Resume from April 19, 2019 PRO

Світлана

Менеджер з адміністративної діяльності, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Администратор

from 11.2017 to 01.2019 (1 year 2 months)
Randevu restraunt&Karaoke club, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Підбір, навчання, контроль та мотивація персоналу, повне забезпечення безперебійної роботи ресторану, запуск в роботу та закриття зміни, координація та організація робочого процесу.
- Ведення табеляції та складення графіка.
- Реалізація плану по виручці, підвищення продажів та середнього чеку.
- Підтримка чистоти, атмосфери та концепції закладу.
- Ведення касової дисципліни, ведення КОРО, видаткових та прибуткових ордерів, проведення інкасації, робота зі звітністю по продажам та касовим операціям, своєчасне їх виконання.
- Ведення та прийом банкетів, складення банкетних пропозицій.
- Вирішення критичних, адміністративних, господарчих або конфліктних ситуацій різного характеру, взаємодія з гостями, підтримка лояльності.
- Замовлення і прийом товару, робота з зовнішніми постачальниками і внутрішніми покупцями.
- Робота з вхідними дзвінками та кореспонденцією. Контроль прийому замовлення, видачі, розподілу товару, інвентаря та уніформи.
- Проведення інвентарізації і складання звітів.

Бармен - кассир

from 08.2014 to 09.2017 (3 years 1 month)
Bite&Go, Киев (Deli cafe)

- забезпечення безперебійної роботи кафе;
- проведення готівкових та безготівкових розрахунків;
- відкриття, закриття касового дня;
- дотримання правил розрахунку гостей, збереження грошових коштів, правил експлуатації касових апаратів;
- облік приходу / витрати грошових коштів;
- складання касових звітів;
- приготування чаю, кави та напоїв на основі кави;
- приготування алкогольних і безалкогольних коктейлів.

Администратор

from 07.2012 to 08.2014 (2 years 1 month)
bar barov, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- адміністрування: навчання співробітників,розподіл і координація роботи, облік робочого часу, розрахунок заробітної плати і т.д.
- досвід з ведення касових, прибутково-видаткових документів, закриття розрахунково-касової дисципліни ;
- вміння мотивувати персонал;
- навик ведення переговорів та ділової переписки;
- знання закупівельної діяльності;
- проведення співбесід;
- спілкування з клієнтами і їх залучення.
- збір, групування і надання звітності по діяльності ресторану по місячно;

Education

КИСИ

ФИСЕТ, Киев
Unfinished higher, from 2011 to 2017 (5 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Internet Explorer Opera Mozilla Firefox MS Access Google Chrome Графічні редактори WordPad Веб-браузери MS Office Picture Manager

Language proficiencies

English — average

Additional information

Постійне навчання і прагнення розвиватися.
Хороший організатор. Присутня здатність креативно мислити і працювати на результат. Аналітичні здібності, ініціативність, відповідальність.
Хобі - книги, театр, кіно, дизайн, спілкування з новими людьми.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: