреч делегаций, работа с клиентами, распределение номерного фонда гостиницы, ведение отчетной документации, работа с кассовым аппаратом

Education

Киевский институт иностранных языков

Английский язык, Киев
Higher, from 1989 to 1994 (4 years 9 months)

Киевский техникум гостиничного хозяйства 1985-1988 (гостиничное хозяйство)

Additional education and certificates

Golden Staff "Управление персоналом"

2008, 3 месяца

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • 1C
  • Internet User
  • MS Outlook
  • Microsoft Dynamics AX
  • Ведение кадровой документации в полном объеме

Language proficiencies

English — advanced

References

Макарова Надежда Владимировна

Макарова Надежда Владимировна

Зам. директора, Агентство недвижимости "Терен Плюс"

Contact details are hidden

Additional information

CURRICULUM VITAE

Yurchenko Lyudmyla
12A, Vyshnyakivska St., Kyiv
Date of birth: 28.07.1968
tel: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Children: son


Job Objective:
Administrative job, HR, official placing in a job

Working experience:
02.2007 – 10.20009 Real Estate Agency “Teren Plus”– Administrative director
- Providing the office activity
- contact with Landlords and Tenants, state organizations
- contact with diplomatic missions all over the world
- preparing and signing of Lease agreements
- search and selection of personnel
- provide on-the-job training to new staff
- financial documents and reports
- conflict situation solving
- manage of 50 company members
09.2005 - 02.2007“Agro – 3” Ltd - manager of personnel department
- search of personnel
- provide on-the-job training to new staff
- fill in the personal files
- preparation and participation in exhibitions
- reports for Moscow central office.

04.1988 – 09.2005”Slavutich” Hotel – service and sale organizer
- preparation and meeting of delegations
- contact with client
- hotel rooms’ distribution
- work with cash register
- reports

Education:
1989 – 1994 Kyiv State Institute of Foreign Languages (English )
1985 – 1988 Kyiv hotel collage (hotel department)

Additional information:

Course ““Human Resources Management”” - company “Golden Staff” – 12.2008

PC - 1С, Word, Excel, Outlook Express, Internet Office equipment

Languages
- Ukrainian, Russian, English

Hobby:

Reading
Tourism
Sports

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city