Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2019 PRO

Світлана

Менеджер з адміністративної діяльності, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
30 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Администратор

с 11.2017 по 01.2019 (1 год 2 месяца)
Randevu restraunt&Karaoke club, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Підбір, навчання, контроль та мотивація персоналу, повне забезпечення безперебійної роботи ресторану, запуск в роботу та закриття зміни, координація та організація робочого процесу.
- Ведення табеляції та складення графіка.
- Реалізація плану по виручці, підвищення продажів та середнього чеку.
- Підтримка чистоти, атмосфери та концепції закладу.
- Ведення касової дисципліни, ведення КОРО, видаткових та прибуткових ордерів, проведення інкасації, робота зі звітністю по продажам та касовим операціям, своєчасне їх виконання.
- Ведення та прийом банкетів, складення банкетних пропозицій.
- Вирішення критичних, адміністративних, господарчих або конфліктних ситуацій різного характеру, взаємодія з гостями, підтримка лояльності.
- Замовлення і прийом товару, робота з зовнішніми постачальниками і внутрішніми покупцями.
- Робота з вхідними дзвінками та кореспонденцією. Контроль прийому замовлення, видачі, розподілу товару, інвентаря та уніформи.
- Проведення інвентарізації і складання звітів.

Бармен - кассир

с 08.2014 по 09.2017 (3 года 1 месяц)
Bite&Go, Киев (Deli cafe)

- забезпечення безперебійної роботи кафе;
- проведення готівкових та безготівкових розрахунків;
- відкриття, закриття касового дня;
- дотримання правил розрахунку гостей, збереження грошових коштів, правил експлуатації касових апаратів;
- облік приходу / витрати грошових коштів;
- складання касових звітів;
- приготування чаю, кави та напоїв на основі кави;
- приготування алкогольних і безалкогольних коктейлів.

Администратор

с 07.2012 по 08.2014 (2 года 1 месяц)
bar barov, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- адміністрування: навчання співробітників,розподіл і координація роботи, облік робочого часу, розрахунок заробітної плати і т.д.
- досвід з ведення касових, прибутково-видаткових документів, закриття розрахунково-касової дисципліни ;
- вміння мотивувати персонал;
- навик ведення переговорів та ділової переписки;
- знання закупівельної діяльності;
- проведення співбесід;
- спілкування з клієнтами і їх залучення.
- збір, групування і надання звітності по діяльності ресторану по місячно;

Образование

КИСИ

ФИСЕТ, Киев
Неоконченное высшее, с 2011 по 2017 (5 лет 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Internet Explorer Opera Mozilla Firefox MS Access Google Chrome Графічні редактори WordPad Веб-браузери MS Office Picture Manager

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Постійне навчання і прагнення розвиватися.
Хороший організатор. Присутня здатність креативно мислити і працювати на результат. Аналітичні здібності, ініціативність, відповідальність.
Хобі - книги, театр, кіно, дизайн, спілкування з новими людьми.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: